Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Har fallout 3 på xbox men vurderer å kjøpe til PC (130 kr på play.com) for å teste mods... noen som har erfaring med å kjøre spillet på lave settings? Beste maskingen i huset er pentium 4 3GHz, Geforce 6800GO, 2GB ram (windows7). Går akkurat ifølge system requirements

Lenke til kommentar
Har fallout 3 på xbox men vurderer å kjøpe til PC (130 kr på play.com) for å teste mods... noen som har erfaring med å kjøre spillet på lave settings? Beste maskingen i huset er pentium 4 3GHz, Geforce 6800GO, 2GB ram (windows7). Går akkurat ifølge system requirements

Jeg ødela spillet med å spille på low, altfor mye lagg og ræva grafikk.

Mods gjorde bare ting verre. Hvis du skal prøve mods bør du vente til du har en bedre pc.

Lenke til kommentar

Stenger denne tråden i henhold til refererte lenke(-r). Det finnes allerede en (eller flere) aktive tråder denne tematikken. Debattanter oppfordres til å forsette der.

Anbefaler trådstarter og andre interesserte tråden(-e):

I så måte.

Husk å bruke, søkefunksjonen før opprettelse av nye tråder.

Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding".

:)

Lenke til kommentar

Plukket opp F3 igjen for noen dager siden, og det er fortsatt like fantastisk. Det hele er så uforutsigbart. Du gjør en quest med tilsynelatende "snille" objektiver, men hvis du spør litt rundt finner man ut at man har blitt lurt. Geniale greier. Jeg synes dog antallet quester er for lite

Fant faktisk ikke ut før nå, jeg er level 18, at man kan skyte flere ganger samtidig i V.A.T.S.^^

Lenke til kommentar
Jeg får ikke flyttet meg en meter når jeg skal starte på Broken Steel. Har installert siste patch uten at dette hjalp. Noen som vet hva jeg bør/kan gjøre ? :cry:

Dette svaret inneholder spoilers om hovedquesten i fallout 3:

Står du still etter at purifier er ødelagt? Dvs når du ligger i sykehussenga og ikke får reist deg? For min del løste dette seg ved å loade en litt eldre save etter at jeg oppdaterte til 1.5

Lenke til kommentar
Jeg får ikke flyttet meg en meter når jeg skal starte på Broken Steel. Har installert siste patch uten at dette hjalp. Noen som vet hva jeg bør/kan gjøre ? :cry:

Dette svaret inneholder spoilers om hovedquesten i fallout 3:

Står du still etter at purifier er ødelagt? Dvs når du ligger i sykehussenga og ikke får reist deg? For min del løste dette seg ved å loade en litt eldre save etter at jeg oppdaterte til 1.5

Takk, da prøver jeg det. Har patch 1.7, men det burde jo ikke gjøre noe

Lenke til kommentar

HEI FOLKENS!

la meg dele en av mine gode steamdiskusjoner vedrørende Fallout 3 og mine opplevelser i forhold til FO3. PÅ KLINGENDE NORDNORSK i tillegg. For de som husker mine tidligere posts kan dette være en oppdatering. Rantet litt til Bethesda også faktisk, dog med et litt mer hyggelig språk.

[CEUK] Dema: neeei!

[CEUK] Dema: DET FUNKER FAEN IKKE

Carmack knox: Fallout?

[CEUK] Dema: Æ E SÅ (<->) LANGT FRA Å GÅ BERSERK PÅ BETHESDA OFFICES MED MASKINGEVÆR!!!

[CEUK] Dema: MEN DET FUNKER FAEN IKKE

[CEUK] Dema: HELVETTE HELVETTE

[CEUK] Dema: HELVETTE

Carmack knox: Gjør det

[CEUK] Dema: FUCK DEM

[CEUK] Dema: FUCK JESUS

[CEUK] Dema: FUCK NISSEN

Carmack knox: Føkk nissen

Carmack knox: lol

[CEUK] Dema: FUCK COLANISSEN

[CEUK] Dema: ARAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGHGHGHGHGHHG

[CEUK] Dema: GUD SE I NÅDE PÅ DE RASSHØLLAN SOM E GRUNNEN

[CEUK] Dema: snufs*

Carmack knox: så så

Carmack knox: det skal gå bra

Carmack knox: du har alltids tf2

[CEUK] Dema: MEN JEG VIL HA FALLOUT 3

Carmack knox: Da træng du ikke snakke bokmål

Man kan med en smiley summere opp samtalen: :realmad:¨

edit: det gikk et par knapper på tastaturet, grunnen til min noe negative reaksjon var at jeg akkurat hadde reformatert pc-en for å kunne spille nettopp FALLOUT 3

Endret av gardemayster
Lenke til kommentar

sorry, :blush: . Men hvis noen har muligheter for å hjelpe meg ville du blitt mitt lille private bedelsesobjekt for kvelden(på en positiv måte). Ja, hva skal jeg si? når man skal starte ny eller loade game så funker det ikke, ladetingesten(den tingen som går rundt når det lader) går rundt et par ganger så dør spillet(kræsjer). Har alle patches installert, ingen dlc`s eller mods.

Lenke til kommentar

Ehm det der minner meg om den samme feilen jeg selv har med fallout 3. Når jeg prøver og loade in en save så loader den litt før hele spillet kræsjer(fallout 3 har ett problem og må lukkes). Men skal være en ganske så kjent feil dette her, er en del som har den. Men de som lagde Fallout 3 er ikke så flinke til og fikse feil i spillet.

Selv kjører jeg Vista 64, har jeg P6T Deluxe HK, i7 920 cpu og GF 295GTX kort så pc'n min er mere en god nok til og kjøre spillet glatt. Så er ikke pc'n min det er noe feil med, feilen ligger heller i spillet ;/

Lenke til kommentar
Tror nok det ligger i spillet ja. Har alle drivere OG det har fungert UTEN oppdaterte drivere før.

høres sært ut at det bare skal slutte å funke, men er vel ikke ukjent for bethesta dette oblivion sleit jo og litt med ustabiliet.

men vis det fungerte fint over en tidsperiode og så ble ustabilt trenger det faktsik ikke nødvendigvis være spillet som er grunnen til at det er ustabilt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...