Patney Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 og blir møtt av en super mutant behemoth med en jævla brannhydrant på stang som slagvåpen, gud, jeg hylte faktisk Herregud, eg lo så faren min kom springande inn på rommet mitt å lurte på kva som feila meg :!: (kan ha noko med at han visste eg såg på Alien, og han lurte vel på kva som var morsomt der ) Før jeg rakk å lese hele setningen lurte jeg på hva for en far det er som synes det er så galt med litt latter. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Omtrent kvar er det denne kontaineren er? Eg må nesten få sjekka den ut Øst for evergreen mills, ved en togstasjon. Det er på den ene enden av dalen Gru deg. Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 HERREGUD JA! Den jævla kontaineren med en bamse inni buret. Åpna den, ante fred og ingen fare, hører en lyd når jeg går ut og ser at det kommer springende en jævel rett mot meg. Skrek som en jente, aldri vært så redd i et spill. Åhåhå! Fy faen jeg ler!! Haha, den ja! Elsker de situasjonene tho! Du blir liksom så skremt og hjertet dunker i hundre. Var farlig også, husker jeg måtte løpe sikksakk mellom containeren og de greiene som er der for å slippe unna. Klarte heldigvis å skape nok avstand tho, og da var det bare å ta frem "Fat Man"! Elsker også hvordan jeg etter over 140 timer med spillet fortsatt er litt små-paranoid og blir skremt når jeg vandrer rundt i ødemarka. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 og blir møtt av en super mutant behemoth med en jævla brannhydrant på stang som slagvåpen, gud, jeg hylte faktisk Herregud, eg lo så faren min kom springande inn på rommet mitt å lurte på kva som feila meg :!: (kan ha noko med at han visste eg såg på Alien, og han lurte vel på kva som var morsomt der ) Før jeg rakk å lese hele setningen lurte jeg på hva for en far det er som synes det er så galt med litt latter. Definer LITT latter Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg skal aldri spille Fallout 3 mer!!! Mvh hilsen en som har en sinnsykt jævlig og mongo fobi for skorpioner Hihi. Skvatt ikke så ille av de "vanlige" skorpionene, ei heller Giant'ene... Men første gang jeg fikk en ALBINO RADSCORPION "mot" meg (den litt kinkige situasjonen der man hører litt rasling bak seg, snur seg, og der, 20 meter unna, DER står jævelen), DA gikk pulsen rett i taket, litt som når man har løpt en kilometer for å rekke bussen... Rakk ikke sikte eller noe, bare reflekstrykka på avtrykkeren, og fikk HELDIGVIS en critical knockdown på beistet med Gauss Rifla, slik at jeg rakk å bla opp Vengeance... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Rota meg inn i Evergreen Mills og koste meg med å kverke raidere der også, går inn i et bur, og der er det jaggu meg enda et gigantisk beist. Hylte ikke denne gangen, men skal si jeg stokk. Glad gatling laseren og jeg er godvenner og at jeg har lett for å trykke på avtrekkern Føler dog det blir brukt for mye ammo Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 ..Og det er der Fallout 3 viser at det er et ekstremt bra post-apokalyptisk spill -- det skremmer oss, slik det burde. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 De burde fremdeles kutta ut alt som heter skorpioner! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 De burde fremdeles kutta ut alt som heter skorpioner! Løp fra dem. Det går. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Bytt ut skinnet. Det går. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Bytt ut skinnet. Det går. Hvordan? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Bytt ut skinnet. Det går. Mod? Ikke på konsoll. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg ler oftere enn jeg blir skremt, så jeg kan ikke si at Fallout 3 er et ekstremt godt postapokalyptisk spill slik som forgjengerne var. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Bytt ut skinnet. Det går. Mod? Ikke på konsoll. Jeg kjører på PC uansett. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Kanskje litt farger gjør de mindre skumle? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Har dere funnet hu her enda da? Endret 17. desember 2009 av Mushrooms Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Giant ant queen det skal forestille? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 En svær edderkopp? Fysj, heldigvis ikke. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 http://fallout.wikia.com/wiki/Giant_Ant_Queen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå