Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498
Er det et fremkomstmiddel i fallout 3? er jo hester og enhjørninger i oblivion

dette er fallout, ikke oblivion, så nei. er dog biler der som er strategiske å sprenge når det blir litt for het under en kamp

Lenke til kommentar

Pathfinding er noe stress i dette spillet til tider ja. Du forventes å gå en spesiell vei, går du litt annerledes er det sannsynligvis et eller annet som blokker veiene din slik at du må gå helt rundt igjen (heldigvis kan du bruke instant travel)

Er luck virkelig nyttig i spillet?

Lenke til kommentar
Er luck virkelig nyttig i spillet?

luck gir mer på alle stats, i tillegg får du 1% crit per luck.. en kompis har 10 på luck og critter hele veien, men dette anbefaler jeg ikke..

For det første finner du en bubblehead som gir +1 luck.. for det andre får du en perk på lvl10 som heter Finesse, den gjør at critsjansen din øker som om du skulle hatt 5 mer på luck enn du allerede har..

Lenke til kommentar

Går og legger meg nå jeg. Men jeg håper inderlig at noen kan poste hvordan jeg kommer meg til Rangers Compound.... Har kommet meg veldig nærme, så har sava på Sewer Main Street eller hva det heter. En kar som skriker ut på høytaler "Dont' come closer" etc.

PLZ HJELP har prøvd siden kl 06:00 og er allerede lvl 14... har ikke engang kommet meg forbi radio missionet lol

Lenke til kommentar
Dette gjelder jo utelukkende dem som vil være så "POWARFUL" som mulig, ikke dem som spiller en troverdig karakter som ikke er perfekt.

mja perfekt er den jo ikke.. men det jeg mener er viktig er å tilpasse SPECIAL poengene til den typen karakter en skal spille.. Spesiellt når du spiller på sist vansklighetsgrad eller hard.

Veldig mange gjør tabben og fokusere på feks endurance og styrke når det absolutt ikke er en melee karakter de skal spille.. Folk undervurderer også intelligence.. i andre spill går dette av seg selv i form av å velge klasse (warrior, mage osv).. i fallout3 er det mer opp til en selv å gjøre rett valg. Og i den forbindelse tenkte jeg at tips fra en old-school falloutfan kunne være nyttig for nye falloutspillere :)

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar
Syns flashlighten på pip-boy er litt sånn små ubrukerlig, altså den lyser jo bare opp rundt deg, og ikke hvor du peker, foran deg. Så er et slit i huler noen ganger. Noen som vet om dette kan endres på?

Må si meg utrolig enig, den lyser utrolig dårlig, bare rundt deg på en måte. Hadde vært bedre med en lommelykt da, som lyste der du pekte.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

også videre opp til 8... eller var det 9? :hmm:

Edit: Som videre svar på BigFatty sitt innlegg.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...