Patney Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg spiller i tredjeperson hele tiden. Spilte selvfølgelig første person min første gjennomgang, men tredjeperson føles mest riktig ut i Falloutsammenheng. Dessuten, hva er vitsen med å bruke tid på å skape en karakter om jeg ikke kan se han? Og om enkelte ikke liker kameravinkelen, så finnes det noen mods som fikset dette. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Kan ikke si jeg brukte mye tid på å skape karakteren Lenke til kommentar
Patney Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Nei, det er selvfølgelig ikke alle som er så opptatt av det, men selv synes jeg det er viktig å bruke litt tid på karakteren min hvor det er mulig, for å få mest ut av rollespillopplevelsen. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Starta på Fallout 3 i går... med noen oppdateringer eller noe som var med. FØrste jeg gjorde når jeg kom ut av vault 101 var å følge et radiosignal dit det var noen som forsvant eller noe. Popp, så ble jeg kidnappa av aliens. Skit i helvete! Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Starta på Fallout 3 i går... med noen oppdateringer eller noe som var med. FØrste jeg gjorde når jeg kom ut av vault 101 var å følge et radiosignal dit det var noen som forsvant eller noe. Popp, så ble jeg kidnappa av aliens. Skit i helvete! Hahahahah! Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Starta på Fallout 3 i går... med noen oppdateringer eller noe som var med. FØrste jeg gjorde når jeg kom ut av vault 101 var å følge et radiosignal dit det var noen som forsvant eller noe. Popp, så ble jeg kidnappa av aliens. Skit i helvete! Hahahahah! Hahah, bad move! Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Liker å ha trejdeperson på mår jeg utforsker nye steder, men når jeg er i combat så liker jeg å ha førsteperson på. Og det til kidnappet av aliens: Haha, hva skjedde? tok de deg opp i et skip? Hvordan skal du overleve nå? er man bare ikke lvl 2-3 når man forlater vault 101? Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Er ikke fiendene i vanskelighetsgrad som møter levelen til spilleren da? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Niks, ingen oblivion-skit på fallout fiendane er like sterke gjennom heile spelet. Endret 13. desember 2009 av svelemoe Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Nei, de er like brutale uansett om du er level 2 eller 30 Lenke til kommentar
Patney Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg skulle mene at det var en viss form for autoleveling hos fiendene på Fallout, bare ikke i like ekstrem grad som Oblivion? Lenke til kommentar
Beges Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Det er en viss form for autoleveling, ja.. Du møter ikke Albino radscorpions og super mutant overlords rett etter du kommer ut av hvelvet, nei... Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 hadde blitt et kort spill om du stirra en super mutant behemoth i kneet når du kom ut av vault 101 Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Det er en viss form for autoleveling, ja.. Du møter ikke Albino radscorpions og super mutant overlords rett etter du kommer ut av hvelvet, nei... Syns dette er dumt. Syns det skulle vært albine radscorpions i de områdene man vanligvis ikke farter til før senere i spillet UANSETT jeg. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Enig. Hadde vært fatt å måtte snike seg unna ovstore farer for å overleve. Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Starta også dette spillet i går og kom akuratt ut av hvelvet. Digget intro-storyen som man måtte spille seg igjennom.. Kjenner jeg har litt dårlig samvittighet for å ha drept faren til ho jenta,men pytt pytt... Noe sier meg at jeg treffer henne igjen..... Hva er maks lvl i dette spillet? Er det noen? Og er det mulig å stille på grafikken, syns fortsatt det kunne vært bedre, selv om maskinen satt alt på High! Har et gforce 265gtx (hell yeah) Uansett så virker dette spillet lovende Endret 13. desember 2009 av Xandathrii Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 På konsoll er det i utgangspunktet maks lvl 20, men med broken steel(DLC) økes det til maks lvl 30. På PC finnes det mods som øker den til 100(?) Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Uansett så virker dette spillet lovende Bare å glede seg. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Sjekk ut falloutnexus, der er det en del ting som gjør spillet mye penere. Alt fra bedre teksturer til deiligere atmosfære (fjerner den litt ekle grønne tinten hele spillet har). Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Sjekk ut falloutnexus, der er det en del ting som gjør spillet mye penere. Alt fra bedre teksturer til deiligere atmosfære (fjerner den litt ekle grønne tinten hele spillet har). Toppers, skal sjekke det ut. takk! EDIT: Ok, her skjønte jeg at jeg var ganske grønn. Det virker som om det er veldig mange mods der ute, å jeg har ikke peiling på hva jeg leter etter Er det noen som kan linke til eller anbefale en "mod" (navnet på modden), slik at jeg kan få litt bedre textures og bli kvitt den grønne tinten spillet har, som Patney nevner over her Endret 13. desember 2009 av Xandathrii Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå