Skjelvgråt Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Bethesda er iallefall utrolig dårlig på og fikse bugs og slikt. Lenke til kommentar
gardemayster Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Jeg er overrasket, de svarte i dag OG de UNNSKYLDTE seg. Jeg tar tilbake alt ondt jeg har sagt om Bethesda Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Det er umulig å komme fram til The Capitol Building Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Hva er et du sliter med? Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 (endret) Å finne en vei^^ Jeg presterte å finne baksiden, men det er jo inn i bygget jeg vil og det virker som at alle veier som fører riktig retning er blokkert Hrmpf EDIT: Never mind, det var egentlig fantastisk lett å finne Endret 11. september 2009 av Merkwürdichliebe Lenke til kommentar
gardemayster Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Nei, vet du hva. De unnskyldte seg, ba meg sende specsene mine, SÅ SENDTE DE MEG 25 TOMME MAIL. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Ro deg ned gardeymayster. Bethesda er utrolig flinke med kundeservice. Hva er egentlig problemet? Så skal jeg prøve og kontakte en i bethesda. Lenke til kommentar
gardemayster Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Jeg har spurt Bethesda, de svarer ikke. De ville ha specsene mine, så spammet de meg. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Jeg har spurt Bethesda, de svarer ikke. De ville ha specsene mine, så spammet de meg. Rimelig sikker på at de spammet deg med uhell, og ikke på pur faenskap. Lenke til kommentar
gardemayster Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) De syntes sikkert jeg hadde for dårlig pc *hulk* Endret 15. september 2009 av gardemayster Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Noen som kan si meg hvor jeg finner Fallout 3 DLC'ene? Har GFWL clienten og gjort: Launch the Games for Windows - LIVE Client and sign in, then click Marketplace. Click Add-ons then the Operation: Anchorage icon. Click Buy (if you don't have enough Microsoft Points, click Add Points to get more points). Confirm your purchase, then click Download. When the download is complete, launch Fallout 3 to enjoy Operation: Anchorage. Finner bare Street Fighter IV og Battlestations Pacific ting under Tillegg, ikkeno Fallout. Endret 16. september 2009 av Gunpig Lenke til kommentar
gardemayster Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Har også hatt det problemet Vel jeg liker jo litt å fortsatt bli ignorert, gir deg en følelse av delikat apati Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Den ligger i ei skjult mappe. Bare google "how to find fallout 3 gfwl downloaded dlc-es" elno. Skal nok hjelpe! Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Den ligger i ei skjult mappe. Bare google "how to find fallout 3 gfwl downloaded dlc-es" elno. Skal nok hjelpe! Ikke det som er problemet. Finner ikke hvor jeg laster ned DLC'ene i GFWL. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 På market place? Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 På market place? Ja, men finner ikke det på market place... Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Finner du market place? Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Finner du market place? Jaaa, jeg finner market place, ja jeg ser under Tillegg i market place som den guiden sa. Men jeg ser ikke noe med Fallout der. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Åpne GFWL ---> klikk på marketplace, og klikk der det er markert i gult. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå