Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Yes! :D

Endelig Broken Steel til PS3! :w00t:

Om det er gammelt nytt, så er det fordi jeg har vært borte en stund. ^^

Så det i dag, lurte litt på om det er værdt å laste ned til de 75kr? Ikke fulgt med så mye i tråden, men ser jo at The Pitt også kommer snart.

Lenge siden jeg har spillt Fallout3 nå, er det mange timer med underholdning i Broken Steel så må jeg vel kansje laste det ned. Litt kos nu når vinteren trenger seg på :)

Endret av curtiis
Lenke til kommentar

Om Broken Steel er verd 75kr? Ja uten tvil. Den tilføyer mange timer med virkelig underholding. Og The Pitt er vel like bra.

Favoritten min er da alikevel Point lookout og den anbefalest på det varmeste. Men det jeg sier er at alle expansion pakkene er veldig gode med unntak av Operation Anchorage.

Lenke til kommentar
Yes! :D

Endelig Broken Steel til PS3! :w00t:

Om det er gammelt nytt, så er det fordi jeg har vært borte en stund. ^^

Så det i dag, lurte litt på om det er værdt å laste ned til de 75kr? Ikke fulgt med så mye i tråden, men ser jo at The Pitt også kommer snart.

Lenge siden jeg har spillt Fallout3 nå, er det mange timer med underholdning i Broken Steel så må jeg vel kansje laste det ned. Litt kos nu når vinteren trenger seg på :)

2-3 litt repetive timer... Anbefales ikke fra meg hvertfall.

Men det jeg sier er at alle expansion pakkene er veldig gode med unntak av Operation Anchorage.

Virkelig? Tilogmed Mothership Zeta, som mer eller mindre var en kopi av O:A, bare med litt stiligere setting?

Aliens var mystisk og interessant da det bare var et (SPOILERSSSSS) alienlik midt i Wasteland. De ødela alt det der da vi fikk vite mer, nå er det bare irriterende.

Endret av Patney
Lenke til kommentar

2 korte spm!

Jeg er bare på level 5, har fullført 7quest.

1. Hvor finner jeg bobby pins? Jeg suger til å åpne dører/safer osv.. så alle er jo brukt opp på 123! Hvor kan jeg kjøpe dette?

2. Hvor får jeg tak i en hund eller robot? Som følger meg rundt, og er mine vakter;p

Lenke til kommentar
2 korte spm!

Jeg er bare på level 5, har fullført 7quest.

1. Hvor finner jeg bobby pins? Jeg suger til å åpne dører/safer osv.. så alle er jo brukt opp på 123! Hvor kan jeg kjøpe dette?

2. Hvor får jeg tak i en hund eller robot? Som følger meg rundt, og er mine vakter;p

Hunden er i scrapyard. Google it. Booby pins finner du i førstehjelpsskrin, bokser osv.

Lenke til kommentar
hvor er scrapyard?? er det et sted på kartet?

Kan man kjøpe bobby pins noe sted??

Kan ikke kjøpe bobby pins nei. Ikke som jeg vet hvertfall.

Sjekk denne: http://fallout.wikia.com/wiki/Scrapyard

Det finnes også levelcap mod til 100. Jeg er på level 37.

crazy wolgang hadde en(1) bobbypin når jeg traff han sist(etter jeg hadde sponsa caravanen hans med masse caps for å få bedre utvalg:P)

Lenke til kommentar

Nå, plutselig får jeg beskjed av Securom at jeg må sette inn DVDn selv om banen peker direkte på fallout3.exe. Har noen andre opplevd dette? Det har fungert utmerket før, senest i går.

Og for guds skyld, JEG HAR KJØPT SPILLET. Kommer det en mod og fjerner denne posten kommer jeg hjem til degn aktuelle personen og leser opp Sagaen om Isfolket med falsettstemme i et strekk mens du er bundet fast og må høre på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...