Niqābninja Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Er det mulig å lage en radiokanal med din egen musikk? Tenker noe lignende GTA hadde (har?). Legger liksom musikkfilene inn på en mappe og så kan du velge det som en "radiokanal" inne i spillet. Hvorfor vil du det? Musikken passer jo perfekt. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Kanskje ikke alle syntes det da? Jeg liker den selv, men noen ganger er det digg å ha din egen musikk når man spiller! Lenke til kommentar
KurtHakon Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Man blir jo lei til slutt å høre på det samme gamle Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 "Three Dooog - Aooooooo". Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Man blir jo lei til slutt å høre på det samme gamle Neeei. Jeg hørte på det utenom spillet óg, jeg. 1 Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Jeg syns at de lagde alt for lite radio med Three Dog, jeg pleier vanligvis å høre på det, men jeg begynner å bli litt lei av å høre at Three Dog sier det samme hele tida. 1 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Sier han ikke forskjellige ting avhengig av hvor langt du er i main quest? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Jo, han gjør det. Sier forskjellig om andre quests du har gjort óg. Lenke til kommentar
KurtHakon Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Han vil gjenta seg selv i det uendelige når du har stort sett gjort alt av main quest og side missions. Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 "Three Dooog - Aooooooo". Your master of Ceremonies! Lenke til kommentar
gsn Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Noe som også irriterer med Three dog er at han tidvis prater om ting du ikke har gjort enda, etter man har installert feks Broken Steel. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Gleder meg til å teste disse! Har fått gode omtaler har jeg lest. Tilogmed Bethesda ble imponert over disse moddene: http://www.fallout3nexus.com/modules/membe...x.php?id=137055 Det er quests forresten. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Fikk bare masse MYSql errors jeg, men er det mods som legger til flere quests i spillet eller? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Gleder meg til å teste disse! Har fått gode omtaler har jeg lest. Tilogmed Bethesda ble imponert over disse moddene: http://www.fallout3nexus.com/modules/membe...x.php?id=137055 Det er quests forresten. Hvordan vet du at bethesda ble imponert ? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Gleder meg til å teste disse! Har fått gode omtaler har jeg lest. Tilogmed Bethesda ble imponert over disse moddene: http://www.fallout3nexus.com/modules/membe...x.php?id=137055 Det er quests forresten. Hvordan vet du at bethesda ble imponert ? Bethesda blogs. Husker ikke linken, men du finner den nok om du søker Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 http://bethblog.com/index.php/2010/02/11/m...dustin-jackson/ Tror det er flere artikler om modsene. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Noen som vet hvorfor jeg ikke kan save uten om quicksave? når jeg tryker save, så står det saving men det blir ikke savet, autosave fungerer heller ikke... Lenke til kommentar
Cretinous Git Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Det problemet mener jeg å ha hatt i Oblivion. Jeg lurer på om jeg ikke løste det ved å lagre over en av de eldre filene. Du kan jo også sjekke om du har nok harddiskplass, slette noen eldre saves som du ikke trenger, osv. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Etter jeg reformaterte windows har fallout 3 begynt å kræsje (ikke CTD) men et ''freeze''etter få minutter med spilling. Noen idè om hva man kan gjøre? Endret 18. februar 2010 av Mushrooms Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Lol, er det ingen måte man kan få tilbake Megaton på? Angrer på at jeg sprengte det for 20 timer siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå