Berniy Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Jeg sliter med et questet om de Army Ranger folka som har rotet seg bort i underworld. Hvordan finner man han duden du skal prate med, jeg finner ikke fram Lenke til kommentar
Radial Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Jeg sliter med et questet om de Army Ranger folka som har rotet seg bort i underworld. Hvordan finner man han duden du skal prate med, jeg finner ikke fram Sjekk klinikken. Kanskje det ligger en pasient der. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Etter å ha sett The Road må jeg si at jeg fant store assosiasjoner med FO3. Love it Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Etter å ha sett The Road må jeg si at jeg fant store assosiasjoner med FO3. Love it Aye, me 2 Den skal være i dvdsamlingen så straks den er ute til salg Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 prøv å slett en del gamle saves. det må jeg gjøre når det blir for mange av de. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Hmm... vurderer å skaffe meg FO3, men hvilke addons bør jeg skaffe meg? Har hørt at noen av dem ikke er så bra Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Det kommer an på hva du selv liker. Selv synes jeg Broken Steel og The Pitt var de to jeg likte best, selv om jeg likte de andre også. Det går på smak og behag. Lenke til kommentar
covah Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Broken Steel er absolutt noe du må ha, da det for det første lar deg spille mer etter hovedhistorien samt at det løfter taket på XP. Point Lookout er etter min mening det beste addonet. Dette fordi den har den beste storyen og følelsen. The Pitt er OK. Operation: Anchorage var ikke mye å skryte av (er jo bare en kort "datasimulering"). Det eneste du får ut av det er tidlig tilgang til Power Armour. Mothership Zeta har jeg ikke engang orket å kjøpe. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Mothership Zeta synes jeg nesten var en ren FPS-opplevelse. Morsomt for de som liker det - er også masse bra loot og bra våpen å få tak i. Men det finnes ingen historie, egentlig. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 OA likte jeg mest pga stæsjet en fikk fatt på. Ellers så likte jeg The Pitt veldig godt. Point Lookout anbefales også. Broken Steel syns jeg er obligatorisk. Eneste jeg ikke har sååå sansen for er Mothership Zeta egentlig. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 (endret) Jeg likte Point Lookout best, omtrent likt The Pitt. OA var jeg og meget fornøyd med, der fikk jeg sjansen til å bruke våpen jeg vanlig ikke hadde brukt før + det var god sniper trening, og Chinese Stealth Armor er jo så syykt nice.. Broken Steel tenkte jeg egentlig ikke på som en ekspansion.. Jeg likte og MZ bortsett fra at Aliensa tålte litt for mye, og nei, difficultien er på Very Hard og den blir der samma hvor mye liv de har Endret 15. mai 2010 av DevilFish Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 (endret) Noen som har fått FO3 for PC til å fungere med "Microsoft Games for Windows - LIVE"? Har 130 spilltimer i savegames jeg gjerne skulle fått noen achivements for på Live kontoen. (mixed pc/360) Endret 15. mai 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Du får ikke Acheivments hvis du adder Live nå. Og ja jeg har fått det til å funke på PC. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Jeg har også fått det til å fungere på PC. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 (endret) Du får ikke Acheivments hvis du adder Live nå. Og ja jeg har fått det til å funke på PC. Tenkte ikke å adde live nå, men jeg har for lengst reinstallert PCen men tok da vare på savegamene. Så tanken var å installere FO3 på nytt, få Live til å fungere og så slenge inn savegamene og laste opp det siste savegamet mens jeg er på Live. Måtte dere gjøre noe spesielt for å få Live til å fungere med FO3? Eller bare installerte dere FO3 uten å gjøre noe mer? Og når dere sier "fått det til å funke" betyr det at det er problemer med å få det til? Endret 15. mai 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 (endret) Jeg har ikke hatt noen problemer. Jeg har ikke værr borti Live for Windows før, men jeg installerte bare spillet og det hele gikk av seg selv. Endret 16. mai 2010 av Tabris Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Jeg hadde og litt problemer med å få det til å funke i starten husker jeg, men jeg fant ut at datoen var satt feil, så når jeg endre på det funka det igjen. Jeg tror ikke du får Acheivmentsa ved å slenge inn savegamsa nå, Acheivments får du i det du f.eks. gjør ferdig et quest. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Er New Vegas en ekspansjon til Fallout 3? Det ser jo dønn likt ut, med akkurat de samme monstrene osv. Det kan vel neppe være et fullverdig Fallout 4? Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Det er ikke en ekspansjon, men heller ikke Fallout 4. Det er en spin-off, kan du kanskje kalle det. Et alternativt Fallout spill. Det ser likt ut fordi det bruker den samme motoren. Men dette spørsmålet hører kanskje bedre hjemme i New Vegas-tråden. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Noen som fortsatt spiller effektivt? Startet et nytt game i stad. For første gang sprengte jeg Megaton og tok meg inn på Tenpenny Tower. Luksus i forhold, imo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå