Jakoozie Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Er det en annen by enn Megaton jeg kan gå i? Starta på nytt fordi jeg hadde bomma kraftig med bl.a SPECIAL, og har faktisk drept dama som selger stuff i Megaton ( skulle bare se hva jeg kunne få, dessverre hadde hun en kjekk nøkkel på seg som gjorde at jeg fikk tak i MASSE gromt utstyr og ammo, så jeg gikk ikke tilbake på saven min å redda henne) I tillegg drepte jeg Burke, jeg har ikke nok explosives skill til å desarmere bomba. (Teit at du er nødt til å ha min. 25, hadde egentlig tenkt å sprenge byen men det var jo ikke mulig) Hvor finner jeg masse quests? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Meh, runnet akkuartt spillet.. hvor mange timer played? og hvilken lvl var du når du ble ferdig? bare nysjerrig på hvordan de to henger sammen.. Jakoozie: Ikke spreng byen før du har gjort alle questene du får av dama som driver butikken.. tror hun gir deg totalt 8-9quester. Utenom det er det hvertfall 5quester i megaton som jeg kommer på i farten.. Endret 31. oktober 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Er det en annen by enn Megaton jeg kan gå i? Starta på nytt fordi jeg hadde bomma kraftig med bl.a SPECIAL, og har faktisk drept dama som selger stuff i Megaton ( skulle bare se hva jeg kunne få, dessverre hadde hun en kjekk nøkkel på seg som gjorde at jeg fikk tak i MASSE gromt utstyr og ammo, så jeg gikk ikke tilbake på saven min å redda henne) I tillegg drepte jeg Burke, jeg har ikke nok explosives skill til å desarmere bomba. (Teit at du er nødt til å ha min. 25, hadde egentlig tenkt å sprenge byen men det var jo ikke mulig) Hvor finner jeg masse quests? Burke sier jo at du kan dra til en fyr og handle deg Mentats. Er ganske sikker på at de vil gi deg nok skill til å sprenge byen. Selv synes jeg det er like greit å drepe ham Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Arhh har 5 points på Int, er det mulig å finne noe som booster den litt? Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Det er en perk som lar deg sette et poeng på en valgfri S.P.E.C.I.A.L-egenskap. Denne perken kan du velge hele ti ganger Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Jeg valge speech, intelligence, og sneak som skills, og thief som den første perk. Virker det som et greit valg? Har ikke spilt så mye enda så jeg kan fortsatt begynne på nytt fra utgangen av vaultet uten at jeg taper så mye. Etter å ha spilt litt virker det som repair kunne vært handy som skill. Husker jeg irriterte meg litt i oblivion med noen dårlige valg i starten, men da jeg skjønte det hadde jeg kommer for langt til å gidde å begynne på nytt. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Neeeei! Dogmeat døde! Fikk tak i den FatMan kanonen, eller hva det var, og skulle nuke den Bemouthen ved Radio Tårnet, men så sto sannelig Dogmeat i veien.. DO NOT WANT! Og så har jeg ikke noen save å gå tilbake til...... Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Noen som vet om det er en command man kan forandre på i FalloutPrefs.ini / Fallout.ini filen til PC versjonen for å få characteren din til å springe fortere enn det man gjør normalt?. Og er det ikke mulig å få Anti-Aliasing på PC versjonen av Fallout 3 heller?. Quoter meg selv her. Men er det noen her som kan svare på det der?. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Jeg drepte alle i fort independence i går. Er det de som har Power Armor perksen? Noen som vet hvor du får den kannonen som skyter kopper, gafler, glass og andre diverse gjenstander? Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Plukket opp spillet på vei hjem fra skolen i dag. Klarte å overbevise han fyren på gamestop at jeg var moden nok osv. Spillet er sykt bra! Eneste problemet mitt er at jeg er for blown away av det store landskapet Lenke til kommentar
Wartom Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Plukket opp spillet på vei hjem fra skolen i dag.Klarte å overbevise han fyren på gamestop at jeg var moden nok osv. Er heller ikke 18 men kjente en fyr som jobbet der så det fikk passere :!: Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Hah, Dogmeat beveger seg som en fyr i rullestol >.< Lenke til kommentar
Stian_ Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Da har jeg startet å spille også. Litt treig men skole får pri. Andre enn meg som har testet Fallout 1 og 2? Bare lurte litt på når det kommer til stats, om det er ganske likt eller ikke? Tror jeg tar utgangspunkt i stats fra fallout 2 og bygger min karakter rundt der, fikk en bra fyr som kunne mye i slutten av fallout 2 Da lurer jeg på om det er mye energy våpen i fallout 3, de tok helt av i fallout 2. Samt tenkte jeg og specke lockpick og et eller annet til. Kjører mye på int og precision. Noen anbefalinger? Dropper luck, trenger ikke så mye crit og ellers er det ikke en så god stats som de andre tenker jeg. Kan uansett bare bli lvl 20, har jeg lest. Lenke til kommentar
Dj_Arnleif Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Hei, har desverre klart å slette alle savene mine. Kan være en liten SPOILERher! Noen som har en save fra det oppdraget der du leter etter fardin i Lincoln Memorial? Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Andre enn meg som har testet Fallout 1 og 2? Bare lurte litt på når det kommer til stats, om det er ganske likt eller ikke? Det er mye av det samme. Med andre ord er intelligence fortsatt en god del bedre enn de andre statsene, og strength får en uten problemer andre steder. Energivåpen finner du en del av, men enn så lenge virker det som om det er like greit å satse på small arms i likhet med eneren og toeren. Lenke til kommentar
suzpaz Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Fortsatt ingen som kan fortelle meg hvordan jeg kommer meg til Ranger's compound? Jeg er ved han karen som skriker ting i høyttaleren at jeg ikke må komme nærmere etc. Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Håper DRM hysteriet ikke ødelegger for et fremtidig Construction Set slik Morrowind og Oblivion fikk. Lenke til kommentar
GIsken Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Meh, runnet akkuartt spillet.. hvor mange timer played? og hvilken lvl var du når du ble ferdig? bare nysjerrig på hvordan de to henger sammen.. Hadde rundt 16 timer played og var lvl 12... Fult klar over at det er mye igjen av spillet, med side missions etc.. men jeg trodde det var sånn oblivion opplegg, sånn at du kunne spille videre etterpå. Tenkte jeg skulle gjøre meg ferdig med main questet og så gjøre side quests og utforske mer. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Får denne feilmeldingen når jeg prøver å starte Fallout 3 noen som vet hvordan jeg fikser det: C:\Program Files\Bethesda Softworks\Fallout 3\xlive.dll er enten ikke laget for å kjøre under windows, eller inneholder en feil. Forsøk å installere programmet på nytt med det orginale installasjonmediet, eller kontakt systemansvarlig eller programvareleverandøren for assistanse. Kan det hende at det har noe med at jeg har installert i Programfiler og ikke i Program files mappa? Lenke til kommentar
suzpaz Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Seriøst? Jeg har 13 hours played og er lvl 14. Jeg har ikke engng gjort radio missionet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå