Xandathrii Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Må si jeg ikke helt forstår hva du sliter med znace, er det mods som ikke funker? Jeg er desverre bare en mod n00b.. Runna forresten Main Quest i går, wohoo, så nå er det resten av Broken Steel som står for tur.. Btw, hvis jeg ikke hadde hatt Broken Steel, hadde jeg da dødd inne i Project Purity og ikke våknet opp hos Brotherhood of Steel? Sorry Spoiler her, men dette er da gammelt nytt er det ikke? he he Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Stemmer det ja, spillet ville vært over. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Halv pris på alle DLC-pakkene på Xbox Live denne uka! Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Halv pris på alle DLC-pakkene på Xbox Live denne uka! Synd jeg bare har pc Lenke til kommentar
TMB Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 (endret) Regner med at det er samme pris på GFWL... Endret 29. mars 2010 av Subject Delta Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Regner med at det er samme pris på GFWL... Hmm ,må sjekkes ut, thx! Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Hva er deres beste Fallout 3 minne forresten? Mitt beste hittil er nok den første Liberty Prime fighten, en herlig event Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Beste minne er bare å gå rundt i wasteland med hunden og oppdage nye ting. F Lenke til kommentar
oOF Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Det var ganske flott å gå ut av hvelvet den første gangen og komme ut i sollyset og høre vinden i bakgrunnen. Et av de beste spillene jeg har prøvd på mange år. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Å høre "I dont want to set the world on fire" mens jeg blaster av hodet på en stor grønn busemann. Lenke til kommentar
Efagimo Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Då va det på tide å få spelt ferdig dette spelet... Eg veit.. Har starte en chars etter den andre uten å fullføre det. Kva skal eg vere? Ond, snill eller midt i mellom? Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Kva skal eg vere? Ond, snill eller midt i mellom? Først ond, så Snill Hvorfor? Enklere å være slem Lenke til kommentar
Efagimo Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 hehehe Takk for den Xandathrii Då skal eg lage en ond karakter Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 @Efagimo Du burde først være ond og skaffe deg Jericho, siden du er ond sår du fort mye penger, etter du har spilt litt ut i spillet burde du bli snill og skaffe deg Fawkes, han kan bære mye, og Gatling Laseren hans eier! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Jeg syns det er mye mer givende å være ond, jeg. Mye mer morsomt når mennesker kommer til deg med gaver for at du ikke skal begynne å skyte løs, enn når de kommer med gaver fordi du har vært snill. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Faen, laster ned Fallout 3 igjen. Gleder meg til å bla gjennom tusen mods Lenke til kommentar
Nativo Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Et spørsmål. Det var en feil på slutten av spillet som gjorde det nødvendig for meg å patche. Men nå får jeg ikke loadet der jeg sist savet før jeg patchet. Den eneste muligheten er å starte heelt på nytt virker det som.. Det må da være en måte jeg kan forsette på uten å måtte starte en helt ny game? Jeg har saved files mappa og alt.. Lenke til kommentar
Katten med støvlene Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 (endret) Jeg har problemer med å save i Fallout 3. Jeg måtte sende PS3'en min til reperasjon for en stund tilbake, og lagret derfor mine tidligere save'er på en ekstern harddisk. Disse lastet jeg opp på konsollens harddisk når jeg fikk tilbake konsollen, og kunne dermed uten problemer fortsette spillet der jeg slapp. Men nå går det ikke an å save mine nye fremskritt lenger. Når jeg går inn på 'start'-menyen mens jeg er i spillet, står "Save" i grått og er umulig å velge. Resten av valgmulighetene står fortsatt i grønt og er fullt mulige å velge... Er det noen som vet hva som kan være problemet, og eventuelt hva jeg kan jeg gjøre for å løse dette? Har ikke lyst til å starte spillet helt fra begynnelsen igjen... Endret 15. april 2010 av Katten med støvlene Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 1) start up2) delete game info (not saves) 3) start game 4) hit "cancel" when prompted to update 5) start game and make a new save (or overwrite an existing save) 6) exit and restart game 7) install patch 8) save and play as normal Deleted the game data (not my save) which included the 1.10 patch. Disabled the network in network settings so the PS3 was not on-line. Started Fallout 3. Loaded my save file. Saved to a new save file. Quit the game. Enabled the network and signed into PSN. Started Fallout 3 again. Installed the patch. Loaded my NEW save file. The save function now works. Det er løsningene internett gir, så prøv det i første omgang. Lenke til kommentar
Katten med støvlene Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 1) start up2) delete game info (not saves) 3) start game 4) hit "cancel" when prompted to update 5) start game and make a new save (or overwrite an existing save) 6) exit and restart game 7) install patch 8) save and play as normal Deleted the game data (not my save) which included the 1.10 patch. Disabled the network in network settings so the PS3 was not on-line. Started Fallout 3. Loaded my save file. Saved to a new save file. Quit the game. Enabled the network and signed into PSN. Started Fallout 3 again. Installed the patch. Loaded my NEW save file. The save function now works. Det er løsningene internett gir, så prøv det i første omgang. Jeg har gått igjennom disse punktene uten at det utgjorde noen forbedring. Jeg har 'Game of the Year'-utgaven av Fallout (med alle tilleggspakkene) om det gjør noen forskjell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå