Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joda, jeg trykker også F5 hele tiden, men det jeg mente var at jeg ville få tilbake Megaton, og den eneste saven jeg har før Megaton er fra når jeg var i Vault 101.. Nå er jeg liksom ferdig med det vanlige spillet. Så jeg lastet ned Broken Steel og begynte på den, men jeg vil bare ha tilbake Megaton siden det var en stor by, det er altfor lite byer i Fallout 3..

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar

Man bør lagre ofte ja. Bare ikke ta det like langt som meg. Jeg har lagret 1274 ganger :p Lagret sånn cirka hver gang jeg gikk inn og ut av en dør.. Var livredd for å miste noe :roll:

Jeg var nødt til å fjerne masse saves fordi spillet takler ikke mer enn ca 300 saves og kræsjer.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvorfor jeg ikke kan save uten om quicksave? når jeg tryker save, så står det saving men det blir ikke savet, autosave fungerer heller ikke...

når jeg fikk for mange saves så ville ille spillet lagre nye. slett noen av de gamle så skal det funke

Lenke til kommentar

når jeg fikk for mange saves så ville ille spillet lagre nye. slett noen av de gamle så skal det funke

Thx :) Nå har jeg sletta alle savene, men nå lagrer alle de nye seg som #288 :S

Noen som vet hva jeg kan gjøre med det? :p

EDIT: Fikk det til.

Lenke til kommentar

Hva vil dere si er den beste løsningen på Tenpenny Tower-questen? Står mellom å plaffe ned masse ghouls, plaffe ned masse Tenpenny Tower-residents eller forsoning mellom partene.

Plaff ned Ghoulsa, vi trenger ikke mer av dem i verdenen :)

Hvis du dreper de menneskelige Tennpenny Tower-innbyggerne mister du 1-2 ekstra vendors. Samme skjer hvis du prøver forsoning mellom partene, ettersom Ghoulsene dreper etterhvert alle de menneskelige innbyggerne på grunn av en "uenighet".

Lenke til kommentar

er det flere som har problemer med å få fram spoilerne her på forumet etter oppdateringa? hos meg funker de ikke.

og for å svare på spørsmålet, velg den løsningen som passer til spillestilen din. eru evil, la ghoulsa få toweret, er du snill, snakk deg til en løsning osv...

i alle fall er det slik jeg valgte å løse det.

Lenke til kommentar

Spoiler funker hos meg.

Er det noen måter å gjøre spillet morsommere på? Har spilt i 30 timer og jeg begynner å bli litt lei av å gå rundt i Wasteland og gjøre masse quests. Jeg vil liksom bare bli ferdig med questa.. Skjer ingenting!

Du kan leke deg litt med mods..

Eller så kanskje ikke spillet er noe for deg? Jeg har spilt i 60 timer og syns det er like gøy

Lenke til kommentar

Hva vil dere si er den beste løsningen på Tenpenny Tower-questen? Står mellom å plaffe ned masse ghouls, plaffe ned masse Tenpenny Tower-residents eller forsoning mellom partene.

Den beste løsningen er den som går i ghoulenes favør. Altså å overbevise menneskene om at ghoulene bør få lov til å bo der. Grunnen til det er at da får du Ghoul Mask, som er utrolig kjekk å ha.

Lenke til kommentar

Den beste løsningen er den som går i ghoulenes favør. Altså å overbevise menneskene om at ghoulene bør få lov til å bo der. Grunnen til det er at da får du Ghoul Mask, som er utrolig kjekk å ha.

Jeg har egentlig aldri hatt praktisk bruk for Ghoul Mask, mottoet mitt er jo "Plaff ned alle zombie!", derfor har jeg ingen grunn til å sosialisere meg med Feral Ghouls. Derimot kan jeg skjønne at den kan være veldig nyttig for andre av ulike årsaker, men jeg vil heller ha en Ghoul-fri hverdag, enn en mindre menneskefull hverdag :)

Endret av JohanOle
Lenke til kommentar

Den får du også hvis du massakrerer hele tårnet.

Lenke til kommentar

Ghoul masken sørger altså for at du ikke blir angrepet av Ghoulsene? Får vurdere om jeg velger den andre veien nå, altså å sende Ghoulsene inn i Tenpenny Tower. Er alt av verdier igjen i TT etter at Ghoulsene er ankommet? Om ikke får jeg vurdere å loote alt som er i TT før start på questen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...