Datasmurf Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Hva er galt med GFWL? Jeg har det, men har aldri brukt det Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Har man V.A.T.S i The Pitt? Og må man spille gjennom det 100% før man kan løpe rundt i wastelands igjen? Har ikke gidda å laste ned DLC før nå, og tar å laster ned The Pitt, Op. A og Broken Steel. Har begynt på Broken Steel nå. Er det noen nye fete våpen og armor til salgs? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Ja en har V.A.T.S i alle dlc-ene, ja du må spille 100 prosent før du drar tilbake til wasteland, ja er en del fete våpen og armor. + at den er en av de beste dlc-ene, både historiemessig sett også videre. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Men hvordan ender man opp i The Pitt? Går man ett sted i wastelands eller starter man det fra menyen? Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Men hvordan ender man opp i The Pitt? Går man ett sted i wastelands eller starter man det fra menyen? Du møter en kis i the Wasteland, også drar dere på et tog til Pittsburg. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Korrekt. Du følger bare radiosignalet du får via pip-boyen. Endret 20. desember 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Hvor får jeg tak i Chinese Stealth armor? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Ved og fullføre Operation Anchorage. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Takk for svar nok en gang! Beste forumet å stille spørsmål på og dele erfaringer. Hehe! Laster ned OA nå og setter i gang så snart nedlastingen er ferdig! woho. Det har vel ikke noe å si i hvilke rekkefølge man laster ned Add-Ons(?) Gleder meg til å sette meg i simulatoren, og møte chinese people! Men når jeg er ferdig med den, kan jeg da gå inn igjen i den hvis jeg vil gjøre det nok en gang? Samme med the pitt, og mothership zeta eller hva det het. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Nei, OA kan ikke gjøres igjen etter at den er ferdig Og har ingen ting og si i hvilken rekkefølge du gjør det^^ Endret 20. desember 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Woooho! Kjekt å høre outcastene snakke over radio'n! I'm on my way! Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Har holdt på med OA i heile dag. Interessant vri på spelet. Eg likte spesielt godt sniper rifle. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Nja, personlig synes jeg OA var for ensformig. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Ja, det var den. Skjønner ikke hvorfor Bethesda trodde noen ville spille et generisk og kjedelig FPS. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Nja, men den trengtes på en måte. Alle dlc-ene som er til fallout 3 er bra på hver sin måte. Men ja. Den er generisk og rett og slett kjedelig, tok for lang tid liksom. Endret 20. desember 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Når du har begynt på en dlc, må du gjøre den ferdig før du kan traske rundt i Wastelands igjen? Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Når du har begynt på en dlc, må du gjøre den ferdig før du kan traske rundt i Wastelands igjen? Bare Operation Anchorage og The pitt tror jeg. Syntes de var så gøy og spennende at jeg ikke brydde meg om det. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 På the pitt og operation anchorage så må du det. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Nja, men den trengtes på en måte. Alle dlc-ene som er til fallout 3 er bra på hver sin måte. Men ja. Den er generisk og rett og slett kjedelig, tok for lang tid liksom. Hvordan trengtes den? Du sier jo selv den var kjedelig. Etter min mening så skulle ingen av tilleggspakkene blitt lagd. Eller, de burde bruke all tiden de brukte på de andre og lagd Point Lookout mye større. Den var en potensiell Shivering Isles. Og økningen i level capen burde vært inkludert i en patch, men Bethesda er tydeligvis glad i pengene sine. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Vell OA var kjedelig ja, men den var alikevell bra historiemessig sett. Joda, det kunne vært inkludert fra begynnelsen. Men alle dlc-ene, vell ialelfall pitt og broken steel var veldig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå