Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.

Anbefalte innlegg

Ehm. Gikk inn i The Pitt, og der tok de fra meg alt jeg eier og har inkl Gauss Rifle og Stealth Armor. Får jeg dette tilbake?

Ja. Forøvrig kan det være lurt å reise til The Pitt med INGENTING som veier noe, legg igjen ALT av våpen, armor, etc etc i huset ditt, da du får SYKT mye loot i The Pitt...

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har akuratt hørt noen rykter fra en kollega om at man kan bli "vampyr", stemmer dette? Er dette "familien" som den gamle mannen gir meg oppdrag om å finne?

Ja, og det er bare at du får 20HP for å bruke blodposer istedet for 1HP. Ikke spesielt store greier.

synes bare det blir for dumt jeg og ta opp blood paks jeg siden de tar plass i inventory vis jeg ikke husker feil

Lenke til kommentar
Har akuratt hørt noen rykter fra en kollega om at man kan bli "vampyr", stemmer dette? Er dette "familien" som den gamle mannen gir meg oppdrag om å finne?

Ja, og det er bare at du får 20HP for å bruke blodposer istedet for 1HP. Ikke spesielt store greier.

synes bare det blir for dumt jeg og ta opp blood paks jeg siden de tar plass i inventory vis jeg ikke husker feil

jeg syntes det er meget bra jeg. men det er meg det.

men jeg holdre emg mset mulig vekke fra stoff i spillet men tar gjerne vanlige matvarer, bloodpacks og stimpacks.

men så sniker jeg meg veldig lite og da.

Lenke til kommentar

Hvort far man blodpacks fra da? Hvis de er easy access så syns jeg det høres smart ut som vampyr :)

Lenke til kommentar
Hvort far man blodpacks fra da? Hvis de er easy access så syns jeg det høres smart ut som vampyr :)

de finnes stort sett i medisinskap. men kan fåes hos mercants og av og til på døde folk vis jeg husker riktig.

og du blir kke vampyr bare "vampyr" dvs du får ingen drawbacks bare bonusen med mer HP ved å drikke blod. +20 istedet for +1

og du får ikke radiation damage når du bruker dem

Lenke til kommentar

de finnes stort sett i medisinskap. men kan fåes hos mercants og av og til på døde folk vis jeg husker riktig.

og du blir kke vampyr bare "vampyr" dvs du får ingen drawbacks bare bonusen med mer HP ved å drikke blod. +20 istedet for +1

og du får ikke radiation damage når du bruker dem

De skal bli mine venner ;)

Jeg startet spillet med en good-guy instilling, men det er i ferd med å rakne, he he.. Ser bare fler og fler fordeler med å være bad ;)

Lenke til kommentar

Enig der :p Klarer som regel ikke være direkte ond i spill, men her dreper jeg ofte folk kun pga. xp :D Muhahah!

Skulle ønske jeg hadde fallout 3 her på jobb :p Herregud så lite å gjøre på jobb idag. Ingen som trenger pass på julaften!?

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar
Skal ein ikkje få att alle dei vanlege tinga sine når ein er ferdig med mothership zeta? Eg fekk vertfall ikkje det..

Anyone?

Eg klarer ikkje å spele vond i fallout 3, eg spelar litt sann robin hood-style :p Ein veit at eit spel er bra når ein bestemmer seg for å ikkje drepe nokon fordi du har blitt knytta til dei.

Lenke til kommentar

Jeg robber alt og alle, de snille også. Etter det selger jeg det tilbake til de :p. Ellers prøver jeg å holde karmaen nøytral, men spilte mine 10 første levels som evil.

Lite spørsmål: Hvor mange bottle caps hare dere?

Jeg er level 17 og har rundt 10 000 caps.

Endret av Burny
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...