Beges Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Fallout 3 er et så totalt fantastisk spill, bestilte GOTY til PS3 i dag Legger noen av de nye tilleggspakken til mer musikk? Last ned denne moden. Tar et par timer, men er 100 sanger av høyeste kvalitet, alle satt til samme tidsperiode og setting som de originale sangene. Gjorde spille 10 ganger bedre. Jeg begynte å bli litt lei av Let's Go Sunning.. http://www.fallout3nexus.com/downloads/file.php?id=1418 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Hadde jeg hatt det på PC ville jeg gjort det Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Fekk grusomt lyst til å spele fallout no Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Herlig! Rett og slett! Gleder meg til jeg får spillet, skal ta en skikkelig gjennomspilling. Blir knall Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Jeg vil ha mer maps å utforske Lenke til kommentar
Patney Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Jeg vil ha mer maps å utforske Det får du på PC! For eksempel lastet jeg ned Reykjavik. Det virket veldig bra, det lille jeg fikk prøvd før det krasjet. Jeg tror det bare var noen mods som ikke var kompatibelt med det. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Har PC ja. Har ikke prøvd GTS med Reykjavik enda. Men jeg har så sykt mange mods fra førav at jeg tviler på at det kommer til å funke :/ Lenke til kommentar
Patney Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Det er jo verdt å teste ut. Om det ikke skulle funke bare slår du av modden, enkelt og greit. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Jeg forsøkte også Reykjavik, men når jeg skal ut av noen sewers og inn i selve byen så krasjer spillet. Hver gang. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Rundet mainquest igår, samme dag kjøpte jeg utvidelsespakken "Point lookout og den andre (The pit?)" Så nå er jeg i den mansion greia i point lookout, irriterer meg over de greiene med øks som tåler alt! Lenke til kommentar
Beges Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 (endret) Ja, fiendene er sykt sterke, sånn sett er det en immersionbreaker når en innavla redneck tåler 10 haglpatroner rett i fleisen... Men utrolig deiig å komme vekk fra D.C. Flott med sceneskifte! Endret 20. november 2009 av Beges Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Hva anbfelaes å kjøpe først: Point lookout eller The pitt? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 The pitt definitivt! Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 ;Eller point lookout, min favortitt. Lenke til kommentar
Halky Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Vel ville ihvertfall ha valgt Broken Steal først hvis du ikke allerede har denne. Da den blant annet øker lvl capen til 30 isteden for de 20. Etter det så ville jeg ha valgt og kjøpe alle sammen av de resterende dlc'ene Lenke til kommentar
Patney Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Haha, Broken Steal! Den var bra. Det er jo det det er KJØP DEG POINT LOOKOUT, eneste som føles som en fullverdig tilleggpakke. Alt det andre er så lite at det burde vært inkludert i originalspillet. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Godt vi er enige Jeg spiller fallout såpass skjelden at jeg ikke gidder å kjøpe begge sammtidig. Testa OA på xbox hos naboen, men fikk ikke helt sansen for det. Så det blir enten the pitt eller point lookout. Og ja, jeg har Broken Steel Lenke til kommentar
Patney Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 The Pitt og Point Lookout er de eneste som legger til noe av verdi, men The Pitt er veldig lineært og litt kortere enn Point Lookout. Det sier seg selv egentlig når Point Lookout er den eneste som legger til et stort map i stil med hovedspillet. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Likte Mothership Zeta jeg. Litt kort, ja, men det var fint å få litt variasjon i omgivelsene. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Kanskje det er variasjon i omgivelsene, men variasjon i spillet finnes ikke. Alle oppdragene i Mothership Zeta går ut på det samme, og om man absolutt vil spille en alienshooter finnes det mange der ute. Jeg syntes absolutt ikke MZ passet inn i Fallout-universet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå