Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.


Anbefalte innlegg

Kan nokon fortelle meg litt om dei forskjellige utvidelsane? Kva level eg bør vere for den og den, og kva utvidelsane gjer med spelet og historia?

 

Har egentlig ikke så mye å si, men Broken Steele lar deg øke levelen til 30. Det meste som foregår i Broken Steele er også lagt til etter at main-storyen i den vanlige versjonen er overstått. Jeg likte denne utvidelsen svært godt.

 

Du kan vel kanskje starte med Operation Anchorage elns, uten at det har så veldig mye å si. OA gir deg ihvertfall mer innblikk i hva som foregikk i Alaska da kineserne angrep.

 

De andre er hovedsaklig mer for å utforske nye steder.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

SPØRSMÅL:

 

Jeg nettopp fått tilbake min playstation 3 og den er tømt for alt som var på den. Det var ikke mulig å redde noe innhold på den.

 

Jeg har nettopp begynt å spille Fallout 3 igjen, noe jeg rundet for lenge siden! Så jeg lastet ned Broken Steel for å kunne få fortsette historien. Jeg går inn på Downloads og trykker på Broken Steel. Det skjer ingenting? Må jeg runde hele Fallout 3 om igjen før jeg kan gjøre det? Eller hva? Skjønner ikke stort nå. Eller må jeg trykke New Game?

Lenke til kommentar
Takk for svar! Det var godt! Fant akkurat ut av det på egenhånd da det kom opp en beskjed om det på skjermen min. Hehe! Men når jeg har fullført mainquesten før jeg dør, og så våkner opp igjen, kan jeg da gå tilbake til megaton, og gjøre flere quests liksom? Og når spillet er helt ferdig, kan jeg da løpe rundt som jeg vil?

 

Ja, Broken Steel gjør at du kan fortsette spillet etter main quets er over, og da kan du gå hvor du vil og gjøre quests etterpå. :)

Lenke til kommentar
Flere enn meg som hater Feral Ghoul Reavers? Mer usannsynlig og innlevelsesforstyrrende fiende skal du lete lenge etter. Et råtnende lik tåler 10+ shells til hodet bare det får på seg et par jernplater på torsoen. Jadda :roll:

Det er et RPG, ikke en FPS.

Det er begge deler, og når man først har et system med locational damage er det idiotisk å ikke ta hensyn til slike faktorer.

 

Når poenget med de nye fiendene var for å lage litt utfordring for de som er 20+, så hadde det gitt lite mening om de var så veldig mye svakere i hodet.

Lenke til kommentar
Flere enn meg som hater Feral Ghoul Reavers? Mer usannsynlig og innlevelsesforstyrrende fiende skal du lete lenge etter. Et råtnende lik tåler 10+ shells til hodet bare det får på seg et par jernplater på torsoen. Jadda :roll:

... jeg har aldri møtt en slik en som tar mer en 2 shotgun shells i hodet. vel stort sett ikke mer en ett.

men så venter jeg til de er up close and personal før jeg bruker shorgun på dem da.

kan fint da de på litt avstand med huntingriflen min da.

 

men det er jo endel ting som spiller inn her. bukte du V.A.T.S.?

hva har/hadde du i Skill med våpenet?

hva var tilstanden på våpenet.

for meg så har jeg tatt dem på ett skutt close up med bruk av V.A.T.S. 70% skill og 55% på våpen.

men da har også vats skjermen vært full av feral ghoul reaver hode

Lenke til kommentar
Hvordan er det da med operation Anchorage? Er det bare en sånn maskin jeg setter meg inn i på ett vist location i wastelands? Kan jeg hoppe ut av den når som helst og løpe rundt i wastelands? Hvilke DLC er best etter Broken Steel.

 

Såvidt jeg vet så er det kun The Pitt og Broken Steel som du kan gå "hoppe ut av" når du ønsker. De andre må du fullføre når du har startet dem (det er også en quest lenger ute i Broken Steel som du også må fullføre når du har startet).

