Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tipper det blir Game og the Year-edition på PS3 da. Ny pc (Acer Aspire 5935G) blir det etter hvert, men tror jeg får nytt det bedre på en større tv og uten lagg.

Hva er anti-aliasing? Og noen som vet om steder med god pris for GOTY-Edition til PS3?

Er du sikker på at det er 5935G? Den har gått ut av produksjon, så vidt eg veit. Eg hadde same dataen før. Og Eg trur at du får betre grafikk om du koblar den til tven via HDMI og spelar fallout på PC. Den skal nok takle medium med 2 eller 4 AA. Betre enn playstationen uansett, synast eg.

http://en.wikipedia.org/wiki/Anti-aliasing

Lenke til kommentar

hmm.. noen som har vært borti at fyren plutselig begynner å gå i skikkelig slowmotion? Startet da jeg hadde for mye weight, men det ble ikke bedre når jeg fjernet nesten alt.. Har prøvd å restarte spillet, men ingen endring. Kommer ingen beskjed om at jeg har for tung bagasje heller.:S

Lenke til kommentar
hmm.. noen som har vært borti at fyren plutselig begynner å gå i skikkelig slowmotion? Startet da jeg hadde for mye weight, men det ble ikke bedre når jeg fjernet nesten alt.. Har prøvd å restarte spillet, men ingen endring. Kommer ingen beskjed om at jeg har for tung bagasje heller.:S

Hmm, prøvd caps lock? Den setter deg i slowmode hvis jeg ikke husker feil ;)

Lenke til kommentar

Du har sikkert trykket på Caps Lock(om det er PC) :)

Edit: Når vi er inne på spill kontrollene, er det flere en meg som brukte drit lang tid på å finne ut at man kan ha hotkeys til våpen og stimpacks osv på PC? :p

Endret av gsn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...