Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heh,jeg fant det ut nå! takk! Ehh men hvordan? Inne på Options\controls?

Hotkeys?

Du bare holder inne den knappen du ønsker (1-8 på tastaturet) og venstreklikker på den itemen du ønsker å binde til den knappen.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Om du ønsker stimpaks på 1-er tasten:

1. Åpne pip-boy 3000

2. Gå til items

3. Hold inne "1"

4. Klikk på "stimpak"

5. Slipp "1"

6. ????

7. Enjoy!

(:p)

Er mye lettere å være strategisk met hotkeys. Ha main våpenet ditt på 1, Dart Gun på 2 og Psycho på 3 for eksempel. Så trykker du bare 3, så 2, skyter en dart som forkrøpler, og så 1 for å ta det siste av helse med rifla.

Lenke til kommentar
Er det mulig å lage en radiokanal med din egen musikk? Tenker noe lignende GTA hadde (har?). Legger liksom musikkfilene inn på en mappe og så kan du velge det som en "radiokanal" inne i spillet.

Vet det er en mod som gjør noe lignende men tror det var endel begrensninger på dan.

Lenke til kommentar
Er det mulig å lage en radiokanal med din egen musikk? Tenker noe lignende GTA hadde (har?). Legger liksom musikkfilene inn på en mappe og så kan du velge det som en "radiokanal" inne i spillet.

Vet det er en mod som gjør noe lignende men tror det var endel begrensninger på dan.

Ok, takker for svar. For se om jeg finner den :)

Lenke til kommentar

hei

jeg har særemnet om 3 spill, det ene er fallout 3. jeg har valgt som problemstilling: hvordan forteller spillet historien sin? Som veldig kort svar på det er at verden er helt åpen og spillet avhenger av hva slags valg du tar. hva mer?

underproblemstilling 1: hva er målet?

underproblemstilling 2: hvordan kommer vi fram til målet?

kan dere komme med noen gode tips til hva jeg burde ha med på hoved, og de 2 underproblemstillingene mine? :)

Endret av Spinexel
Lenke til kommentar

kort fortalt er det jo et hovedoppdrag det dreier seg om, finn din far! Så er det mange side oppdrag som "hjelper" deg på din vei ute i Ødelandet, i form av ting og cash som man trenger for å progressere.

Beste måte å finne ut hvordan dette virker er nok å spille det selv Spinexel, men kort fortalt handler det om overlevelse,gjøre valg for å gå din egen vei, på vei mot ditt hovedoppdrag :)

Lenke til kommentar
kort fortalt er det jo et hovedoppdrag det dreier seg om, finn din far! Så er det mange side oppdrag som "hjelper" deg på din vei ute i Ødelandet, i form av ting og cash som man trenger for å progressere.

Beste måte å finne ut hvordan dette virker er nok å spille det selv Spinexel, men kort fortalt handler det om overlevelse,gjøre valg for å gå din egen vei, på vei mot ditt hovedoppdrag :)

e har runda det, mn det er så lenge siden. Vi finner jo til slutt faren, men hva er hovedoppdraget etter det i spillet?

Lenke til kommentar
hei

jeg har særemnet om 3 spill, det ene er fallout 3. jeg har valgt som problemstilling: hvordan forteller spillet historien sin? Som veldig kort svar på det er at verden er helt åpen og spillet avhenger av hva slags valg du tar. hva mer?

underproblemstilling 1: hva er målet?

underproblemstilling 2: hvordan kommer vi fram til målet?

kan dere komme med noen gode tips til hva jeg burde ha med på hoved, og de 2 underproblemstillingene mine? :)

http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout_3_story

Lenke til kommentar

Kan noen hjelpe meg? Jeg er i observation deck på Mothership Zeta og kommer ikke inn i teleporten til The Bridge for den funkerer ikke, hvor setter jeg den på? Har lett over alt!

EDIT: Fant det ut.

Endret av DevilFish
Lenke til kommentar

Jeg vet at det er mulig å modde dette, en venn av meg har laget en slik mod. Kan spørre ham om detaljene, men hvis du ikke er en modder er kanskje det enkleste å søke på en slik nedlastbar mod (det finnes garantert flere ulike mods av denne typen).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...