Lenke til kommentar
Flere enn meg som hater Feral Ghoul Reavers? Mer usannsynlig og innlevelsesforstyrrende fiende skal du lete lenge etter. Et råtnende lik tåler 10+ shells til hodet bare det får på seg et par jernplater på torsoen. Jadda :roll:

Det er et RPG, ikke en FPS.

Det er begge deler, og når man først har et system med locational damage er det idiotisk å ikke ta hensyn til slike faktorer.

 

Når poenget med de nye fiendene var for å lage litt utfordring for de som er 20+, så hadde det gitt lite mening om de var så veldig mye svakere i hodet.

Skjønner jo selvsagt at det er årsaken, men det er utrolig dårlig uttenkt spilldesign. Utfordring for 20+ burde likevel litt mer enn en generell ammosvamp. Giganter som Overlords og Albino Radscorpion er iallefall litt bedre gjennomførte utfordringer enn et råtnende lik som atpåtil har mindre metallplater enn den svakere Roameren (noe som gjør det hele enda mer platt). Men unnskyldning for den manglende realismen er vel SCIENCE!. :roll:

 

---

 

Det samme gjelder vel de 'dømrade bondetampene i PL også. Lite gjennomtenkt design fra Bethesda sin side, vil jeg si...

 

---

 

Tabris^ - Du kan også hoppe ut av Point Lookout :)

Endret av Beges
Lenke til kommentar

Jeg har nettopp kjøpt Fallout 3 Game of the year edition, og instalerte først fallout så klart :p og det gikk fint og alt funka, så instalerte jeg cd'n med DLC'ene og når jeg satt inn den første cd'en igjen for å spille så fikk jeg denne feil-meldingen

"Ordenstallet 5360 ble ikke funnet i bibloteket for dynamisk koblinger xlive.dll."

Noen som vet hva jeg skal gjøre?

Lenke til kommentar

Google is your friend :)

 

 

Heldigvis har jeg hatt samme problem! Løsning:

 

Receiving a message stating "the ordinal 5360 could not be located in the dynamic link library xlive.dll" Downloading the latest version of Games for Windows LIVE should help. Please visit this link to download.
Endret av Beges
Lenke til kommentar
Flere enn meg som hater Feral Ghoul Reavers? Mer usannsynlig og innlevelsesforstyrrende fiende skal du lete lenge etter. Et råtnende lik tåler 10+ shells til hodet bare det får på seg et par jernplater på torsoen. Jadda :roll:

Det er et RPG, ikke en FPS.

Det er begge deler, og når man først har et system med locational damage er det idiotisk å ikke ta hensyn til slike faktorer.

 

Når poenget med de nye fiendene var for å lage litt utfordring for de som er 20+, så hadde det gitt lite mening om de var så veldig mye svakere i hodet.

Skjønner jo selvsagt at det er årsaken, men det er utrolig dårlig uttenkt spilldesign. Utfordring for 20+ burde likevel litt mer enn en generell ammosvamp. Giganter som Overlords og Albino Radscorpion er iallefall litt bedre gjennomførte utfordringer enn et råtnende lik som atpåtil har mindre metallplater enn den svakere Roameren (noe som gjør det hele enda mer platt). Men unnskyldning for den manglende realismen er vel SCIENCE!. :roll:

 

---

 

Det samme gjelder vel de 'dømrade bondetampene i PL også. Lite gjennomtenkt design fra Bethesda sin side, vil jeg si...

 

Så spill et rent FPS da, om det er så ille. Eller last ned en mod som gjør det realistisk om du har det til PC. Når man møter et skikkelig monster som Reavers skal man tenke "Oh, shit", ikke "Jaja, får bare gå og skyte han en gang i hodet".

 

 

Du må laste ned den nyeste games for windows live "programmet" her: http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=128962

 

Bedre å bare laste ned en "patch" som gjør at du slipper å bruke GFWL-drittet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...