Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mulig dette er blitt svart på tidligere i en av de 235 sidene tråden består av, men here goes ...

 

Har nettopp lastet ned mothership zeta addon til ps3, men før jeg starter å spille har jeg et spm. Jeg har lest at man mister alt i inventory når man starter å spille, men får man utstyret tilbake igjen når man har fullført eller er det borte for godt?

Lenke til kommentar

Jeg har en kritisk bug i mothership zeta. Har akkurat blitt beamet opp i alien skipet, får en cutscene hvor 3 aliens prober playern min, men da stopper den plutselig, og hopper ikke til neste cutscene (eller ut til spillet). De 3 aliens'a bare står der og det skjer ingenting hvis jeg trykker på knappene. Noen som har forslag på løsning? Har prøvd å loade spillet på nytt mange ganger.

 

Edit: Det ordnet seg. Slettet noen gamle savegames og skrudde av maskinen med knappen bak på.

Endret av Capo Crimini
Lenke til kommentar

Bare 20?? Jeg måtte gi 99 for min :(

 

Uansett, rare farger kan skyldes at spillet ikke er stilt inn på 32bit farger. Jeg vet ikke om det er mulig å stille det inn på menyene til vanlig, men om du laster ned en mod som gjør det mulig å spille i alle slags oppløsninger(som anbefales sterkt!!) skal det være mulig å stille inn 32bit.

 

Også må du huske å patche med offisiell patch først og så med uoffisiell, om du ikke har gjort det. Offisiell patch skal ligge på DVDen.

Endret av Patney
Lenke til kommentar

Er det en bug med plasma rifle i fallout3? Har 100 i energy weapons skill og synes plasma rifla ikke holder stand med Laser Rifle som gir mange fler skudd i V.A.T.S og er mer treffsikker. Får også forferdelig dårlig treff med plasma. Hos meg ser ddet neste ut som det er en bug med plasma rifle at den blir regnet som "big guns" eller "small arms" da jeg får skikkelig dårlig prosenttreff med denne i forhold til laservåpen. Med laser får jeg 4 skudd pr runde i VATS, med plasma får jeg 2 treff pr VATS runde. Når halvparten av plasma skuddene ikke treffer er ikke dette mye tess selv om våpenet går mye skade hvis man ført er så heldig å treffe.

 

Spiller en sær karrakter som har høye stats i melee våpen og energy våpen. Har overhodet ikke boostet small arms eller big guns.

 

Noen andre som har dårlig erfaring med plasma rifle i forhold til laser rifle.

 

Spiller på PS3 og har standard utgaven av F3.

Lenke til kommentar

Har selv vurdert og spillle gjennom en gang til, hvilket blir den tredje.

Men enkelte av questene er litt dryge nå, og det er ikke den feelingen hvor jeg finner en ny plass og ikke vet hva som er der.

Noe av det beste var da å finne ut slike 'uofisielle' quest som det i Dunwitch Building, som var ganske creepy og.

Utrolig bra spill, bare for synd at jeg allerede har spilt det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...