Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eg har brukt kanskje 4 timar no, og er knapt halvvegs :whistle:

Selv jeg må si at det er tregt, og jeg er en som tar det veldig med ro i dette spillet :p

Tingen med OA er at det ikke er noen interessante items å plukke opp inne i simulasjonen, så derfor brukte jeg mindre tid enn vanlig på utforsking.

Lenke til kommentar

Jeg har fallout 3 Goty og har lasta ned geck nå :D og når jeg starta geck'en og save så er esp. filen gjemt, når jeg loader i geck så ligger den inne i data mappen, men når jeg åpner data mappen utenom så er den ikke der og når jeg sjekker "data files" før jeg trykker play på fallout så er den ikke der heller.

Er det noen som vet hva jeg kan gjøre eller hva jeg kan ha gjort feil?

Jeg bruker Windows 7

Endret av theteeman
Lenke til kommentar

Fikk endelig Fallot 3 GOTY idag, fulført OA.

så gikk jeg for å hente Hawkes! han var der fortsatt og jeg snakket med han over intercomen og det viste seg at han "oppførte" seg som om når man møter han utenfor Raven Rock. Så jeg spurte om han vill følge meg, han sa ja men et problem gjensto... Han var jo fortsatt innelåst, jeg bestemte meg for å fikse det senere. Så nå når jeg begynte igjen var han ute!

Til slutt, et spørmsål om slutten på OA.

Begynte alle å skyte på hverandre når man er inne i det lageret hos dere? Fikk med meg noe om at noen kranglet og så plutselig var det fult blodbad.

Lenke til kommentar
Begynte alle å skyte på hverandre når man er inne i det lageret hos dere? Fikk med meg noe om at noen kranglet og så plutselig var det fult blodbad.

Tror det var han presidenten som styrte robotene? Så de angrep vaktene, slik at du kunne blir overtalt til å planter FEV viruset i Project Purity. Om jeg ikke tar helt feil da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...