CypheroN Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Gå til forrige save? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Gå til forrige save? Hehe, det er 20 timer siden. Da var jeg fortsatt i Vault 101. Det hadde funket det så lenge jeg kunne beholdt alt jeg hadde nå av våpen og armor, men det kan jeg jo selvfølgelig ikke. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 En er jo nødt å lagre ofte Wiwicato Jeg trykker F5 hele tiden nesten, da hurtilagrer en. Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Ja, er det noe jeg virkelig lærte fra dette spillet, så er det å lagre! Tror jeg måtte starte forfra tre eller fire ganger (PS3) pga. at spillet hang seg, og savefilen ble korrupt. Etter den 4. gangen lærte jeg derimot å bruke minnepinnen flittig. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) Joda, jeg trykker også F5 hele tiden, men det jeg mente var at jeg ville få tilbake Megaton, og den eneste saven jeg har før Megaton er fra når jeg var i Vault 101.. Nå er jeg liksom ferdig med det vanlige spillet. Så jeg lastet ned Broken Steel og begynte på den, men jeg vil bare ha tilbake Megaton siden det var en stor by, det er altfor lite byer i Fallout 3.. Endret 24. februar 2010 av Wiciwato Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Man bør lagre ofte ja. Bare ikke ta det like langt som meg. Jeg har lagret 1274 ganger Lagret sånn cirka hver gang jeg gikk inn og ut av en dør.. Var livredd for å miste noe Jeg var nødt til å fjerne masse saves fordi spillet takler ikke mer enn ca 300 saves og kræsjer. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Noen som vet hvorfor jeg ikke kan save uten om quicksave? når jeg tryker save, så står det saving men det blir ikke savet, autosave fungerer heller ikke... når jeg fikk for mange saves så ville ille spillet lagre nye. slett noen av de gamle så skal det funke Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Jeg har lagret 1274 ganger Holy shit Greit å være safe da, men...1274!! Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 når jeg fikk for mange saves så ville ille spillet lagre nye. slett noen av de gamle så skal det funke Thx Nå har jeg sletta alle savene, men nå lagrer alle de nye seg som #288 :S Noen som vet hva jeg kan gjøre med det? Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 når jeg fikk for mange saves så ville ille spillet lagre nye. slett noen av de gamle så skal det funke Thx Nå har jeg sletta alle savene, men nå lagrer alle de nye seg som #288 :S Noen som vet hva jeg kan gjøre med det? EDIT: Fikk det til. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Hva vil dere si er den beste løsningen på Tenpenny Tower-questen? Står mellom å plaffe ned masse ghouls, plaffe ned masse Tenpenny Tower-residents eller forsoning mellom partene. Lenke til kommentar
KurtHakon Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Hva vil dere si er den beste løsningen på Tenpenny Tower-questen? Står mellom å plaffe ned masse ghouls, plaffe ned masse Tenpenny Tower-residents eller forsoning mellom partene. Plaff ned Ghoulsa, vi trenger ikke mer av dem i verdenen Hvis du dreper de menneskelige Tennpenny Tower-innbyggerne mister du 1-2 ekstra vendors. Samme skjer hvis du prøver forsoning mellom partene, ettersom Ghoulsene dreper etterhvert alle de menneskelige innbyggerne på grunn av en "uenighet". Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 er det flere som har problemer med å få fram spoilerne her på forumet etter oppdateringa? hos meg funker de ikke. og for å svare på spørsmålet, velg den løsningen som passer til spillestilen din. eru evil, la ghoulsa få toweret, er du snill, snakk deg til en løsning osv... i alle fall er det slik jeg valgte å løse det. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Spoiler funker hos meg. Er det noen måter å gjøre spillet morsommere på? Har spilt i 30 timer og jeg begynner å bli litt lei av å gå rundt i Wasteland og gjøre masse quests. Jeg vil liksom bare bli ferdig med questa.. Skjer ingenting! Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Mer artig? Lek Rambo og drep alle sammen, uansett snill eller slem. Plaff ned det du ser og få våpen og aid etc gratis. Moro. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Spoiler funker hos meg. Er det noen måter å gjøre spillet morsommere på? Har spilt i 30 timer og jeg begynner å bli litt lei av å gå rundt i Wasteland og gjøre masse quests. Jeg vil liksom bare bli ferdig med questa.. Skjer ingenting! Du kan leke deg litt med mods.. Eller så kanskje ikke spillet er noe for deg? Jeg har spilt i 60 timer og syns det er like gøy Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Hva vil dere si er den beste løsningen på Tenpenny Tower-questen? Står mellom å plaffe ned masse ghouls, plaffe ned masse Tenpenny Tower-residents eller forsoning mellom partene. Den beste løsningen er den som går i ghoulenes favør. Altså å overbevise menneskene om at ghoulene bør få lov til å bo der. Grunnen til det er at da får du Ghoul Mask, som er utrolig kjekk å ha. Lenke til kommentar
KurtHakon Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 (endret) Hva vil dere si er den beste løsningen på Tenpenny Tower-questen? Står mellom å plaffe ned masse ghouls, plaffe ned masse Tenpenny Tower-residents eller forsoning mellom partene. Den beste løsningen er den som går i ghoulenes favør. Altså å overbevise menneskene om at ghoulene bør få lov til å bo der. Grunnen til det er at da får du Ghoul Mask, som er utrolig kjekk å ha. Jeg har egentlig aldri hatt praktisk bruk for Ghoul Mask, mottoet mitt er jo "Plaff ned alle zombie!", derfor har jeg ingen grunn til å sosialisere meg med Feral Ghouls. Derimot kan jeg skjønne at den kan være veldig nyttig for andre av ulike årsaker, men jeg vil heller ha en Ghoul-fri hverdag, enn en mindre menneskefull hverdag Endret 27. februar 2010 av JohanOle Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Hva vil dere si er den beste løsningen på Tenpenny Tower-questen? Står mellom å plaffe ned masse ghouls, plaffe ned masse Tenpenny Tower-residents eller forsoning mellom partene. Den beste løsningen er den som går i ghoulenes favør. Altså å overbevise menneskene om at ghoulene bør få lov til å bo der. Grunnen til det er at da får du Ghoul Mask, som er utrolig kjekk å ha. Den får du også hvis du massakrerer hele tårnet. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Ghoul masken sørger altså for at du ikke blir angrepet av Ghoulsene? Får vurdere om jeg velger den andre veien nå, altså å sende Ghoulsene inn i Tenpenny Tower. Er alt av verdier igjen i TT etter at Ghoulsene er ankommet? Om ikke får jeg vurdere å loote alt som er i TT før start på questen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå