Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.


Anbefalte innlegg

Jeg anser repair som en av de viktigere skillene jeg også. Veldig greit når man finner 200.000 plasma rifles i dårlig tilstand, fikse de til 100% å selge de for mye. Å reverse pick-pockete wolfgang hver gang man skal reparere noe virker sykt stress. Jeg hadde såfall alltid mangel på plass i baggen når jeg var ute på tokt.

 

Videre ser jeg at du skriver at Luck er ubrukelig? Vell... Nei. Luck øker sjansen for random encounters osv, bare det gjør det verdt det i mine øyne. Men det de fleste anser som den største fordelen er at det øker sjansen for critical hit. Jeg anser den og strength som de uten tvil viktigste. Er enig i at å ta mer enn 8 på en SPECIAL i starten er sløs :)

 

IMO er charisma og perception de minst viktige.

 

Bloody mess er en bra perk, men den er også sykt irriterende. Du må se på slowmo døden til alle du dreper i VATS mye lengre. Jeg har sluttet å velge den pga det.

 

Melee er forsåvidt ikke en dårlig skill om man bruker feks shishkebab, jeg foretrekker unarmed og deathclaw gauntlet da.. Chinese Stealth Armor og unarmed og man er nærmest udødelig :p Iallefall på vanskelighetsgrader lavere enn very hard.

 

Small guns derimot... På very hard er det få small guns som kan hamle opp med energy weapons jevnt over. Det er noen gode small guns, men som regel er energy weapons en god del bedre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde 100 i repair på charactern min. Brukte da chinese stealth armor og chinese officer sword, noe som gjorde spillet veldig enkelt. Med 100 i sneak i tilleg så kunne jeg dytte fiender uten at de merket noe.

Og får du gatling laser i full tillstand gjør den fenomenalt mye skade om du har 50+ i big gun skills.

Lenke til kommentar

Jeg synes speach og picklock er ganske viktige også. Har ikke gitt så mye til repair, guv vet hvorfor :ermm: Men tenkte jeg skulle starte på nytt for og få noe achivements, skal bruke mer på repair da. Har ikkepleid og bruke mer enn 20 på repair :blush: Men ser hvor irriterende det er når våpnene eller armor holder en liten stund før det knekker sammen

Lenke til kommentar

Speech er ganske greit da det kan gi mange bonuser osv, men om man orker å reloade nok ganger eller bare er heldig kan man klare alle speech checks(?) med veldig lav speech. Men om man ikke vil "jukse" kan speech være greit.

 

 

Med noen mods som endrer AIen til fiender, legger til mange fler våpen (spesielt klassiske våpen fra Fallout 1 og 2 :D) og fjerner litt autoaim så er dette spillet skytehimmelen. Elsker dette.

Lenke til kommentar

Bruker aldri å ta noe på speech. Som regel holder det å ha mye strength/intelligence/perception.

 

Grei nok stat det, men det virker så sløs når du på very hard møter på en seig faen :p Kan liksom ikke prate seg ut av den! Med det sagt så quick saver/loader jeg mye.

Lenke til kommentar
Underworld er en grei plass det, men sørg får og få det relys rangers questet. Det er bra, husker ikke om det var noe bra våpen eller lignende, men var veldig gøy. Bare vanskelig å finne frem.

Funnet frem til det sykehuset jeg :p Bare ikke turt å gå opp i andre etasje enda :p Tenkte å gjøre ferdig Galaxy News questet først :)

Lenke til kommentar
Underworld er en grei plass det, men sørg får og få det relys rangers questet. Det er bra, husker ikke om det var noe bra våpen eller lignende, men var veldig gøy. Bare vanskelig å finne frem.

Funnet frem til det sykehuset jeg :p Bare ikke turt å gå opp i andre etasje enda :p Tenkte å gjøre ferdig Galaxy News questet først :)

 

Reily's rangers questet med det sykehuset gir en av de bedre non-powerarmor armorene på spillet. Høy DR, kan lett repareres og mye til small guns og noe AP om jeg husker rett. Lenge siden jeg har spillt nå :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...