Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Beste plassen for all handel er imo i canterburry commons. Der er det 4 caravan selgere som stopper til forskjellige tider på døgnet (bare bruk wait for å få de frem), og som sagt restocker de både caps og inventory ca. hver 3. døgn.

 

Xanda: Crazy wolfgang er en av de 4, du har fortsatt 3 igjen :) Om jeg husker rett selger Crazy wolfgang "Junk", dvs deler du kan bruke til å lage våpen av og annet rusk.

 

Power armors går for kanskje 1000 caps med 100% fiks? Kanskje noen av de nyeste er verdt mer. De veier 45. Plasma rifle på 100% er nesten 2000 caps og veier 7. Just sayin' :) De er jo ikke håpløse å plukke opp, men de er det første jeg kaster om jeg går tom for plass...

Lenke til kommentar

Hei igjen.

 

Jeg kunne trenge et tips her. Jeg begynner å få overflod med våpen/items, pga for lite traders med caps og en bitteliten våpen-samle mani ;)

 

Jeg har begynt å lagre i div skap rundt omkring, men lurer nå på å "sortere" items. F.eksp: Våpen i et skap og div.loot/craft-items i et annet...osv, å selge partisjon-vis... Høres dette lurt ut, eller fins det enklere løsninger?

 

Har lagret litt stuff her-og-dær, så har begynt å nortere ned alt sammen, hehe

Lenke til kommentar

Jeg har lagret våpen i et skap, klær i et annet osv. i Megaton huset.

 

Fikk GOTY til jul, er akkurat ferdig med originale main quest

 

Ble litt klaging da jeg sendte Fawkes istedenfor å gå inn selv, men er man saviour of mankind eller noe sånt noe så syns jeg man kan tillate seg litt luksus.

 

 

Skal begynne på Operation Anchorage imorgen.

Lenke til kommentar
Jeg har lagret våpen i et skap, klær i et annet osv. i Megaton huset.

 

Hmm der sa u noe...i Megaton huset.. kanskje det er på tide at jeg skaffer et hus der selv ;)

 

EDIT: Requires Key to empty house..... Hvor får jeg tak i denne? har hørt rundt med alle i byen nå uten hell....

Endret av Xandathrii
Lenke til kommentar

 

For å få nøklene til Megaton-huset må du desarmere atombomben i midten av byen og deretter snakke med sheriffen.

 

Motsatt, hvis du heller vil ha hus i Tenpenny Towers armerer du bomben og sprenger den fra nevnte TT

 

 

Jeg har forøvrig et skap med våpen, et skap med klær, og et skap med "drit" (deler til byggselv-våpen og annet ræl).

 

Shrapnel & Flak (I Rivet City) er forøvrig en av de beste ammotraderne. Ellers er ammopressen i The Pitt grei (så lenge du bruker våpen med konvensjonell ammo), endte plutselig opp med over 10,000 5mm-kuler (til minigunen Eugene) og det holder plenty lenge. Bare å lesse opp maskina med alt du ikke trenger av kuler (.32 f.eks, som man får i haugevis av raiders) og vips, masse kuler du faktisk trenger.

Lenke til kommentar

Du bør absolutt ikkje prøve å komme deg til GNR i berre level 6, med mindre du har på easy og har eit knallbra våpen med mykje ammo. Eg skal ikkje røpe for mykje, men med mindre du har Fat Man, kjem du nesten garantert til å døy når og om du når fram.

 

Vil også anbefale deg å ikkje sprenge Megaton, det er fullt av gode quest der.

Lenke til kommentar

Baahh så mye trøbbel jeg har med dette spillet, begynner snart og gå lei hele greia snart ;/ Sitter på en ganske rein Win7x64 rig som er merer en god nok til og kjøre spillet. Men opplever stadig at spillet henger seg og jeg må avslutte det manuelt. Og når jeg først skal inn i spillet så må jeg altid loade fra en "ny" save også loade meg tilbake til den save'en jeg holder på med. Og trykke på fortsett nytter ikke her, da bare klikker spillet, samme gjelder også hvis jeg prøver og loade noe fra den charen jeg er på men på en annen save. Må altid starte med og loade fra ett helt nytt game liksom som jeg bare har opprettet for og kunne få loadet meg inn på den saven jeg egentlig er på. Blir kjedelig og gjøre det sånn hele tiden, men har ikke så mye valg egentlig da det bare klikker på andre måten ;/

 

Virker som om fallout 3 bare ikke liker pc'en siden jeg altid har hatt problemer med det, enten det var på gamle vistan eller nå da på win7.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...