Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg robber alt og alle, de snille også. Etter det selger jeg det tilbake til de :p. Ellers prøver jeg å holde karmaen nøytral, men spilte mine 10 første levels som evil.

 

Lite spørsmål: Hvor mange bottle caps hare dere?

Jeg er level 17 og har rundt 10 000 caps.

LEvel 24 og drøyt 30 000 caps.

Lenke til kommentar
Skal ein ikkje få att alle dei vanlege tinga sine når ein er ferdig med mothership zeta? Eg fekk vertfall ikkje det..

 

Trodde jeg og. Men hørt at jeg har gått forbi det. Godt jeg da bare valgte å ta med meg lite inn. Men har funnet bedre ting der inne. Gikk inn med en Enclave armor, fant en tesla armor nesten helt fully repaired. Og våpen fant jeg overalt. Gatling lazer, plasma, hunting rifle, og masse mer. Men aliens våpnene er deilige ass.

Lenke til kommentar

Sjekka litt rundt på nettet å går ang tips om loot og salg av dette, men fant veldig lite om temaet. Skal man plukke opp alt å selge det? jeg har en uvane å plukke opp alt fra "tin cans" til "et eller annet crap book", men får jo ingenting for dette junket egentlig... Er det sånn at jeg kan raide barter skillen og selge dette skrotet for en høyere pris, eller burde jeg fokusere inventory-plassen på annet? Er for øyeblikket lvl.3 og broke, he he

Lenke til kommentar
Sjekka litt rundt på nettet å går ang tips om loot og salg av dette, men fant veldig lite om temaet. Skal man plukke opp alt å selge det? jeg har en uvane å plukke opp alt fra "tin cans" til "et eller annet crap book", men får jo ingenting for dette junket egentlig...

 

 

http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout_3_Re...peatable_quests

 

Se igjennom de sidene med caps reward.

"Scrap metal", "pre-war books", "blood packs", "holotags", "sugar bombs" og "fire ant nectar" er de tingene som bør plukkes opp. Spesielt "Pre-War books", da mange av de stedene du befinner deg i tidlig i spillet inneholder en god del slike (de kan selges for 100 caps per stk).

Greit å gjøre det helt fra starten av, så når du kommer til det punktet hvor du kan selge disse tingene, så har du allerede masse å selge/bytte inn. Lønner seg å ha kommet såpass langt at du har en bolig, sånn at du slipper å drasse rundt på masse "unødvendige" ting.

 

Det er ikke ekstremt mye penger å hente, men hvis du er som meg og ransaker alle rom du kommer over, så blir det fort noen ekstra tusen :)

Lenke til kommentar
Sjekka litt rundt på nettet å går ang tips om loot og salg av dette, men fant veldig lite om temaet. Skal man plukke opp alt å selge det? jeg har en uvane å plukke opp alt fra "tin cans" til "et eller annet crap book", men får jo ingenting for dette junket egentlig...

 

 

http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout_3_Re...peatable_quests

 

Se igjennom de sidene med caps reward.

"Scrap metal", "pre-war books", "blood packs", "holotags", "sugar bombs" og "fire ant nectar" er de tingene som bør plukkes opp. Spesielt "Pre-War books", da mange av de stedene du befinner deg i tidlig i spillet inneholder en god del slike (de kan selges for 100 caps per stk).

Greit å gjøre det helt fra starten av, så når du kommer til det punktet hvor du kan selge disse tingene, så har du allerede masse å selge/bytte inn. Lønner seg å ha kommet såpass langt at du har en bolig, sånn at du slipper å drasse rundt på masse "unødvendige" ting.

 

Det er ikke ekstremt mye penger å hente, men hvis du er som meg og ransaker alle rom du kommer over, så blir det fort noen ekstra tusen :)

 

Perfekt, thanks :D

 

Nå vet jeg hva som er verdt å spre på :)

Lenke til kommentar

he he

 

Good guy - gone bad :) Drepte akuratt min første caravan trader ;)

Selge stuff, få det reparert, så ta vedkomne av dage for så å loot alle tingene pluss pengene tilbake...ahhh

 

Skjøt Silver også... trudde kanskje jeg skulle kunne ta over huset (senga) hennes, men det gikk ikke gett.. Hvordan får jeg meg et sted å "hvile" utenom byen?

Endret av Xandathrii
Lenke til kommentar
he he

 

Good guy - gone bad :) Drepte akuratt min første caravan trader ;)

Selge stuff, få det reparert, så ta vedkomne av dage for så å loot alle tingene pluss pengene tilbake...ahhh

 

Skjøt Silver også... trudde kanskje jeg skulle kunne ta over huset (senga) hennes, men det gikk ikke gett.. Hvordan får jeg meg et sted å "hvile" utenom byen?

Du finner masse senger rundt omkring ute i Wasteland. :)

 

Og siden du allerede har blitt badguy; finner du noen doktorer i villmarken bør du knerte de også. Kan få 30-40 Stimpak og en fin slump caps.

Lenke til kommentar
he he

 

Good guy - gone bad :) Drepte akuratt min første caravan trader ;)

Selge stuff, få det reparert, så ta vedkomne av dage for så å loot alle tingene pluss pengene tilbake...ahhh

 

Skjøt Silver også... trudde kanskje jeg skulle kunne ta over huset (senga) hennes, men det gikk ikke gett.. Hvordan får jeg meg et sted å "hvile" utenom byen?

Du finner masse senger rundt omkring ute i Wasteland. :)

 

Og siden du allerede har blitt badguy; finner du noen doktorer i villmarken bør du knerte de også. Kan få 30-40 Stimpak og en fin slump caps.

 

Ahh thanks for the tip :) Har aktivt begynt å utforske wastelandet nå. Dreper for å få meg litt xp :D

Lenke til kommentar
Skal ein ikkje få att alle dei vanlege tinga sine når ein er ferdig med mothership zeta? Eg fekk vertfall ikkje det..

 

Trodde jeg og. Men hørt at jeg har gått forbi det.

 

Ja, alle tingene dine er å finne i en slik "kiste" som står i et rom i enden av gangen fra cella du var i. Så du kan få tak i dem omtrent rett etter at du har slått ned de tre første aliens og kommet deg ut av cella.

Lenke til kommentar

Det jeg tjener mest caps på er alle former for energy weapons, og høy repair skill. Har du lav skill lagrer du de bare i huset ditt til du får høyere :)

 

Lazer pistol osv er ikke vits å samle på når du har begynt å bli rik. Etter Enclave begynner å dukke opp får du så mye plasma pistols og plasma rifles at du igrunn har evig med penger. Power armors er aldri vits å plukke sålenge du eller en companion skal bruke de. Å ha en companion er veeeldig greit da de kan bære ting.

 

Edit:

Uansett hvor badguy man er er det noen caravan traders det ikke lønner seg å bli uvenner med / drepe: De fra canterburry commons.(De har unike navn, ikke bare "caravan trader") Etter man har invistert caps i de får de ganske så mye caps i inventory, og de restocker utstyr og caps hvert 3. døgn. De har også høy repair skill.

Endret av gsn
Lenke til kommentar
Edit:

Uansett hvor badguy man er er det noen caravan traders det ikke lønner seg å bli uvenner med / drepe: De fra canterburry commons.(De har unike navn, ikke bare "caravan trader") Etter man har invistert caps i de får de ganske så mye caps i inventory, og de restocker utstyr og caps hvert 3. døgn. De har også høy repair skill.

 

Ahha, har lagt merke til at alle caravan traderene har unike navn, er dette bare tilfeldig? Han jeg tok av dage het "Crazy Wolf" ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...