Spirre Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 jeg også mislikte MZ. ble for innestengt og uoversiktlig i forhold til vanlig. dessuten er jo hele romskipet avsperret dersom du tar en tur opp i det igjen etter at det er fullført. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Da har man kjøpt Fallout 3: Game of the Year Edition, og blitt alt for lett hekta Skremmende. Tiden flyr. Uansett, drev og gjorde en quest for Three Dogs hvor jeg sku fikse det sånn at de blir broadcasta utover det vide og det brede. Gikk helt greit, men da jeg skulle tilbake til GNR, var ikke fyren å finne. Har poppa tilbake der flere ganger nå, og han er fortsatt ikke å finne i det jævla huset. Noen tips? Lenke til kommentar
Beges Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Ikke egentlig.. men et annet tips: Om du er på pc, skriv "set timescale to 4" i konsollen FÅr dagene til å gå mye lenger. Iallefall in game Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Må bare lete godt nok Lenke til kommentar
Patney Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Om du ikke ser en dott på kompasset som tilhører han er du nok screwed. Men om du spiller på PC skal det gå å hente han frem ved hjelp av konsollen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Fant ham i dag, etter å ha dukka innom der flere ganger siden i går en gang. Plutselig sto han rett foran meg i det jeg var på vei ut av bygningen for å stikke og befri barn Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Det er vel ingen som kunne tenkt seg å gitt meg en fallout 3 cd key sånn at jeg kan bli medlem av LIVE? : DD Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Bør man være over en viss level før man tar ferga til point lookout? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Du bør være 16-20 ja. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Og se opp for de helvetes innavla bøndene med hagle Var glad da jeg kunne si takk og far vell til det stedet. Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Var glad da jeg kunne si takk og far vell til det stedet. Synest det var gøy å spille der jeg. Burde egentlig vært mer quests. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Du bør være 16-20 ja. Hmm.. jeg gikk tog ferga i level 4 jeg Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Det er vel ingen som kunne tenkt seg å gitt meg en fallout 3 cd key sånn at jeg kan bli medlem av LIVE? : DD Hvorfor skal vi betale for deg? Kjøp det selv. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 PL er jo spesielt design for karakter over 20+.. det er derfor bøndene er så infernalsk sterke, for å fortsatt være en utfordring Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Merka det, dro dit da jeg var 21 Likte den sære "syretrippen" i myra ^^ Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Må jeg kjøpe spillet for å få acheivments? Siden jeg har lasta det ned, er i lvl 15, 0 acheivemnts Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Må jeg kjøpe spillet for å få acheivments?Siden jeg har lasta det ned, er i lvl 15, 0 acheivemnts Argh, jeg blir irritert over folk som deg. Ja man må kjøpe det for å få achievments, du klager jo selv over her at du ikke kommer inn på live. Kjøp det, så gjør du oss alle en tjeneste. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 (endret) Jeg kommer inn på LIVE, og jeg kan se alle acheivmentsa, men alle er locked. Og jeg liker å prøve et spill før jeg svir av 400kr på det... EDIT: locked ikke unlocked Endret 22. november 2009 av DevilFish Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Jeg kommer inn på LIVE, og jeg kan se alle acheivmentsa, men alle er unlocka.Og jeg liker å prøve et spill før jeg svir av 400kr på det... Du har gjort mer enn å prøve det når du har kommet til level 15. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 "God" unnskyldning til å laste ned, amirite? Bethesda fortjener pengene dine! Saumfar butikkene dine. Stikk på Siba, der koster det maks 199,- nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå