Niqābninja Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg fikk en Limited edition fra UK med med Power Armor-figur av en kompis som jeg ikke har lyst til å åpne. Også har jeg lyst på alle DLC-ene i fysisk form. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Tipper det blir Game og the Year-edition på PS3 da. Ny pc (Acer Aspire 5935G) blir det etter hvert, men tror jeg får nytt det bedre på en større tv og uten lagg. Hva er anti-aliasing? Og noen som vet om steder med god pris for GOTY-Edition til PS3? Er du sikker på at det er 5935G? Den har gått ut av produksjon, så vidt eg veit. Eg hadde same dataen før. Og Eg trur at du får betre grafikk om du koblar den til tven via HDMI og spelar fallout på PC. Den skal nok takle medium med 2 eller 4 AA. Betre enn playstationen uansett, synast eg. http://en.wikipedia.org/wiki/Anti-aliasing Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1148986&hl= Tviler for at den er ute av produksjon. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Oisann, det var visst 5930G eg hadde Men det er berre bra det, 5935G taklar fallout ganske så bra vil eg tru. Om du er litt grafikk-kåt, gå for PC. Endret 28. januar 2010 av svelemoe Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Og du har vel ikke Quicksave på PS3? i såfall hadde jeg soleklart gått for PC, pluss at du kan jo laste ned mods. Endret 28. januar 2010 av DevilFish Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Da var GOTY-Edition til PS3 i hus. Gleder meg til å spille! Forresten, skal jeg sprenge Megaton? Husker jeg av fri vilje sprengte hele byen på moro ved sist gjennomspilling, men vurderer å gjøre motsatt nå. Hva anbefales? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Du får hus i byen om du lar være å sprenge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Du får hus i byen om du lar være å sprenge. Og mye god karma. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) Da tipper jeg at det blir hus i byen. Endret 30. januar 2010 av aunmar Lenke til kommentar
Patney Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Om du sprenger får du bo i Tenpenny Tower, som (etter min mening) er et drittsted i forhold til Megaton. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Husker jeg mislikte Tenpenny. Kjedelig sted. Lenke til kommentar
rioi Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 hmm.. noen som har vært borti at fyren plutselig begynner å gå i skikkelig slowmotion? Startet da jeg hadde for mye weight, men det ble ikke bedre når jeg fjernet nesten alt.. Har prøvd å restarte spillet, men ingen endring. Kommer ingen beskjed om at jeg har for tung bagasje heller.:S Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 hmm.. noen som har vært borti at fyren plutselig begynner å gå i skikkelig slowmotion? Startet da jeg hadde for mye weight, men det ble ikke bedre når jeg fjernet nesten alt.. Har prøvd å restarte spillet, men ingen endring. Kommer ingen beskjed om at jeg har for tung bagasje heller.:S Hmm, prøvd caps lock? Den setter deg i slowmode hvis jeg ikke husker feil Lenke til kommentar
gsn Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) hmm.. noen som har vært borti at fyren plutselig begynner å gå i skikkelig slowmotion? Startet da jeg hadde for mye weight, men det ble ikke bedre når jeg fjernet nesten alt.. Har prøvd å restarte spillet, men ingen endring. Kommer ingen beskjed om at jeg har for tung bagasje heller.:S Du har sikkert trykket på Caps Lock(om det er PC) Edit: Når vi er inne på spill kontrollene, er det flere en meg som brukte drit lang tid på å finne ut at man kan ha hotkeys til våpen og stimpacks osv på PC? Endret 1. februar 2010 av gsn Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Husker jeg mislikte Tenpenny. Kjedelig sted. Jeg å. Men det var mye finere enn Megaton! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Edit: Når vi er inne på spill kontrollene, er det flere en meg som brukte drit lang tid på å finne ut at man kan ha hotkeys til våpen og stimpacks osv på PC? Jaaa. Jeg visste det ikke før han jeg bodde med nevnte det. Lenke til kommentar
KurtHakon Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Edit: Når vi er inne på spill kontrollene, er det flere en meg som brukte drit lang tid på å finne ut at man kan ha hotkeys til våpen og stimpacks osv på PC? Hehehehe, du er ikke alene. Jeg fant det ikke ut før jeg hadde bortimot 100 timer i spillet Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Tok en stund før jeg fant det og. Ble litt lei av å skifte våpen på pipboyen. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Jeg følte meg sååå treg da jeg først fant det ut. Godt jeg ikke er alene. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Fant det ut med en gang jeg. Huska systemet fra Oblivion. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå