Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.


Anbefalte innlegg

Spoiler funker hos meg.

Er det noen måter å gjøre spillet morsommere på? Har spilt i 30 timer og jeg begynner å bli litt lei av å gå rundt i Wasteland og gjøre masse quests. Jeg vil liksom bare bli ferdig med questa.. Skjer ingenting!

 

Du kan leke deg litt med mods..

Eller så kanskje ikke spillet er noe for deg? Jeg har spilt i 60 timer og syns det er like gøy

Kan hende at det ikke er helt spillet for meg. Jeg elsket Oblivion når det kom, men dette har liksom litt for lite variasjon føler jeg. Landskapet er for likt, for stort.. Et eller annet som mangler, litt for lite action? Og så er det kjedelig at du vet at det kommer til å stå random dyr og roboter og kjeltringer å venter på deg rundt hjørnet. Hva gjør de der? Kan de ikke utvikle seg litt, kan det ikke skje ting utenfor ditt spor? Uttrykkene i AI'ens fjes kunne også vært gjort mye bedre.. Uff, nå ser jeg nok for meg et ideal-spill, men det hadde vært så kult! Om de virkelig gråt og skrek når de skulle gjøre det. Det hadde vært så fett! Om alle bevegelsene var mye mer aggressive når de skulle være det. Jaja, får håpe Vegas kommer nærmere mine tanker! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan hende at det ikke er helt spillet for meg. Jeg elsket Oblivion når det kom, men dette har liksom litt for lite variasjon føler jeg. Landskapet er for likt, for stort.. Et eller annet som mangler, litt for lite action? Og så er det kjedelig at du vet at det kommer til å stå random dyr og roboter og kjeltringer å venter på deg rundt hjørnet. Hva gjør de der? Kan de ikke utvikle seg litt, kan det ikke skje ting utenfor ditt spor? Uttrykkene i AI'ens fjes kunne også vært gjort mye bedre.. Uff, nå ser jeg nok for meg et ideal-spill, men det hadde vært så kult! Om de virkelig gråt og skrek når de skulle gjøre det. Det hadde vært så fett! Om alle bevegelsene var mye mer aggressive når de skulle være det. Jaja, får håpe Vegas kommer nærmere mine tanker! :)

Prøv noen forskjellige mods så kan du få det mye mer slik du vil ha det.

Lenke til kommentar

Kan hende at det ikke er helt spillet for meg. Jeg elsket Oblivion når det kom, men dette har liksom litt for lite variasjon føler jeg. Landskapet er for likt, for stort.. Et eller annet som mangler, litt for lite action? Og så er det kjedelig at du vet at det kommer til å stå random dyr og roboter og kjeltringer å venter på deg rundt hjørnet. Hva gjør de der? Kan de ikke utvikle seg litt, kan det ikke skje ting utenfor ditt spor? Uttrykkene i AI'ens fjes kunne også vært gjort mye bedre.. Uff, nå ser jeg nok for meg et ideal-spill, men det hadde vært så kult! Om de virkelig gråt og skrek når de skulle gjøre det. Det hadde vært så fett! Om alle bevegelsene var mye mer aggressive når de skulle være det. Jaja, får håpe Vegas kommer nærmere mine tanker! :)

Prøv noen forskjellige mods så kan du få det mye mer slik du vil ha det.

Skal gjøre det. ;)

Har du noen å anbefale eller?

Lenke til kommentar

Jeg har egentlig aldri hatt praktisk bruk for Ghoul Mask, mottoet mitt er jo "Plaff ned alle zombie!", derfor har jeg ingen grunn til å sosialisere meg med Feral Ghouls. Derimot kan jeg skjønne at den kan være veldig nyttig for andre av ulike årsaker, men jeg vil heller ha en Ghoul-fri hverdag, enn en mindre menneskefull hverdag :)

 

Ghoul Mask er handy fordi du slipper å bruke ammo på de irriterende feral ghoulene i undergrunnen. Noen av questene er man nødt til å bevege seg gjennom områder med latterlig mange ghouls av forskjellig type. En annen ting er jo at Ghoul Mask telles som eyewear, så du kan bruke andre hjelmer i tillegg for max bonus. Ser jo klart helt dust ut siden masken stikker ut gjennom hjelmen, men man spiller jo gjerne i førstepersons modus uansett.

 

Den får du også hvis du massakrerer hele tårnet.

Stemmer det. Jeg liker best den "mest fredelige" løsningen fordi den er mer spennende første gangen.

 

Ghoul masken sørger altså for at du ikke blir angrepet av Ghoulsene? Får vurdere om jeg velger den andre veien nå, altså å sende Ghoulsene inn i Tenpenny Tower. Er alt av verdier igjen i TT etter at Ghoulsene er ankommet? Om ikke får jeg vurdere å loote alt som er i TT før start på questen.

Loot som ligger på bord, i skap og safer osv skal ligge igjen ja.

For mest mulig loot av den questen kan du ta en titt på denne artikkelen.

Lenke til kommentar

HVa mener du?

 

5 poster lengre opp:

Jeg tror det skjedde noe fuck med Oasis under installasjonen så jeg kommer ikke inn.. må jeg installere hele spillet på nytt eller kan jeg legge inn noen nye filer ett sted?

 

EDIT: Bare hos meg det klikka nå hele diskusjon.no klikka?

Endret av DevilFish
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...