michael691 Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Jeg syns Point Lookout var best. Stemmningen var helt fantastisk. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Tar OA lang tid? Har bare spilt litt nå, sykt fett å snike seg rundt med silenced 10mm. Plaff plaff, chinese commie down! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 2-3 timer på det meste. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 2-3 timer på det meste. Eg har brukt kanskje 4 timar no, og er knapt halvvegs Lenke til kommentar
Patney Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 2-3 timer på det meste. Eg har brukt kanskje 4 timar no, og er knapt halvvegs Da er du utrolig treg! For det er ikke spesielt mye å gjøre der. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Eg har brukt kanskje 4 timar no, og er knapt halvvegs Selv jeg må si at det er tregt, og jeg er en som tar det veldig med ro i dette spillet Tingen med OA er at det ikke er noen interessante items å plukke opp inne i simulasjonen, så derfor brukte jeg mindre tid enn vanlig på utforsking. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Men belønningen for å fullføre OA er vel verdt det.... Den er nesten for bra. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Det vil jeg og si. OA er ikke spesielt krevende... Det verste er at du ikke kan lege krøplete lemmer unntatt mellom øktene (iallefall ikke hos meg, men det kan være mods som forårsaker dette) Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Ferdig med OA. Som sagt, nesten for bra, og nesten for tungt Eg kan bere 290 kilo(eller anna måleeinheit?) til vanleg, men no veg alt 350 kg. Kan jo ikkje droppe gatling laser, fullt reparert minigun, fat man og missile launcher, chinese stealth armor eller gauss rifle :S Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Ta litt drugs. Aka buffout Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Gi det til en follower? Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 På the pitt og operation anchorage så må du det. Ikke Mothership Zeta? Lenke til kommentar
theteeman Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Jeg har fallout 3 Goty og har lasta ned geck nå og når jeg starta geck'en og save så er esp. filen gjemt, når jeg loader i geck så ligger den inne i data mappen, men når jeg åpner data mappen utenom så er den ikke der og når jeg sjekker "data files" før jeg trykker play på fallout så er den ikke der heller. Er det noen som vet hva jeg kan gjøre eller hva jeg kan ha gjort feil? Jeg bruker Windows 7 Endret 21. desember 2009 av theteeman Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Fikk endelig Fallot 3 GOTY idag, fulført OA. så gikk jeg for å hente Hawkes! han var der fortsatt og jeg snakket med han over intercomen og det viste seg at han "oppførte" seg som om når man møter han utenfor Raven Rock. Så jeg spurte om han vill følge meg, han sa ja men et problem gjensto... Han var jo fortsatt innelåst, jeg bestemte meg for å fikse det senere. Så nå når jeg begynte igjen var han ute! Til slutt, et spørmsål om slutten på OA. Begynte alle å skyte på hverandre når man er inne i det lageret hos dere? Fikk med meg noe om at noen kranglet og så plutselig var det fult blodbad. Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Begynte alle å skyte på hverandre når man er inne i det lageret hos dere? Fikk med meg noe om at noen kranglet og så plutselig var det fult blodbad. Tror det var han presidenten som styrte robotene? Så de angrep vaktene, slik at du kunne blir overtalt til å planter FEV viruset i Project Purity. Om jeg ikke tar helt feil da. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Det var fordi noen av outcastene var uenige i at du skulle få lov til å forsyne deg med alt som var inne der. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Hullet dem. Haha! døds bra! Men har man bare den ene stealth armoren? Litt kjipt hvis den får dårlig CDN. Har man bare den ene av alt man får liksom? Eller går det nå an å kjøpe det? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Det er overhodet ingen problemer å reparere den med en eller annen armortype som jeg ikke husker. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Ellers så kan man reparere den med de vandrende traderene etter å ha investert mye penger i dem. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Ehm. Gikk inn i The Pitt, og der tok de fra meg alt jeg eier og har inkl Gauss Rifle og Stealth Armor. Får jeg dette tilbake? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå