Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
@Xandathrii

Hva feiler GWFL'en din?

Mener du Games for windows loadern?

Den er ikke-eksisterende sadly...

Har installert den, men jeg får ikke akuratt gått LIVE....

Prøver å kjøre i gang den fra Startmenyen, men det skjer ingenting...

Skal prøve å laste ned en annen versjon snart...

Lenke til kommentar

Det stemmer.

Project V13 is the codename of an unannounced massively multiplayer online game being developed at Interplay by Chris Taylor, one of the creators of Fallout. While not officially announced as such yet, it is believed to be Fallout Online, nicknamed FOOL by the fans, an MMORPG set in the Fallout world, since Interplay licensed the rights to such a game after selling the rights to Fallout to Bethesda and since the makers of the original Fallout are involved.

Om det skal bli noe sånt, så håper jeg virkelig Bethesda får være med på utviklingen. :wee:

Lenke til kommentar
Det stemmer.

Project V13 is the codename of an unannounced massively multiplayer online game being developed at Interplay by Chris Taylor, one of the creators of Fallout. While not officially announced as such yet, it is believed to be Fallout Online, nicknamed FOOL by the fans, an MMORPG set in the Fallout world, since Interplay licensed the rights to such a game after selling the rights to Fallout to Bethesda and since the makers of the original Fallout are involved.

Om det skal bli noe sånt, så håper jeg virkelig Bethesda får være med på utviklingen. :wee:

AWESOME

Lenke til kommentar

Men da tviler jeg på at man kan ha mods... Håper de inkluderer FOOK, WMK, Marts Mutant Mod etc.

</h3>

<h3>What is Fallout Online?

Fallout Online is a working title for a possible futuristic

post-apocalyptic

Multiplayer Online Role Playing Game set in the
,

an alternate universe based on 50s sci-fi pulp fiction, as if the world

had stopped in the optimistic 50s and found itself on a dystopian

post-apocalyptic reality. It will be a spin-off of the

series, which includes
,

2 and
.

Is Fallout Online the official title?

No. Since no title has been officially announced, the name Fallout

Online (or FOOL) is used by
fans to refer

to the possible future
MMO. The

official title will be known after the game is announced.

Is Fallout Online really in development?

The game has not been announced yet, however,
has

licensed the rights to a Fallout MMORPG from
,

one of the creators of
, to work on an

unannounced MMORPG project, and since Interplay is working on only one

project, the project being Fallout Online is a pretty safe bet.

Lenke til kommentar
Men da tviler jeg på at man kan ha mods... Håper de inkluderer FOOK, WMK, Marts Mutant Mod etc.

Tviler på at de vil inkludere mods i et MMORPG. I de fleste spill jeg har spilt online kreves at alle skal ha samme mod for at den skal funke. Litt vanskelig om en på serveren har en Fat Man-pimp som booster denne noe inni hel-hvete. Dette kan faktisk av noen betraktes som juks ;)

Lenke til kommentar
Hvorfor vil dere at Bethesda skal bli med på utviklingen av Fallout Online? Hva skulle de innføre som gjør det bedre enn noen av de originale Fallout-skaperne ikke kan få til?

wat

Tror det har noe med at bethesda har "tatt over tronen"

Støtter ikke den teorien. Bethesda aner ikke hva fallout handler om.

Lenke til kommentar

Fallout 3 spilles ikke bare av hardcore fallout fans. Er egentlig et spill for mainstream markedet, og da teller ikke stemmen til den lille promillene av de som spilte fallout 1 og 2.

Lenke til kommentar

Fallout 3 spilles ikke bare av hardcore fallout fans. Er egentlig et spill for mainstream markedet, og da teller ikke stemmen til den lille promillene av de som spilte fallout 1 og 2.

Jeg mener heller at Bethesda har gitt fallout-konseptet nok PR til at et eventuelt MMO kan få stor nok kundebase selv om det lages i FO1 og FO2's ånd

Demon Fudge: Jeg vil ikke kalle Fallout 3 et Fallout-spill engang, så kan godt hende du ikke ville likt FO1 og 2, siden de er så forskjellige fra det Bethesda har lagd. Men ta mine meninger med en klype salt, jeg elsker Fallout 1 og 2, og misliker 3 ganske sterkt:)

Fallout 3 er søppel, Oblivion med lazers. Humoren, historien og stemningen fra de originale spillene har de oversett fullstendig :( Har derimot tro på FO3: New Vegas, som blir utviklet av Obsidian, som består av mange av de samme folkene som var med i Black Isle i de gode gamle dager (som laget FO1 og 2)

Endret av Kevlar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...