Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jau, så klart. Dei er endå vanskeligare å finna. Nokon kan det vera du aldri får. Om du ikkje tok den i Vault 101 under Escape! eller GOAT, eller når du fekk ein ny sjanse under Trouble on the Homefront, så kjem du aldri til å få den. Gir deg +10 i medicine.

 

I tillegg fins nokre andre gjenstander som Lucky 8 Ball som gir deg +1 i Luck. Finn du i Big Town etter eit unmarked quest.

Lenke til kommentar
Jau, så klart. Dei er endå vanskeligare å finna. Nokon kan det vera du aldri får. Om du ikkje tok den i Vault 101 under Escape! eller GOAT, eller når du fekk ein ny sjanse under Trouble on the Homefront, så kjem du aldri til å få den. Gir deg +10 i medicine.

 

I tillegg fins nokre andre gjenstander som Lucky 8 Ball som gir deg +1 i Luck. Finn du i Big Town etter eit unmarked quest.

Glemte den på starten, men enda ikke gjort trouble at homefront... Dog jeg drepte "the overseer" :p Vet ikke om det har noe å si :)

Lenke til kommentar

S.P.E.C.I.A.L

Strength - 10

Perception - 6

Endurance - 5

Charisma - 5

Intelligence - 6

Agility - 6

Luck - 6

Skills:

Barter - 20

Big Guns - 15

Energy Weapons - 32

Explosives - 17

Lockpick - 27

Medicine - 40

Melee Weapons - 40

Repair - 32

Science - 27

Small Guns - 70

Sneak - 25

Speech - 40

Unarmed - 15

Perks:

Comprehension

Educated

Gun Nut

Gunslinger

Henatophange

Scoundrel

Swiftlearner (2)

 

Level: 8

Endret av Sameboe
Lenke til kommentar
S.P.E.C.I.A.L

Strength - 10

Perception - 6

Endurance - 5

Charisma - 5

Intelligence - 6

Agility - 6

Luck - 6

 

Var det dette du starta med? Ikkje det beste, om eg tør påstå. Du kan få to strength uten å bruke perks. Den eine får du som perk etter å ha gjort questet Those!, og den andre frå ein bobblehead. Det einaste strength gjer er å gi deg 0.5 + i damage og +2 i melee weapons per level. Og så klart, du kan "skremme" folk i dialoger og bera mykje meir.

 

 

DU burde ha meir på agility og endurance, og gjerne på intelligence. Luck er ikkje like viktig.

 

Skills:

Barter - 20

Big Guns - 15

Energy Weapons - 32

Explosives - 17

Lockpick - 27

Medicine - 40

Melee Weapons - 40

Repair - 32

Science - 27

Small Guns - 70

Sneak - 25

Speech - 40

Unarmed - 15

Her ser du at du har utruleg mykje i melee weapons fordi du har så høg strength. Eg pleiere å spre ganske jevnt, men ungår unarmed, sneak, melee weapons, explosives og big guns. Eg legg fint lite i repair og barter. Det er skills du simpelthen ikkje treng, med mindre du rollespiller. 

 

 

Perks:

Comprehension

Educated

Gun Nut

Gunslinger

Henatophange

Scoundrel

Swiftlearner (2)

Comprehension: Supert

Educated: Unødvendig til de grader, ihvertfall om du har Broken Steel

Gun Nut: Kjekk å ha

Gunslinger: Samme, men framleis ikkje den beste.

Henatophange: Huh? Har ikkje høyrd om den.

Scoundrel: Og grei å ha

Swift learner: FYFY!

 

Perks som gir deg skill points og experience points er berre tull, og du kjem til å angre på at du tok dei seinere. DU bør ta Bloody Mess og Strong back, i det minste. Bloody Mess tar meir damage, og Strong Back lat deg bera meir. Toughness er og eit fint perk, lar deg tåle meir.

 

 

Level: 8

 

Eg skal ikkje hindre deg i å utvikle karakteren din som du vil, men eg anbefaler PÅ DET STERKASTE å ikkje ta nokre perks som øker skills eller experience. Heller ikkje ta nokon som gjer det lettere for deg å finne caps eller liknande. Dette er ting du kjem til å ha i overflod etter kvart. Du kan ta ein perk som øker ein SPECIAL stat etter kvart, men ikkje bruk den for ofte, det er og sløsing.

Lenke til kommentar

repair er kun bra vis du rollespiller? hva i huleste er det du tenker på? vis du har høy repair så kan du fikse våpen og rustning høyere en NPCer og det koster mindre. + du kan jo faktisk fikse ting du ikke trenger men som er lett å få tak i og selge dem dyrt/bytte dem for å få tak i ting du faktisk trenger.

 

explosives er fint vis du driver å kaster granater og legger miner siden det er skillen som brukes da, lurer på om den også brukes når du disarmer feller...

 

han tenker sikkert på Hematophage som er noe du får vis du fullfører blood ties "riktig" kjekk er den vis du spør meg.

 

*tillegg* føler jeg finner blood packs over alt jeg da ;)

Endret av stich_it
Lenke til kommentar

Fordi om du reverse pickpocketer den ene karavannen kan han reparere til nesten 100. Då treng du ikkje bruke egne gjenstander for å reparere noko. Med mindre din repair er drithøy (80/85) vil du ikkje tene noko på å reparere ting før du sel det.

 

Repair brukes på feller. Og uansett er det utruleg sjelden at du ikkje greier å desarmere ei mine. Kjekt å ha til miner og håndgranater, men det er meget begrensa kor mykje du bruker det.

 

Eg har seks bloodpacks i inventory etter... ~7 timer spilt. Sparer dei til Blood Ties så eg kan bli kvitt dei der. Dei veier noko, og du får kun 20 hp. Utruleg mykje mindre en stimpaks, som eg forøvrig har 40 av.

Lenke til kommentar

Høy lockpick treng du uansett, og karavannene kan du finne ved å vente utenfor Megaton.

 

Du investerer penger i Uncle Roe, som gjør at Crazy Wolfgang får 75 i repair, og kan reparere opp til 85 % CND. Hvis du deretter tar reverse pickpocket med noe som gir +5 i repair, kan han reparere til 88 %. Hvis du har Point Lookout kan du ta reverse pickpocket og plassere en Workman's Coveralls på ham, som lar ham reparere til 91 % CND. Er ein i Point Lookout som har omtrent like høg, og ei i Mothership Zeta.

Lenke til kommentar

feil skill, sneak skillen som er pickpocket og den er det ikke nødvendig å ha kjempehøy.

 

må si jeg aldri hadde hatt tolmodighet til å fjompe rundt slik for å bruke den. du binder deg og opp til å måtte reise til der du tror Crazy Wolfgang er og eventuelt vente på han for å få fikset ting skikkelig. noe som er litt ugunstig vis du er midt i å renske et vault eller lignende.

 

men du skal ha ros for å faktisk gidde å bruke masse tid på å unngå å sette opp i en skill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...