Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.


Anbefalte innlegg

Jeg spiller i tredjeperson hele tiden. Spilte selvfølgelig første person min første gjennomgang, men tredjeperson føles mest riktig ut i Falloutsammenheng. Dessuten, hva er vitsen med å bruke tid på å skape en karakter om jeg ikke kan se han? Og om enkelte ikke liker kameravinkelen, så finnes det noen mods som fikset dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Starta også dette spillet i går og kom akuratt ut av hvelvet. Digget intro-storyen som man måtte spille seg igjennom.. Kjenner jeg har litt dårlig samvittighet for å ha drept faren til ho jenta,men pytt pytt... Noe sier meg at jeg treffer henne igjen..... ;)

 

Hva er maks lvl i dette spillet? Er det noen?

 

Og er det mulig å stille på grafikken, syns fortsatt det kunne vært bedre, selv om maskinen satt alt på High! Har et gforce 265gtx (hell yeah) :)

 

Uansett så virker dette spillet lovende :)

Endret av Xandathrii
Lenke til kommentar
Sjekk ut falloutnexus, der er det en del ting som gjør spillet mye penere. Alt fra bedre teksturer til deiligere atmosfære (fjerner den litt ekle grønne tinten hele spillet har).

 

Toppers, skal sjekke det ut. takk! :)

 

EDIT: Ok, her skjønte jeg at jeg var ganske grønn. Det virker som om det er veldig mange mods der ute, å jeg har ikke peiling på hva jeg leter etter ;) Er det noen som kan linke til eller anbefale en "mod" (navnet på modden), slik at jeg kan få litt bedre textures og bli kvitt den grønne tinten spillet har, som Patney nevner over her ;)

Endret av Xandathrii
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...