GETINTHEVAN Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Som i tidligere Fallout-spill satser jeg på charisma, intelligence og luck. Men det er jaggu ikke lett å spille på hard som skikkelig good guy, siden jeg har bestemt meg for å ikke stjele noe som helst første gjennomspilling så har jeg konstant lite ammo. Bestekompisen min derimot som ikke har spilt de tidligere spillene pøste 9 poeng i strength, men jeg lot være å si noe. Man skal lære av sine feil, ikke sant? -------------------------------------------- Siden jeg har slitt meg gjennom 6 levels med underskudd av ammo bestemte jeg meg for å lage meg et ytterst hendig våpen ved navn Shishkebab i går kveld. Fy faen, det er sjukt bra selv om jeg nesten ikke hadde noen poeng i melee. Gikk opp noen levels, satte en del poeng i melee og nå hugger jeg meg gjennom mobs som Dr. Livingstone hogg seg gjennom jungelen i Afrika. Anbefales! -------------------------------------------- Jeg veit at det jeg sier nå er som å banne i kjerka for visse rabiate fans av serien, men jeg synes pokker ta at Fallout 3 så langt er på høyde med de to forrige spillene. Det er selvsagt synt at Black Isle ikke kunne fortsette franchisen, men jeg synes virkelig Bethesda har gjort en god jobb (PS. Jeg likte ikke Oblivion). Håper det inntrykket jeg har hittil ikke forandrer seg i løpet av spillets gang, men slik det ser ut nå blir det bare bedre og bedre. Jeg gleder meg til jeg kommer hjem, for like før jeg la meg i går fikk jeg avmerket et sted helt nord på kartet mitt som jeg skal utforske senere i dag. -------------------------------------------- Så et kjapt spørsmål. Er det helt seriøst mulig å skifte vanskelighetsgrad når man er midt i spillet? Personlig synes jeg at det er rimelig teit. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Det er nok mulig. Enig i at det er litt tullete. PS. Hvor fikk du den shishkebab oppskriften? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Så et kjapt spørsmål.Er det helt seriøst mulig å skifte vanskelighetsgrad når man er midt i spillet? Personlig synes jeg at det er rimelig teit. dette går vel i de fleste spill i dag.. oblivion, morrowind, farcry, crysis... osv.. Synest det er bra jeg... kjipt å spille på for lav eller høy vansklighetsgrad.. ødelegger mye. Jeg og kompisene mine spiller på HARD eller den vanskligste på fallout3, går helt fint.. medium er for pingler som ikke har spillt noe særlig RPG.. når det gjelder ammo har løsningen for meg vært å gå mye i Subway-"dungeons".. har 3-500 av 5,56 og 10mm ammo.. i tillegg til alvorlig mye hagleammo.. og dersom det blir krise er det jo bare å kjøpe.. penger har hvertfall jeg greit med etter å ha vært i mangen subways, og ammo er billig.. ps: synest synd på han kompisen din som tok 9 i str.. makan til smell Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Hvor får jeg tak i Shishkebab recipe? Gjorde nemlig samme feilen som kompisen din og tok 8 på strength i begynnelsen. Hadde vært greit å fått noe igjen for det ved å gå litt melee Gjerne svar i spoiler. Edit: Forstår det slik at STR var like unyttig i de gamle spillene og? Hvorfor har de ikke gjort noe med det? :l Endret 31. oktober 2008 av xantir Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Xantir: str var ikke helt unyttig i det gamle spillene, og er det ikke nå heller om du lager RETT type character. I fallout2 var det bare tåpelig å ha mer enn 5 i styrke pga av følgende; Du fikk oppgradert styrke hos en lege + at Enclave armoren ga deg +4 str tror jeg.. så du fikk 10 uansett.. I fallout3 får du også + STR for noen armorer.. og da er det ganske dumt å ha 7-9 fra før spør du meg Noen fordeler må jo vi med kjennskap til serien fra før få også sa det på forrige side og sier det igjen, Intelligence is tha thing.. Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Det er nok mulig. Enig i at det er litt tullete. PS. Hvor fikk du den shishkebab oppskriften? Jeg har glemt helt hvor det var jeg fikk den, men etter hva jeg kan huske så trrrooooor jeg at jeg fikk den av: Vampyren Vance som holder til i Merinetti (eller hvordan det nå skrives) Station. Jeg er ikke helt sikker, så jeg kan sjekke det opp for deg. Ok? Det du trenger for å lage den er: Pilot Light (du finner den i stekeovner) Lawnmower Blade (fra gressklippere) Motorbike Gas Tank og Motorbike Gear Handle (jeg fant mine i en leir av raidere nord for GNR bygningen. Bare følg subwayen nordover når du er ser kommer til det stedet i subwayen der du kan gå opp til GNR. Så et kjapt spørsmål.Er det helt seriøst mulig å skifte vanskelighetsgrad når man er midt i spillet? Personlig synes jeg at det er rimelig teit. dette går vel i de fleste spill i dag.. oblivion, morrowind, farcry, crysis... osv.. Synest det er bra jeg... kjipt å spille på for lav eller høy vansklighetsgrad.. ødelegger mye. Jeg og kompisene mine spiller på HARD eller den vanskligste på fallout3, går helt fint.. medium er for pingler som ikke har spillt noe særlig RPG.. når det gjelder ammo har løsningen for meg vært å gå mye i Subway-"dungeons".. har 3-500 av 5,56 og 10mm ammo.. i tillegg til alvorlig mye hagleammo.. og dersom det blir krise er det jo bare å kjøpe.. penger har hvertfall jeg greit med etter å ha vært i mangen subways, og ammo er billig.. ps: synest synd på han kompisen din som tok 9 i str.. makan til smell Ja, etter jeg fikk Shishkebaben så er ikke ammo noe problem lengre. Jeg sparer det jeg finner til det kommer mobs jeg må ta fra avstand. Hehehe... Han finner nok ut av det til slutt Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 er det mulig og selge ting man finner? har mange eksemplarer av samme våpen og hadde vert greit og fått litt penger for dem og ammo er en stor mangel vare i spillet! Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Kan selge til alle vendorer. Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Slik får du shishkebab oppskriften: Du får den om du hjelper innbyggerne i Arefu og The Family med en våpenvile. Snakk med Vance om at du har et forslag til løsningen på problemet. Foreslå at innbyggerne i Arefu bytter blodposer mot at The Family beskytter innbyggerne mot angrep. Lever brevet du får av Vance til han derre "sheriffen" i Arefu, og så går du tilbake til Vance og sier at Arefus innbyggere godtok avtalen, så gir han deg oppskriften Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Jeg har store problemer med å finne The Family. Kan noen gi meg et hint? Helst i en spoiler. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) The Family finner du på t-banestasjonen som sheriffen i Arefu markerer på kartet ditt. Det er bare å gå ned i undergrunnen for så å sjekke kartet etter den hvite pilen som markerer hvor de er. Pass opp for feller! Endret 31. oktober 2008 av Odesseiron Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Takk! Får se om jeg finner de når jeg fyrer på spillet. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Der nede fant eg to fyrer, og han ene sa eg kunne på 15 penger for hver eske med sugar balls eller noe slikt ingen family der, er eg på helt feil stasjon? Oddeserion: angående den t-banestasjonen Er du sikker på dette? leita selv etter the family i går, og man får jo 3 plasser markert på kartet. og nede i den t-bansestasjonen: Endret 31. oktober 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Er det noen som kan forklare meg hvordan repair skillen funker? Er det slik at jeg har mulighet for å repaire våpen/armor uten å gå til merchants? Eller? Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Du må se over sitatet ditt igjen, tror jeg Du er på riktig sted. Det er flere rom der nede Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Der nede fant eg to fyrer, og han ene sa eg kunne på 15 penger for hver eske med sugar balls eller noe slikt ingen family der, er eg på helt feil stasjon? Oddeserion: angående den t-banestasjonen Er du sikker på dette? leita selv etter the family i går, og man får jo 3 plasser markert på kartet. og nede i den t-bansestasjonen: Inn i et rom ved siden av labben er det noen tønner med radioaktivt avfall.. og et lokk ned til en tunnel Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Er det noen som kan forklare meg hvordan repair skillen funker? Er det slik at jeg har mulighet for å repaire våpen/armor uten å gå til merchants? Eller? ja anbefaler på det sterkeste at du kjører høy repair skill pga av følgende; 1. Merchants har dårlig repair, og kan ikke reparere godt nok. Du får mye høyere dmg på våpen og bedre dmg reduction på våpen om du reparerer ting selv.. 2. Du sparer sykt med inventory plass, bruker en gjenstand til å reparere en annen, den blir bedre og stiger i tillegg i verdi.. mer penger i kassa.. Endret 31. oktober 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Takker Egilanso og Odesseiron et lite spørsmål til, hva er egentli det radioaktive greine? mister man hp av og gå i radioaktivt vann og slikt? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 1. Merchants har dårlig repair, og kan ikke reparere godt nok. Du får mye høyere dmg på våpen og bedre dmg reduction på våpen om du reparerer ting selv.. Hvordan reparerer man våpen selv, går ikke å trykke på "R", klarte det i starten av spillet, men den er grå nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) blir den høy nok muterer du vel, er så abslutt ikke sikker så ta det med et par trillebår salt! hvor mange faksjoner er det med i spillet som man kan bli medlem av? 1. Merchants har dårlig repair, og kan ikke reparere godt nok. Du får mye høyere dmg på våpen og bedre dmg reduction på våpen om du reparerer ting selv.. Hvordan reparerer man våpen selv, går ikke å trykke på "R", klarte det i starten av spillet, men den er grå nå du plukker opp flere av samme type våpen, men desto bedre du skal reparere tingen desto høyere skills kreves. Endret 31. oktober 2008 av Slettet+130498 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå