Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sneaker nesten uansett jeg :p Vandrer rundt i wastes med power armor, spammer V.A.T.S. knappen i ny og ne for å se om det er badies i nærheten, sneaker, så blir det sneak attack critical uansett :p

Evt. er det CSA og sneaker ihjel folk med shishkebab og perforator.

Lenke til kommentar

Er på bobblehead hunting og jeg må ha nøkkelen til huset til King-et ellet annet. Han som har det lille "boligområdet" på brua. Noen som vet hvordan jeg kommer meg inn i huset hans? Har ikke nok til å picklocke og han har ikke nøkkelen på seg. Noen som vet hvordan jeg kommer meg inn?

Endret av p0pc0rn
Lenke til kommentar
Går det ann å se karakteren sin forfra? Tenker på å få tatt et kult screenshot ;)

Dersom du spiller på PC og har aktivert konsollen:

* tfc - toggle free camera; lets you move around the camera at will. To take pictures of your character, make sure you go into third person mode first.

* tm - toggle menus; removes the HUD for even nicer pictures (it will not notify you when the screenshot has been successfully captured but it will function)

* sucsm 10, fast, sucsm 1, slow moving camera in tfc.

* fov 40, narrow, fov 90, wide angle lens. fov 75, default lens.

* tlb - toggle lightbrite mode makes everything well lit, great for dark spots.

Lenke til kommentar
Går det ann å se karakteren sin forfra? Tenker på å få tatt et kult screenshot ;)

Dersom du spiller på PC og har aktivert konsollen:

Aktivert konsollen?

Tviler sterkt på at jeg har aktivert konsollen ;)

jeg har et annet stort problem med Fallout 3 atm også. Jeg "klikker" meg ut av spillet. Akuratt som jeg alt-tabber, så kommer jeg ut av spillet, og det er umulig å komme inn igjen (åpne det fra startlinjen)... Får heller ikke installert gfw klienten ordentlig... slik at jeg ikke får noen "oppdateringer" til spillet... Noen som har vært borte i dette? Jeg må "F5" hele tiden i frykt for å "klikke" meg ut av spillet slik at jeg må starte på nytt. Utrolig irriterende... Spesielt nå som jeg koser meg med "sniper war" i Alaska :)

Lenke til kommentar

Har også problemer med alt-tabbing av fallout 3, veldig merkelig det der. Hvis jeg et annet vindu oppe samtidig(feks en mappe eller en nettleser) fungerer det som regel 1-3 ganger, men etter det funger det ikke. Om jeg ikke har oppe noen andre vinduer fungerer det aldri. Det fungerer dog fint om jeg spiller i windowed mode(men hallo, Fallout 3 i windowed mode? I think not.)

Lenke til kommentar

For console i FO3:

To access the console, use the backquote key (`) while in-game (Unpaused). The backquote key shifts to tilde (~) on US keyboards, and the not symbol (¬) on UK keyboards. Other keyboards will differ, but the key is usually to the left of 1, and just under the Escape key (Esc) The HUD will disappear and you will get a prompt (|) in the lower left corner of the screen where you can type-in code(s).

Bruker du Vista kan du oppleve problemer med at tilde går i konflikt med Microsoft eHome Infrared Receiver (ikke spør meg). Gjør da:

Open up the "Start" menu, go into "Control Panel" > "System and Maintenance" > "Device Manager". Click "Human Interface Devices". If you see "Microsoft eHome Infrared Transceiver", right-click and uninstall it. If not, then locate the driver with the word "Infrared" in it's name elsewhere in the Device Manager and uninstall. Unfortunately, when you turn-off and then restart your pc, it will automatically reinstall the driver. As a result, you'll have to repeat the uninstall procedure whenever you go to play and wish to have access to the Console

Når det gjelder Alt-Tabbing, har jeg ingen tips :( (jeg spiller faktisk windowed på pc, får nok stort med Xboxen og 50")

Lenke til kommentar
Skrudd av Live jeg. Et must når man har mods

ok da stresser jeg ikke med det jeg heller da jeg har planer om å ha noen mods utover. Det er helt ok og bruke gfw for å laste ned DLcene ,Det er også greit å søke etter filene på pc`en og flytte de over til Fallout 3 mappen selv, men jeg er redd jeg kan misse noen kritiske patcher/updates uten Live?

Lenke til kommentar

Det var så utrolig nice når jeg spilte istad :p Jeg gikk rundt og explora litt, så såg jeg at Dogmeat og Jericho var borte så snudde jeg meg bak for å se, så ser jeg en Giant Radscorpion komme flyvende ned fra et fjell med dogmeat rett i hælene :D

Lenke til kommentar
Det var så utrolig nice når jeg spilte istad :p Jeg gikk rundt og explora litt, så såg jeg at Dogmeat og Jericho var borte så snudde jeg meg bak for å se, så ser jeg en Giant Radscorpion komme flyvende ned fra et fjell med dogmeat rett i hælene :D

EPIC :D

Herlig!

Fant nettop ut at jeg var Evil, så blir nok å investere 1k caps for å få med meg Jericho en stund her også ;)

Er han no tess da?

Endret av Xandathrii
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...