Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tror han mener at du kan omgå den questen og gå videre i main quest hvis du klarer å bestå en speech check som gjør at Three Dog vil hjelpe deg videre uten at du hjelper ham med disken først.

En speech check jeg absolutt anbefaler folk å forsøke og bestå, da man istedet får en helt annen reward for å henge opp satelittskiven:

En nøkkel til et rom med masse våpen og annet snæks...

Unmarked quest: Caching in with Three Dog

Lenke til kommentar
Jeg tror han mener at du kan omgå den questen og gå videre i main quest hvis du klarer å bestå en speech check som gjør at Three Dog vil hjelpe deg videre uten at du hjelper ham med disken først.

En speech check jeg absolutt anbefaler folk å forsøke og bestå, da man istedet får en helt annen reward for å henge opp satelittskiven:

En nøkkel til et rom med masse våpen og annet snæks...

Unmarked quest: Caching in with Three Dog

Aha, det skal nok gjøres ja ;) *løper og logger på....

En annen ting: Kan man laste ned Addon`sene fra andre enn "gamesforwindow".com?

Jeg sliter med å få til nedlastingen, da den ikke tar kreditkortet mitt av en eller ann rar grunn....

Endret av Xandathrii
Lenke til kommentar
For å si det sånn: Jeg vil heller ha GNR over hele Wasteland, kontra et rom med masse våpen, ammo og greier. GNR er best! :)

Ehm. Jeg tror du misforsto. Hvis du gjør questen som foreslått av spillet skjer dette:

Henge opp satelittskive - GNR overalt, pluss du får vite hvor faren din er.

Tar du derimot speech checken, får du vite hvor faren din er uten å henge opp satelittskiva, og da blir rommet med ammo/våpen reward for å henge opp satelittskiva.

Geddit? ;)

Lenke til kommentar
Hva trenger jeg for å reparere min chinese stealth armor? Noe spesielt? Får ikke opp noe mulighet til å reparere den, og den begynner å bli litt herpet.

Recon Armor, men det er en relativt sjelden armor, så det er like greit å investere i Crazy Wolfgang og la han reparere (han har 75 skill, 85% CND, men du kan reverse pickpockete +5 repair items på ham).

Lenke til kommentar

Lol!

Noen som vet om man kan kjøpe Broken Steel og de andre noe annet sted enn gfw.com ?

((Jeg klarte å la være å skifte land jeg kom fra,når jeg created my account, så den står på USA, og jeg får ikke gjordt det om.. sadly... Så jeg får ikke tastet inn noe info, incl. kredittkort å betale med... Jeg har prøvd å lage en ny account med eposten til samboeren, men sidene bare klikker og sender meg over på xboks-sidene med en feilmelding... jeg bgeynner å bli rimelig irritert nå.....))

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...