Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
gå inn i baren i megaton, snakk med folka der inne, ei dame vil du skal levere et brev, gjør det.

så er det bare å følge quest markers mener jeg da, så skal du finne frem

 

Lucy West, ja stemmer. Får followup quest av gammern i Arefu ;) Og 3 marks på kartet. Husker nå at jeg har vært langt inne i den hula, men snudde pga scorpionene, hadde dprlig med våpen "back then", men er nok mye bedre utstyr nå :) he he

 

Godt nyttår Fellow Fallout Fans :)

Lenke til kommentar
Lucy West, ja stemmer. Får followup quest av gammern i Arefu ;) Og 3 marks på kartet. Husker nå at jeg har vært langt inne i den hula, men snudde pga scorpionene, hadde dprlig med våpen "back then", men er nok mye bedre utstyr nå :) he he

 

Godt nyttår Fellow Fallout Fans :)

kan ikke huske at jeg måtte gjennom ei slik hule for å finne dem.

 

kan vel si at du har gått feil...

 

Lenke til kommentar
Lucy West, ja stemmer. Får followup quest av gammern i Arefu ;) Og 3 marks på kartet. Husker nå at jeg har vært langt inne i den hula, men snudde pga scorpionene, hadde dprlig med våpen "back then", men er nok mye bedre utstyr nå :) he he

 

Godt nyttår Fellow Fallout Fans :)

kan ikke huske at jeg måtte gjennom ei slik hule for å finne dem.

 

kan vel si at du har gått feil...

 

 

He he ja har funnet ut at det var feil. Ble litt missledet av noen kollegaer også, som mente på at det var en hule man fant de i..

 

Men skal hjem og spille etter jobb i kveld,så da finner jeg de nok :)

Lenke til kommentar

Noen flere som har hatt problemer med de DLCene, plages med hakking og frysing på de.

PS3 versjonen virka jo ikke heilt bra før heller men DLC pakkene va mye frysing i.

Er PS3 utgaven, virke som om det er når det er mange i bildet samtidig at det går sakte.

Er vel ingenting å gjøre med det eller? Game of the year versjonen med alle pakkene i.

Kipt værtfall at det sku hakke. Broken steel er vel den delen jeg har hatt minst hakkin i siden den er i wasteland for det meste.

Lenke til kommentar

Hører dere mye på radioen når dere spiller?

 

Selv hører jeg nesten aldri på den, tuner av og til inn på GNR (eller hva den heter) men three dog kaller meg enten helt eller så rakker han ned på meg :cry:

 

Hvis jeg dreper han, slutter da sendingene å gå? Eller er han en av dem man ikke kan drepe og bare besvimer?

Lenke til kommentar
Tror neppe radioen forsvinner, for jeg husker når jeg var innpå GNR-stedet; jeg så Three Dog stå der, men han var fortsatt på radioen i bakgrunn -- selvom han egentlig snakket med meg/karakteren min (Ja, jeg regner med at det er live..)

"This is Three Dog, coming to you taped from a fortified bunker in a D.C. hell hole!"

 

Så nei, det er ikke live.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...