iSimen Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Liker ikke de store klumpete power armorene, de er da så stygge og hindrer sneaken din ganske mye. Nå er greia med sneak at du slipper å bruke tung rustning. Lenke til kommentar
gsn Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Sneaker nesten uansett jeg Vandrer rundt i wastes med power armor, spammer V.A.T.S. knappen i ny og ne for å se om det er badies i nærheten, sneaker, så blir det sneak attack critical uansett Evt. er det CSA og sneaker ihjel folk med shishkebab og perforator. Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Er på bobblehead hunting og jeg må ha nøkkelen til huset til King-et ellet annet. Han som har det lille "boligområdet" på brua. Noen som vet hvordan jeg kommer meg inn i huset hans? Har ikke nok til å picklocke og han har ikke nøkkelen på seg. Noen som vet hvordan jeg kommer meg inn? Endret 20. januar 2010 av p0pc0rn Lenke til kommentar
gsn Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 p0pc0rn: Ville prøvd Mentats (+5 skills) og et antrekk som gir +5 lockpick(Feks: http://fallout.wikia.com/wiki/Vault_101_Utility_Jumpsuit ). Finnes ikke en nøkkel. Her finner du bobblehead med +10 lockpick: http://fallout.wikia.com/wiki/Bobblehead_-_Lockpick Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Går det ann å se karakteren sin forfra? Tenker på å få tatt et kult screenshot Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Går det ann å se karakteren sin forfra? Tenker på å få tatt et kult screenshot Dersom du spiller på PC og har aktivert konsollen: * tfc - toggle free camera; lets you move around the camera at will. To take pictures of your character, make sure you go into third person mode first. * tm - toggle menus; removes the HUD for even nicer pictures (it will not notify you when the screenshot has been successfully captured but it will function) * sucsm 10, fast, sucsm 1, slow moving camera in tfc. * fov 40, narrow, fov 90, wide angle lens. fov 75, default lens. * tlb - toggle lightbrite mode makes everything well lit, great for dark spots. Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Går det ann å se karakteren sin forfra? Tenker på å få tatt et kult screenshot Dersom du spiller på PC og har aktivert konsollen: Aktivert konsollen? Tviler sterkt på at jeg har aktivert konsollen jeg har et annet stort problem med Fallout 3 atm også. Jeg "klikker" meg ut av spillet. Akuratt som jeg alt-tabber, så kommer jeg ut av spillet, og det er umulig å komme inn igjen (åpne det fra startlinjen)... Får heller ikke installert gfw klienten ordentlig... slik at jeg ikke får noen "oppdateringer" til spillet... Noen som har vært borte i dette? Jeg må "F5" hele tiden i frykt for å "klikke" meg ut av spillet slik at jeg må starte på nytt. Utrolig irriterende... Spesielt nå som jeg koser meg med "sniper war" i Alaska Lenke til kommentar
gsn Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Har også problemer med alt-tabbing av fallout 3, veldig merkelig det der. Hvis jeg et annet vindu oppe samtidig(feks en mappe eller en nettleser) fungerer det som regel 1-3 ganger, men etter det funger det ikke. Om jeg ikke har oppe noen andre vinduer fungerer det aldri. Det fungerer dog fint om jeg spiller i windowed mode(men hallo, Fallout 3 i windowed mode? I think not.) Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 For console i FO3: To access the console, use the backquote key (`) while in-game (Unpaused). The backquote key shifts to tilde (~) on US keyboards, and the not symbol (¬) on UK keyboards. Other keyboards will differ, but the key is usually to the left of 1, and just under the Escape key (Esc) The HUD will disappear and you will get a prompt (|) in the lower left corner of the screen where you can type-in code(s). Bruker du Vista kan du oppleve problemer med at tilde går i konflikt med Microsoft eHome Infrared Receiver (ikke spør meg). Gjør da: Open up the "Start" menu, go into "Control Panel" > "System and Maintenance" > "Device Manager". Click "Human Interface Devices". If you see "Microsoft eHome Infrared Transceiver", right-click and uninstall it. If not, then locate the driver with the word "Infrared" in it's name elsewhere in the Device Manager and uninstall. Unfortunately, when you turn-off and then restart your pc, it will automatically reinstall the driver. As a result, you'll have to repeat the uninstall procedure whenever you go to play and wish to have access to the Console Når det gjelder Alt-Tabbing, har jeg ingen tips (jeg spiller faktisk windowed på pc, får nok stort med Xboxen og 50") Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Ahhh en tekstlinje ingame altså Ang. LIVE, har dere hatt noen problemer med det? Funker ikke hos meg... Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Skrudd av Live jeg. Et must når man har mods Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Skrudd av Live jeg. Et must når man har mods ok da stresser jeg ikke med det jeg heller da jeg har planer om å ha noen mods utover. Det er helt ok og bruke gfw for å laste ned DLcene ,Det er også greit å søke etter filene på pc`en og flytte de over til Fallout 3 mappen selv, men jeg er redd jeg kan misse noen kritiske patcher/updates uten Live? Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Det var så utrolig nice når jeg spilte istad Jeg gikk rundt og explora litt, så såg jeg at Dogmeat og Jericho var borte så snudde jeg meg bak for å se, så ser jeg en Giant Radscorpion komme flyvende ned fra et fjell med dogmeat rett i hælene Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) De er skummel! Men så lenge jeg har Alien Blaster så er jeg trydd der ute! EDIT: Forresten noen som vet om man finner mer ammo til Alien Blastern? Endret 21. januar 2010 av p0pc0rn Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Det var så utrolig nice når jeg spilte istad Jeg gikk rundt og explora litt, så såg jeg at Dogmeat og Jericho var borte så snudde jeg meg bak for å se, så ser jeg en Giant Radscorpion komme flyvende ned fra et fjell med dogmeat rett i hælene EPIC Herlig! Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 De er skummel! Men så lenge jeg har Alien Blaster så er jeg trydd der ute! EDIT: Forresten noen som vet om man finner mer ammo til Alien Blastern? http://fallout.wikia.com/wiki/Alien_Power_Cell Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) Det var så utrolig nice når jeg spilte istad Jeg gikk rundt og explora litt, så såg jeg at Dogmeat og Jericho var borte så snudde jeg meg bak for å se, så ser jeg en Giant Radscorpion komme flyvende ned fra et fjell med dogmeat rett i hælene EPIC Herlig! Fant nettop ut at jeg var Evil, så blir nok å investere 1k caps for å få med meg Jericho en stund her også Er han no tess da? Endret 23. januar 2010 av Xandathrii Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 @Xandathrii Med evig ammo til Chinese assault rifle og med pover armor er han sykt nice! Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 @XandathriiMed evig ammo til Chinese assault rifle og med pover armor er han sykt nice! nice Skal teste han ut nå Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Skal du se karakteren forfra er det ikke værre enn å holde inn musehjulet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå