Sameboe Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Da har jeg kommet meg lengere, Star Paladin er anskaffet, Charon er dessverre sparket og far min er nå død Lenke til kommentar
gardemayster Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Sender inn Jericho med den derre energyriflen du får i O:A og T51b. Han knuser det meste og hvis ikke, vel, da sniker jeg meg inn med fat man *BOOM* Endret 5. november 2009 av gardemayster Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Eg gløymde ikkje tråden, for all del. Eg har berre mekka på ein bot basert på pywikiepdiabot for wikien, og det blei ein del meir stress enn eg forventa. Har Charon, men vurderer å la han bli i huset mitt i Megaton ei stund. Eg får ikkje drept noko når han er med Lenke til kommentar
wantlol2k Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Hadde nedlasta spillet på pc før, men nå går jeg til innkjøp (klapp på skuldra) av det til ps3 (game of the year edition) for å få alle tilleggspakkene. Lenge siden jeg spilte det tho, så lurer på om det er noe viktig/uviktig jeg burde gjøre i starten? Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Ikkje egentlig. det fantastiske er jo at du kan gjera (nesten) kva du vil. Foreslår at du berre prøver deg fram og gjer det du føler for. Lenke til kommentar
wantlol2k Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Ikkje egentlig. det fantastiske er jo at du kan gjera (nesten) kva du vil. Foreslår at du berre prøver deg fram og gjer det du føler for. okei, da kjører jeg bare i gang. Starter tilleggspakkene etter sluttet på hoved spillet eller hvordan fungerer det der? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Du kan spille alle tillegspakkene, bortsett fra Broken steel nårsomhelst Broken steel pga at det foregår etter spillet slutter! Lenke til kommentar
Beges Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Hadde nedlasta spillet på pc før, men nå går jeg til innkjøp (klapp på skuldra) av det til ps3 (game of the year edition) for å få alle tilleggspakkene. Lenge siden jeg spilte det tho, så lurer på om det er noe viktig/uviktig jeg burde gjøre i starten? Du bør heller spille det på pc og peise på med realismemods. Øker spillopplevelsen drastisk! Mye vanskeligere http://amito.freehostia.com/Fallout/FO-mods.htm Endret 7. november 2009 av Beges Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Har faktisk to kopier på PC jeg og en på xbox 360 Lenke til kommentar
wantlol2k Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 nje, vil heller spille det på 40" med bra surround! Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Forstår det. Men om du har det på data, har man mods. Og det gjer spilelt så mykje meir underholdande. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Indeed. Vært og sjekke ut er "Cube Experimental" helt fantastisk quest-modd. Hadde glatt betalt for den om den hadde vært en DLC! Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Hvordan får dere hus i megaton? har ikkje sprengt byen, har drept han som ville eg skulle gjøre det Du får huset som reward av sønnen til sheriffen når du har desarmert bomba... med mindre sheriffen fremdeles lever. Starta akkurat å spele fallout, og las litt tidlegare postar for å faktisk forstå kva det dreia seg om... Men eg fekk huset i megaton etter å ha desarmert bomba og drept Burke rett før han drap Simms...? Så sheriffen lever, og eg har hus. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Er bare at hvis sheriffen lever, så får du nøkkelen av han, men hvis han ble drept får du den av sønnen istedet. Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Har du tatt bobbleheaden inne i Simms sitt hus? Den bør du ta. Lenke til kommentar
Tortuga Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Indeed. Vært og sjekke ut er "Cube Experimental" helt fantastisk quest-modd. Hadde glatt betalt for den om den hadde vært en DLC! Sett litt på den, og den ser sykt bra ut. o.O Vet noen når den kommer i engelsk utgave? (Hvis det er gitt noen dato) Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Pleier ikkje vera datoer på mods. Spørs om det kjem. Vanligvis er det nokre andre som oversetter modsene. Ellers, The Settler. Utrulig moro mod, gir deg mykje å gjera! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Den er i en Engelsk utgave;) Bare klikk på downloads. Eventuelt gå på hjemmesiden og last den ned der! Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Fallout 3 er et så totalt fantastisk spill, bestilte GOTY til PS3 i dag Legger noen av de nye tilleggspakken til mer musikk? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Vært og sjekke ut er "Cube Experimental" helt fantastisk quest-modd. Hadde glatt betalt for den om den hadde vært en DLC! Kunne ikke vært mer enig, storkoste meg med Modden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå