Patney Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Jeg er kjempeglad i Fallout 3 men det er mest på grunn av den store åpne verdenen som man kan tulle rundt i, og en del random opplevelser. Det eneste som gjør dette til et Fallout-spill er at det har Vaults og Super Mutants, selve feelingen fra de eldre spillene eksisterer ikke. Dessuten er spillet nesten en ren shooter nå, hvor VATS bare er en bonus som gjør spillet enklere. I F1 og F2 var det et mye mer taktisk kampsystem, og VATS var vanskelig men ekstremt nyttig å bruke. Og poenget mitt med den forrige posten min var at alt Bethesda gjorde var å implementere 3D-grafikk og fjernet atmosfære og gameplay, så hvorfor noen har så lyst til at de skal hoppe på FOOL-teamet er ubegripelig for meg. Jeg antar dere ikke har spilt de forrige, i det minste ikke skikkelig. Endret 27. januar 2010 av Patney Lenke til kommentar
covah Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Har derimot tro på FO3: New Vegas, som blir utviklet av Obsidian, som består av mange av de samme folkene som var med i Black Isle i de gode gamle dager (som laget FO1 og 2) Etter hva Obsidian gjorde med KOTOR2, har jeg små forhåpninger. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Håper ikke de lager det som et nytt fallout 2 spill, men som et nytt fallout 3 spill, hvis dere skjønner. Liker ikke fallout 1 og 2, men elsker fallout 3. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Har derimot tro på FO3: New Vegas, som blir utviklet av Obsidian, som består av mange av de samme folkene som var med i Black Isle i de gode gamle dager (som laget FO1 og 2) Etter hva Obsidian gjorde med KOTOR2, har jeg små forhåpninger. Burde vel heller sagt at jeg har MER tro på det enn Bethesda.. KOTOR2 > FO3 Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Hvorfor vil dere at Bethesda skal bli med på utviklingen av Fallout Online? Hva skulle de innføre som gjør det bedre enn noen av de originale Fallout-skaperne ikke kan få til? wat Tror det har noe med at bethesda har "tatt over tronen" Støtter ikke den teorien. Bethesda aner ikke hva fallout handler om. Hva har det med saken å gjøre? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Vurderer sterkt å sette i gang en ny gjennomspilling av Fallout 3. Bør jeg gå for PS3 eller PC? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 PC. Sleng på mods Fallout Nexus Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 PC, helt klart. Om det skulle oppstå en bug, så er det enkelt å løse det via en konsoll-kommando eller uoffisiell patch. Og så er det jo selvsagt mod-mulighetene som kan gjøre denne gjennomspillingen friskere enn din forrige Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Enig der. Har det til 360 men kjøpte det til PC for et par dager siden og det ble jo rene sjokket bare på grunn av den fine grafikken. *nikke* Endret 27. januar 2010 av DemonFudge Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Har det selv på PS3 og må si det funker perfekt, det også. Er du redd for at PC-en din kanskje ikke skal kunne klare å yte spillet fullt ut, så burde du kjøpe det til konsoll. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Et elendig grafikk-kort på laptop ødela ganske kraftig sist. Hadde vært fint å nytt det lagg-fritt på en 32" LCD i stedet. Er alle DLC klar for PS3? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Et elendig grafikk-kort på laptop ødela ganske kraftig sist. Hadde vært fint å nytt det lagg-fritt på en 32" LCD i stedet. Er alle DLC klar for PS3? jupp. du kan jo få kjøpt game of the year edition med alle sammen på disk Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Men om du har planar om å kjøpe deg ein litt betre PC, bør du kjøpe fallout 3 til den. PS3 hr ingen anti aliasing :S Men om du har planar om å kjøpe deg ein litt betre PC, bør du kjøpe fallout 3 til den. PS3 har ingen anti aliasing :S Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Fra PS3 til PC så jeg STOR forskjell Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Men det er noe eget med stor skjerm da. Glemmer aldri "WOW"-følelsen jeg fikk når jeg kom ut av Vault 101 på 50-tommeren min (Xbox, component, 1080i), og "øynene sakte vente seg til det naturlige lyset etter 18 år i kunstig belysning". Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Tipper det blir Game og the Year-edition på PS3 da. Ny pc (Acer Aspire 5935G) blir det etter hvert, men tror jeg får nytt det bedre på en større tv og uten lagg. Hva er anti-aliasing? Og noen som vet om steder med god pris for GOTY-Edition til PS3? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Men det er noe eget med stor skjerm da. Glemmer aldri "WOW"-følelsen jeg fikk når jeg kom ut av Vault 101 på 50-tommeren min (Xbox, component, 1080i), og "øynene sakte vente seg til det naturlige lyset etter 18 år i kunstig belysning". Samme her. Selv om jeg bare har 42" da. Synes ikke det er noe kult med 50" uansett jeg. *kremt* Men jeg synes det var nesten like morsomt å starte på nytt igjen på pc altså, mest på grunn av grafikk og slikt. Nå har jeg ennå ikke fått tittet på hva som er av mods til Fallout 3 på pc, men er det mods der man får egne hus og slikt? Faderullan, skulle ønske jeg kunne lage slike ting altså. Endret 28. januar 2010 av DemonFudge Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg er fornøyd med å spille det på 37" på PC ^^ Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg bestilte GOTY-edition til PC her om dagen. Lurer på om jeg skal begynne på nytt - igjen. Forferdelig lenge siden jeg har spilt nå. Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg bestilte GOTY-edition til PC her om dagen. Lurer på om jeg skal begynne på nytt - igjen. Forferdelig lenge siden jeg har spilt nå. Hvorfor har du to fallout 3 spill? Sikkert gøy og starte på nytt, men for all del installer mods. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå