Patney Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Forhåpentligvis har de lært slik at TES V faktisk blir bra. Fiender respawner igjen på enkelte steder, forresten. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Yeah, som den bed & breakfasten utenfor Arefu I starten var det irriterende, men etter at jeg plukka opp en gattling laser, ble det hele relativt lett Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Yeah, som den bed & breakfasten utenfor Arefu I starten var det irriterende, men etter at jeg plukka opp en gattling laser, ble det hele relativt lett At FI respawner er jo bare kos, mer XP på deg! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Jo jo, men de kunne gjerne hatt bedre loot Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Er loot et problem? Sist jeg spilte Fallout 3 så vassa jeg i alle fall i ting. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Jeg vasser i ting, som selger crappy og bare er frustrerende. Orker ikke dra til The Pitt enda heller, ikke før jeg er ferdig med alle optional-quests, samt exploringa mi Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Jeg bruker en 360 day respawn Så det tar 365 ingame dager før de respawner Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Jeg bruker en 360 day respawn Så det tar 365 ingame dager før de respawner Ikke 360? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Dette er virkelig det spillet jeg har det første elsk/hat-forholdet til, ever. En månede kan det være det beste som har hendt meg, ever, og en annen måned kan det være dørgende kjedelig og bare crap. Ikke spilt på flere uker, fikk lyst nå. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Dette er virkelig det spillet jeg har det første elsk/hat-forholdet til, ever. En månede kan det være det beste som har hendt meg, ever, og en annen måned kan det være dørgende kjedelig og bare crap. Ikke spilt på flere uker, fikk lyst nå. Det er akkurat slik eg har det med anno 1404. Men fallout elskar eg, 24/7 Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Jeg bruker en 360 day respawn Så det tar 365 ingame dager før de respawner Ikke 360? Den kan være vrien. Om det viser seg at det bare er 360 dager før respawn kan det ødelegge det nøye planlagte raidet som var kritisk for en god spilloplevelse. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Dette er virkelig det spillet jeg har det første elsk/hat-forholdet til, ever. En månede kan det være det beste som har hendt meg, ever, og en annen måned kan det være dørgende kjedelig og bare crap. Ikke spilt på flere uker, fikk lyst nå. Enig. Det frister nesten alltid å spille det, men så er det ofte litt kjedelig. Så andre ganger havner jeg i kjempespennende kamper. Det er egentlig bare kampene som er morsomme for tida, har jo sett alt annet... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Så ... Hva er det beste våpenet i Fallout 3? Både vanlig skytere og raketter / granater / lignende? Har jeg noe mer å hige etter når jeg har Fat Man og Gattling Laser? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Så ... Hva er det beste våpenet i Fallout 3? Både vanlig skytere og raketter / granater / lignende?Har jeg noe mer å hige etter når jeg har Fat Man og Gattling Laser? Shish Kebab er vel det beste våpenet Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Fat Man er det beste jeg har tror jeg, men har ikke spilt på leeenge (så husker ikke) og har ikke rundet det heller. Denne er også veldig bra mener jeg å huske. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Åh, Fat Man er så konge. Jeg brukte mest Chinese Assault Rifte, tror jeg. Endret 23. november 2009 av bazukh Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Fat Man er bare irriterende Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Jeg bruker mest laservåpen på mutantene, ettersom det er svakheten deres Ellers går det mye blandet Chinese Assult Rifle er grom, liker også Huntrifle ettersom det er lettere å få headshot med den Fat Man er bare irriterende Kan kun brukes på fiender langt borte, ellers sprenges du selv til helvete Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Med tanke på kraft er vel Expermiental MIRV kraftigere enn Fat Man. Tesla Cannon er vel den mest destruktive med tanke på at den skader ekstreeemt mye med bare en shell. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Chinese Assault Rifle er mye brukt her også, men ikke fordi det var det beste våpenet på spillet. Men helt okei til det meste, og billig ammo. God nok i mange situasjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå