Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498
Fins det noen som faktisk IKKE sprengte megaton så snart de hadde mulighet? :<

 

null problem, så fort jeg hadde fått questen gikk jeg til sjefen og sa ifra. deretter ble mister burke arrestert og drept. meeeeen helt uskyldig er jeg ikke, drepte mister tenpenny eller hva han hette ;)

Lenke til kommentar
Er det mulig å respecce s.p.e.c.i.a.l points?

 

det er ikke mulig.. Jeg poster noen tips til special points som jeg mener er viktige kanskje noen trenger litt hjelp :)

 

1. IKKE specc opp til 10 på noe som helst, det ligger en Bubble head figur gjemt i spillet for hvert SPECIAL point.. Det er og diverse quester som gir + på special points permanent.

 

2. Høy intelligence er bare en must have på samme måte som i fallout1 og 2, anbefaler 8 eller mer. 8INT gir 18skillpoints per level, pluss den sykt bra perken du får på lvl4 som gjør at du kan få 3 mer skillpoints per lvl, da er du oppe i 21.

 

3. De fleste gjør tabben og kjører på med STR, noe som i dette spillet også bare er dumt, såfremt du ikke skal bruke BIG guns mye, men det ser jeg ikke fordelen med :) Holder lenge med 5 i STR, du finner en +1 STR dukke veldig tidlig i spillet btw.

 

Endurance 4 eller 5 er bra nok om du ikke skal gå melee.. og agility er seff viktig, spes på konsoll der man er enda mer avhengig av VATS.

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar
Fæle dere er. :<

 

Jeg desarmerte bomben og fikk mitt eget hus i Megaton. Karakteren min ser for øvrig ut som Billy Idol med rifle over ryggen. :D

 

Me too! :D

 

Angrer litt though (har hørt hva som er rewarden for å sprenge byen ... :cry: )

 

@ Fenixen: Virker som gode tips. Hadde jeg bare visst om de før jeg begynte! Heldigvis brukte jeg ikke så mye på strength, men tror jeg ignorerte intelligence ganske kraftig (tenkte det bare hadde med hacking og gjøre :( )

 

Det jeg fokusert på var vel agility og endurance ...

 

Sånn ellers går jeg for å være en "god" character, helt til jeg treffer en merchant i ødelandet som har noe jeg vil ha, men som jeg ikke har råd til ( :whistle: )

 

Noen som vet om slutten blir påvirka av om vi er onde eller gode? Ala Bioshock?

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
En ting er sikkert, dette er første og siste gang jeg kjøper et pre-order spill på Steam. Maken til tullete opplegg skal man se lenge etter når release i Norge er 30. okt og tillegg til 31. okt tullet, er det 31. okt klokka 00.00 i USA det går etter.

 

:wallbash: :wallbash: :wallbash:

 

Bare ni timer til, så kan vi endelig laste det ned. Noe som sikkert tar et par timer.

 

Hvor mange GB er deres Fallout mappe på?

Lenke til kommentar

Det er så sinnsykt bra!

 

I dette spillet gidder jeg faktiks å utforske huler og undergrunnsstasjoner og lignende. Sliter litt med å finne ammo. Har litt lyst på Ak eller noe sånn, har så masse 5.56 kuler.

 

Liten sidequest spoiler:

 

Fant en død kar i en undergrunnsstasjon, han hadde spillt inn en quest på en opptaker! For en genial måte å få quest på!

 

Lenke til kommentar
Hvor har brotherhood of steel sin base? Trenger power armor perken :p

 

BOS sin hovedbase:

 

Sør for megaton, greyditch osv.. plassen heter citadel.. men du slipper ikke inn uten videre

 

 

 

Xantir:

Ja sidequests florerer det av, her er enda et helt genialt eksempel

 

 

Øst for elva og megaton, inne i byen så får man beskjed om at PIPboyen har plukka opp et nytt radiosignal fra noen Rangers. Jeg klikket inn på PIP-boy og hørte på radiosignalet.. Dette viste seg å være en distress-call fra folk som var inne i et hotell og trengte hjelp! JÆVLI kult :)

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...