Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.


Anbefalte innlegg

Du har gjort mer enn å prøve det når du har kommet til level 15.

 

Det tok noen dager.. Og jeg bor halvannen time fra nærmeste by så det er ikke så lett å komme seg dit alltid.

 

"God" unnskyldning til å laste ned, amirite?

 

Bethesda fortjener pengene dine! Saumfar butikkene dine. Stikk på Siba, der koster det maks 199,- nå.

 

Ja, har tenkt til å kjøpe det, men som sagt ikke lett å komme seg til byen. Og i følge kelkoo koster GOTY rundt 400kr i de fleste butikker...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
"God" unnskyldning til å laste ned, amirite?

 

Bethesda fortjener pengene dine! Saumfar butikkene dine. Stikk på Siba, der koster det maks 199,- nå.

 

Ja, har tenkt til å kjøpe det, men som sagt ikke lett å komme seg til byen. Og i følge kelkoo koster GOTY rundt 400kr i de fleste butikker...

 

Koster 110kr for den vanlige utgaven på pc. Gratis levering til langt utpå landet der du bor tilogmed ;)

Lenke til kommentar
Ingen unnskyldning i mine øyne.

 

Jeg har spilt spillet en uke og jeg jeg er i byen ca. en gang i måneden.. Ganske bra unnskyldning ville jeg si...

På ingen måte. Det er en direkte dårlig unnskyldning.

Hva med steam?

 

For øvrig har du ikke lov til å be om hjelp her. Hjelp til piratkopiering og lignende er ulovlig her.

Lenke til kommentar

29.99£ = 281kr

Skal kjøpe GOTY isåfall...

 

Billigere å kjøpe det i butikken sist gang jeg sjekka...

Har lite penger og tolmodighet :)

Mja, GOTY til 180 kr på thehut er ikke til å kimse ad. Var i alle fall det i forrige uke, og jeg plukka det opp enda billigere på et eller annet crazy salg et annet sted for to uker siden :p

 

Fraktfritt også ^^

 

280kr nå i hvertfall...

Så på PS3 :p

Det koster 160 til PC :D

Endret av DevilFish
Lenke til kommentar
29.99£ = 281kr

Skal kjøpe GOTY isåfall...

 

Billigere å kjøpe det i butikken sist gang jeg sjekka...

Har lite penger og tolmodighet :)

Mja, GOTY til 180 kr på thehut er ikke til å kimse ad. Var i alle fall det i forrige uke, og jeg plukka det opp enda billigere på et eller annet crazy salg et annet sted for to uker siden :p

 

Fraktfritt også ^^

 

280kr nå i hvertfall...

Så på PS3 :p

Det koster 160 til PC :D

Ja ja, jeg kjøpte til PC i alle fall :p

Liker ikke å spille slike spill på annet enn PC :p

Lenke til kommentar

Har spilt mye fallout 1 og 2 i gode gamle dager og har nå hatt fallout3 standardutgave til ps3 liggende i laaang stund uten å hatt tid til å spille det. Starta det opp for et par dager siden og er skikkelig hekta. Synes nå at S:A:T:S systemet eller hva det heter funker bra!

 

Spiller en karakter som fokuserer på Meleevåpen. Super Slegde var jo helt konge i 1'er og 2'er, var vel også et helt sinnsykt våpen der som het ripper hvis jeg ikke husker feil.

 

Det jeg nå lurer på er om jeg vil hente noe innoldsmessig på å laste ned alle tillegg til F3 der jeg er nå i startfasen? Er det noe ekstra stasj man kan ha nytte av når man kun spiller selve hovdestoryen eller bør jeg vente med å laste ned innhold til jeg er ferdig med questet som følger med spillet.

 

Har akkuratt møtt mine første Zombier nede på en tbanestasjon og sløya dem hadt og brutalt med min medbrakte slegge. Huene flyr veggimellom og jeg storkoser meg :-)

 

Er kun level 3 og bruker laaaaang tid på å utforske ting i spillet. Var det som også var så digg i 1'er og 2'ern.

 

En annen ting litt håpløst med slike 300 siders tråder når det gjelder å finne informasjon framfor et underforum med 50 tråder på 6 innlegg hver :-( Kan hende jeg hadde funnet noen interessante overskrifter i en slikt underforum framfor å sitte å bla på måfå i 300 forumsider

Endret av Mazeking
Lenke til kommentar

Spar Point Lookout til du er etter level 20, samme med Borken Steel. De andre tre har jeg dessverre ikke prøvd ennå :/ Men så vidt jeg har hørt er det like greit å spille dem nå som senere.

 

 

Artig å høre at det faktisk er noen som har spilt enern og toern og likevel liker Fallout 3 :D

Endret av Beges
Lenke til kommentar

Jeg elsker alle tre, men det er vel litt fordi jeg spilte treeren først. Det var den som gjorde meg nysgjerrig på resten av serien. Etter å ha spilt de første kan jeg forstå hvorfor folk ikke er så fan av treeren, det er mulig jeg ikke hadde vært det selv. Fallout 3 er bare ikke det samme som forgjengerne, selv om de har mange like elementer.

 

Men fortsatt har treeren sine ting som gjør det unikt, og gøy å spille. Første gjennomgang er kjempemorsom, fullt av gode øyeblikk og masse utforsking av ukjente områder. Det var faktisk et av mine beste spilløyeblikk, da jeg kom meg ut av vaulten og ble møtt av det blendene sollyset før jeg fikk se hva Amerika hadde blitt til...

 

 

Mazeking, jeg vil ærlig talt anbefale deg å holde deg unna tilleggspakker, hvertfall i første gjennomgang. Jeg følte at spillet ble litt ødelagt av de små middelmådige ekstraoppdragene, og jeg skulle ønske jeg aldri lastet ned noen av dem. Bortsett fra Point Lookout, som var kjempebra, men jeg synes ikke du skal kjøpe noe før du har rundet det minst en gang.

Endret av Patney
Lenke til kommentar

Takker for svar her. Det jeg var litt nysgjerrig på når det gjaldt tilleggspakker var om det også fulgte med bedre forbedrede våpen som automagisk! var tilgjengelig hos tradere man møter underveis som var nyttige å ha.

 

Slik som tilbakemeldingene er nå så holder jeg meg til det som følger med i standardpakka til ps3 inklusive patcher så får jeg heller laste ned tilleggene etterhvert.

 

Som en tidligere F1 og F2 spiller synes jeg nå at det har klart å beholde stemningen. Når har jeg ikke spilt fryktelig lenge men det jeg har sett til nå er bra. Har hatt et par virkelig skrekkfilmaktige møter med ghouls som har hoppet på meg i undergrunden uten at jeg har sett dem. Rimelig fete animasjoner i S.T.A.T.S systemet eller hva det nå heter. Mye deilig blood and gore.

 

Det er også skikkelig digg at man møter motstandere som man overhodet ikke klarer å ta knekken på på lavere leveels. Har hatt et par møter alene med supermutatns som ikke har gått så bra.

 

Veldig bra at når man har tømt et områder for fiender så er det tømt og de spawner ikke på nytt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...