Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takker Odesseiron!

 

Kommer nok til å spille igjennom et par ganger, slik jeg gjorde med de to andre.

 

Husker en scene fra fallout 1 (tror jeg) der jeg kom over en potteplante og litt hval kjøtt. Genialt at de trekker inn elementer fra andre steder :D Det er detaljene og humoren som gjør spillet.

Lenke til kommentar

Fy faen, fallout overrasker meg :D

 

KRAFTIG spoiler under!

Ikke les hvis du ikke har fullført mainquesten

 

 

Jeg fant vault 112 helt uten videre, gikk inn i tranquilizer setene og trodde det bare var ett helt normalt quest. Jeg kom meg ut derfra og til min overraskelse kom faren min mot meg. Og jeg hadde ikke engang begynt på mainquesten! JEG COMPLETA HELE VED ETT UHELL :(

 

Endret av Alompi
Lenke til kommentar
Får denne feilmeldingen når jeg prøver å starte Fallout 3 noen som vet hvordan jeg fikser det:

C:\Program Files\Bethesda Softworks\Fallout 3\xlive.dll er enten ikke laget for å kjøre under windows, eller inneholder en feil. Forsøk å installere programmet på nytt med det orginale installasjonmediet, eller kontakt systemansvarlig eller programvareleverandøren for assistanse.

 

Kan det hende at det har noe med at jeg har installert i Programfiler og ikke i Program files mappa?

 

Quoter meg selv her, Noen som vet noe?

Lenke til kommentar
Hadde rundt 16 timer played og var lvl 12...

 

Fult klar over at det er mye igjen av spillet, med side missions etc.. men jeg trodde det var sånn oblivion opplegg, sånn at du kunne spille videre etterpå.

 

Tenkte jeg skulle gjøre meg ferdig med main questet og så gjøre side quests og utforske mer.

 

du rundet spillet som level 12?! herregud det må være kjedelig :D har jo ikke fått unlocka alle PERKS engang da :( kjipt.. jaja du får begynne på nytt da vettu ;)

 

 

Status så langt:

Lvl 12, 20timer played, 30locations disc.. ikke tatt radiomission, og heller ikke vært i noen skikkelige byer utenom Megaton :) Fikk meg nett shishkebab i questreward, den er kjempekul...

 

ps: Synest det blir for dumt at det er mulig og gjennomføre Mainquesten som lvl 12.. blir for enkelt.. Har skrudd opp vansklighetsgraden på maks.. håper det jevner det ut litt..

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar
Eg las at der er bare 17 side oppdrag i spelet. Vart litt skuffa, men dei oppdraga eg har tatt var no veldig lange og ikkje berre "drep ditt finn datt" :)

 

Ta en titt i denne tråden: http://www.bethsoft.com/bgsforums/index.php?showtopic=896798(tenker på svarene trådstart har fått) som sagt, kvalitet over kvantitet. Nå har jeg null peiling på om "17 side quests only" stemmer. Uansett for min del så langt, virker questene å være veldig bra lagd og omfattende, noe som er langt bedre enn 10 quester som sier "gå hit å drep ditt og datt".

 

Edit: Og såklart bare det å gå rundt å utforske, finne nye steder, våpen, utstyr osv.. er en stor quest i seg selv på en måte.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...