Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.


Anbefalte innlegg

Allerede prøvd :p Er det noen som har laget en ny wasteland map? Går det? Akkurat som å ta båt til Point Lookout, bare f.eks. til et sted hvor det er snø osv? Det hadde vært så jævlig bra

 

Angrer så jævlig på at jeg sprengte opp Megaton..

 

Noen som har testa Global Travel System btw?

Endret av Prometherion
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Husker jeg hadde samme problemet, skal finne det jeg måtte gjøre. Var noe med og laste ned en driver til grafikkkortet til vista elns, så kjøre i kompabliitetsmodus og installere elno. Husker ikke helt!

 

Yup, fikk det til å funke nå. Problemet var at Win7 insissterte på at den automatisk needlastede driveren var den siste, men det var ikke Fallout 3 og AMD/ATI enige i. Lastet ned siste Catalyst og vips alt i orden.

Lenke til kommentar

Skal vist komme en "Game of the year" edition (eller noe i den duren)som inneholder alle "expansion packs" som har kommet til nå.

 

Noen som vet om dette alleredet har kommet? Isåfall, hvor kan jeg få kjøpt det? Sykt lyst på alle dlc'ene til fallout, og når alt kommer i en pakning, så ja.. :)

 

Hvis det ikke alleredet har kommet, vet noen om en slippdato? :p

Lenke til kommentar
just f***ing google it :D

 

Hardware.no sin egen side på denne versjonen av spillet.

 

Ifølge cdon.no skulle det vært ute for litt siden, men hørte fra min lokale Gamzone butikk at det har blitt utsatt litt uten at de viste helt hvorfor, eller hvor lenge.

 

Har vel egentlig ingen god unskyldning til hvorfor jeg ikke fant fram til dette selv, men, takk for hjelpen :p

 

Står at det er til salgs online på bl.a. platekompaniet. Jeg får ta med litt penger og stikke innom diverse butikker i morgen. Med litt flaks har de det, med litt uflaks må jeg finne noe annet og gjøre i helgen =/

Ikke det at jeg tviler på dine kilder, men det er vel lov til og håpe på at noen butikker har det ^^

Lenke til kommentar

Startet på nytt igår, og har allerede kommet lengere enn noen ganger før. Men jeg lurer på om noen av dere har tips til hvordan levle fort, og hvordan jeg får takk i ammo på lettest mulig måte :)? Går litt lei av å bli slaktet av Super Mutants i Washington, noe som gjør at jeg ikke kommer meg frem til Washington memorial :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...