L4r5 Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Hva skjer om man får 100 på alle skills og går opp et level? Jeg tror jeg er i fare for å oppnå dette på denne gjennomkjøringa nemlig Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Jeg veit ikke. Jeg hadde alltid et par skills jeg ikke hadde 100 på da jeg fortsatt kunne gå opp i level. Men da jeg leste bøker skjedde det vel egentlig ikke noe annet enn at det sto et pluss bak, om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Maltas Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Det står et pluss bak skills du har økt gjennom utstyr (våpen og armor, og sannsynligvis også ved bruk av buffs). Skills med plusstegn er dermed oppgitt med effekten av utstyret, og den vil gå ned til faktisk nivå hvis du unequipper utstyret ditt. Når du leser skill-bøkene vil de aktuelle skills gå opp 1-2 poeng med en gang. Tilsvarende har du et minustegn bak den eller de aktuelle s.p.e.c.i.a.l.-stats som er påvirket hvis du er avhengig av buffs, eller har for mye radiation. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Vel, det er jeg klar over. Jeg snakker om da jeg hadde hundre allerede i en skill jeg og leste en bok om den aktuelle skillen. Da huska vel jeg feil. Står bare hundre som vanlig da. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Installerte spillet på nytt etter at jeg reinstallerte dataen, Fallout 3 blir aldri kjedelig. Fikk gjort resten av acheivmentsa i går så nå har jeg alle acheivments , i am finally a Fallout übernerd Og da fant jeg den gamle collection hylla mi: Nuka Cola trucksene er der bare fordi de er kule 1 Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 i am finally a Fallout übernerd Antar du har spilt gjennom Fallout I&II også da? Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Rettelse: I am finally a Fallout 3 übernerd. Jeg har både F1 og 2, men jeg likte de ikke. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Then you, sir, are a poser AKA newfag. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 I said Fallout 3 übernerd. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Jeg har både F1 og 2, men jeg likte de ikke. Det er rimelig godt gjort. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 (endret) Spilt 3ern i 140 timer, gidder ikke kikke på 1ern og 2ern og New Vegas er heller ingen garanti. Men jeg får faktisk lyst til å plukke opp 3ern igjen når jeg ser bilder som her. Endret 12. september 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 (endret) Har prøvd 1 og 2, var ille dårlig i forhold til Fallout 3. Gleder meg sjukt til NV Endret 12. september 2010 av Subject Delta Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 (endret) Er jo 3'ern som er "ille dårlig" (hvis det betyr veldig dårlig =P) Er et elendig Fallout spill, men et bra "action adventure" spill. Endret 12. september 2010 av Northern Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Er jo 3'ern som er "ille dårlig" (hvis det betyr veldig dårlig =P) Er et elendig Fallout spill, men et bra "action adventure" spill. Shooter in my RPG, ikke Action/Adventure. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Skjønner at man blir lei etterhvert om man spiller på konsoll. Men på PC er mulighetene så store. Er som et helt nytt spill. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Jeg hadde sikkert hatt halvparten av spilletiden min hvis det ikke fantes mods. Det er bare så sykt awesome å cruise Wasteland langt oppe i lufta som Batman. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 (endret) Er jo 3'ern som er "ille dårlig" (hvis det betyr veldig dårlig =P) Er et elendig Fallout spill, men et bra "action adventure" spill. Nå definerere du ikke hva et "Fallout spill" er for noe men FO3 er en glirmende postapokalytpisk action rpg. Ellers har vel jeg kun spilt 3 av DLCene hvor kun to omtrent er fullført. Endret 13. september 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Bestiller meg ny PC i morgen, og gleder meg til å få den i posten så jeg kan kjøre FO3 på full styrke. Har ikke hatt muligheten til det på denne gamle saken, så det skal bli deilig å få kjørt det på en ordentlig data! 1 Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 +1 to you sir! Og da MÅ du laste ned texture packs. Det blir så syykt fint spill da. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Nå definerere du ikke hva et "Fallout spill" er for noe men FO3 er en glirmende postapokalytpisk action rpg. Ellers har vel jeg kun spilt 3 av DLCene hvor kun to omtrent er fullført. FO3 mangler sjarmen fra tidligere FO spill, så det er et "elendig Fallout spill" etter min mening. Godtar at man kaller det action rpg ^^ =P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå