Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.


Anbefalte innlegg

og blir møtt av en super mutant behemoth med en jævla brannhydrant på stang som slagvåpen, gud, jeg hylte faktisk :p

 

Herregud, eg lo så faren min kom springande inn på rommet mitt å lurte på kva som feila meg :!: (kan ha noko med at han visste eg såg på Alien, og han lurte vel på kva som var morsomt der :p )

 

Før jeg rakk å lese hele setningen lurte jeg på hva for en far det er som synes det er så galt med litt latter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
HERREGUD JA! Den jævla kontaineren med en bamse inni buret. Åpna den, ante fred og ingen fare, hører en lyd når jeg går ut og ser at det kommer springende en jævel rett mot meg. Skrek som en jente, aldri vært så redd i et spill.

 

 

Åhåhå! Fy faen jeg ler!!

 

Haha, den ja! Elsker de situasjonene tho! Du blir liksom så skremt og hjertet dunker i hundre. Var farlig også, husker jeg måtte løpe sikksakk mellom containeren og de greiene som er der for å slippe unna. Klarte heldigvis å skape nok avstand tho, og da var det bare å ta frem "Fat Man"!

 

Elsker også hvordan jeg etter over 140 timer med spillet fortsatt er litt små-paranoid og blir skremt når jeg vandrer rundt i ødemarka.

Lenke til kommentar
og blir møtt av en super mutant behemoth med en jævla brannhydrant på stang som slagvåpen, gud, jeg hylte faktisk :p

 

Herregud, eg lo så faren min kom springande inn på rommet mitt å lurte på kva som feila meg :!: (kan ha noko med at han visste eg såg på Alien, og han lurte vel på kva som var morsomt der :p )

 

Før jeg rakk å lese hele setningen lurte jeg på hva for en far det er som synes det er så galt med litt latter.

 

Definer LITT latter :whistle:

Lenke til kommentar
Jeg skal aldri spille Fallout 3 mer!!! Mvh hilsen en som har en sinnsykt jævlig og mongo fobi for skorpioner :(

 

 

Hihi. Skvatt ikke så ille av de "vanlige" skorpionene, ei heller Giant'ene...

 

Men første gang jeg fikk en ALBINO RADSCORPION "mot" meg (den litt kinkige situasjonen der man hører litt rasling bak seg, snur seg, og der, 20 meter unna, DER står jævelen), DA gikk pulsen rett i taket, litt som når man har løpt en kilometer for å rekke bussen... Rakk ikke sikte eller noe, bare reflekstrykka på avtrykkeren, og fikk HELDIGVIS en critical knockdown på beistet med Gauss Rifla, slik at jeg rakk å bla opp Vengeance...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...