p0pc0rn Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Endelig klart å finne den forbanna bikkja så lever i ca et kvarter før den blir spist av crab people! Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Gjør den til en Important Character da. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Endelig klart å finne den forbanna bikkja så lever i ca et kvarter før den blir spist av crab people! Bikkja er ikke noe å anbefale i det hele tatt Min ble tatt av en skorpion Nå har jeg Charon (Ghoul) som er utrolig god! Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Gjør den til en Important Character da. En gang til...? Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 http://fallout.wikia.com/wiki/Essential Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Finnes det store maps/mod? Har utforska alt :/ Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 http://fallout.wikia.com/wiki/Essential Hvordan gjør jeg den om til en Important Character? Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Marker en NPC og skriv Setessential 1. Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Men da går vel ikke dette på Xbox? Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Ehehhe, nei. Hvorfor i alle dager spiller du på Xbox? Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Hvorfor i alle dager skulle jeg ikke? Lenke til kommentar
Patney Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Fordi du er ingen ekte elitist om du ikke gjør det. Neida, det er knallgøy på 360. Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Like gøy uansett hva man spiller det på spør du meg Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Nåja, syns moddemulighetene til pc burde gjort det til et førstevalg for alle, men jeg respekterer at andre har andre meninger! Lenke til kommentar
Patney Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Er ikke sikkert han har en god nok PC da. Men joda, Fallout 3 er ikke perfekt før man har moddet det, men jeg synes det gir best opplevelse å spille det vanilla først og modde det ihjel senere. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Hvis du har Broken Steel kan du ta den ene perken som gjør at du får en ny bikkje hver gang den dør. Ganske så bortkasta til PC-versjonen, men sikkert gull for de som liker bikkja og spiller på konsoll. Lenke til kommentar
HolyKrist Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Starta opp fallout3 idag etter noen måneder pause. Når jeg starta så var jeg utenfor vault 101, naken og uten våpen. Sist jeg spilte var jeg fulkt påkledd med våpen i Point lookout. Hva kan ha skedd? Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Starta opp fallout3 idag etter noen måneder pause. Når jeg starta så var jeg utenfor vault 101, naken og uten våpen. Sist jeg spilte var jeg fulkt påkledd med våpen i Point lookout. Hva kan ha skedd? Noe har skjedd med saven din, samme skjedde med meg når jeg innstallerte en mod med feil. Lenke til kommentar
HolyKrist Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Starta opp fallout3 idag etter noen måneder pause. Når jeg starta så var jeg utenfor vault 101, naken og uten våpen. Sist jeg spilte var jeg fulkt påkledd med våpen i Point lookout. Hva kan ha skedd? Noe har skjedd med saven din, samme skjedde med meg når jeg innstallerte en mod med feil. Må kanskje nevne at det er til Xbox. Det sto noe om at "content not available"...Men jeg skjekka HDD og alt lå der..Er det kanskje fordi boxen min har vært en tur til Tyskland?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå