MarqsK Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) @Nabogutten 15 pund hos Zavvi.com og Thehut.com Endret 13. januar 2010 av DevilFish Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Kjapt spmørsmål angående DLC: Hvordan fungerer overgangen mellom "ekstrapakkene" og originalhistorien? Jeg har runda det før, men mistet saven. Jeg har kommet et stykke på vei igjen, men bør jeg runde igjen? Lenke til kommentar
gsn Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Vet ikke helt om jeg skjønner spørsmålet ditt. Men DLC'ene kan du laste inn når du vil, uavhengig hvor langt du har kommet i spillet. På alle DLCene får du et radiosignal som forteller hvordan du skal gå frem. På Broken Steel, kommer det opp en beskjed på skjermen som sier at den er lastet,og spillet fortsetter videre fra original historien. Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Ok, så etter å ha lastet in DLC-ene kan jeg velge å gjøre dem når jeg vil altså? Ser ut til at du skjønte meg helt fint Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Ok, så etter å ha lastet in DLC-ene kan jeg velge å gjøre dem når jeg vil altså? Ser ut til at du skjønte meg helt fint Korrekt Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Bare for å ha nevnt det: De fire radiosignalene leder deg til fire forskjellige steder: Point Lookout leder deg til en kai ikke langt fra Brotherhood Citadel Mothership Zeta leder deg til UFO Crash Site Operation Anchorage leder deg bak Red Racer Factory The Pitt leder deg til et sted langt pokkerivold oppi nordvest, ikke langt fra Raven Rock/SatCom Arrays. Vidt forskjellige steder, altså. Hoveddelen i Broken Steel er også "off the grid", her må du inn i Presidential Metro og skyte deg gjennom Feral Ghouls. Nedgangen er et kumlokk ved Brotherhood-vaktposten rett foran The White House. (jeg lette etter denne i 20 minutter før jeg fant den ) (de stedene jeg har oppgitt på radiosignalene er de stedene som er kortest fra selve radiosignalet og følgelig det nærmeste stedet man kan fast-travele til) Edit: Var veldig mange D'er i ett ord Endret 14. januar 2010 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Hva burde jeg ta med fra Megaton før jeg sprenger den? Uten om a drepe og rane alle husa + Wasteland Survival Guide EDIT: Og bobblehead Endret 14. januar 2010 av DevilFish Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Hva burde jeg ta med fra Megaton før jeg sprenger den? Uten om a drepe og rane alle husa + Wasteland Survival Guide Bobblehead - Strength (+1 S) Altså, det er ikke så veldig mye annen loot i Megaton, men om du driter i alt annet, ta for guds skyld med denna Endret 14. januar 2010 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) @Leo Ikke noen Pre-War Book's heller? Lurer på hvordan Jericho skyter med den.. Endret 14. januar 2010 av DevilFish Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Rimelig mørkt bilde, men Jericho trives best med Small Guns. Dødelig med Chinese Assault Rifle (som han har fra starten). Jericho er dog mest en start-follower. Tror ikke det er spesielt mange PreWar-books i Megaton, det husker jeg ikke i farta, siden jeg bare er i Megaton den første tiden, og reiser ikke tilbake etter at jeg har gjort ferdig Survival Guide. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 @Leo Ser du nøye på bildet ser du at han holder våpenet opp ned.. Her er et lysere ett: Lenke til kommentar
KurtHakon Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) @LeoSer du nøye på bildet ser du at han holder våpenet opp ned.. Her er et lysere ett: Tror det er en bug som har blitt introdusert etter de siste patchene og/eller dlc'ene, siden før jeg innstallerte dlc'ene og de nyeste patchene opplevde jeg ikke det samme problemet som deg. Endret 15. januar 2010 av JohanOle Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Burde jeg satse på Energy Weapons eller Small Guns? HAr 45 i small og 35 i energy Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Burde jeg satse på Energy Weapons eller Small Guns? HAr 45 i small og 35 i energy Kommer helt an på. Ta alltid den "Educated"-perken tidlig (den som sier at skill books gir +2 istedetfor +1), og plukk opp og les alle bøker du kan lese. Kan være kjekt å starte med smallguns, da det er en overflod av small guns som ligger rundt (og small guns er alt av "konvensjonelle håndvåpen", altså pistoler og rifler og hagler). Det er uansett så mye XP ute og går at om du prioriterer riktig kan du ende opp med 10 i alle SPECIAL samt 100 i alle skills (om du har broken steel). Lenke til kommentar
gsn Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Jepp man kan få 100 i alt, med det sagt er energy weapons de beste når du kommer litt ut i spillet. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Energy eapons er min favoritt. Plasma rifle, tri-beam laser rifle, gatling laser, disintegrator Lenke til kommentar
gsn Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 svelemoe: Da bør du prøve A3-21's plasma rifle og Metalblaster(Finnes i The Pitt), er som en laser hagle =D Lenke til kommentar
Beges Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Metalblaster eier! A3-21 synes jeg blir for treg, Metalblaster funker derimot ypperlig Litt overpowered, til og med Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 I hvilken lvl får du du perken som gjør at good karma folk dropper ører? Og er det vert å vente med å drepe megaton bare for dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå