TheCatIsALie Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Klassisk, last ned nyeste windows live for games ting Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Denne funker sikkert. Lenke til kommentar
S!m1 Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Denne funker sikkert. Takk, det funka Lenke til kommentar
Roterau Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 I dag når eg skulle reise til big town så merket eg at det ikkje var noen der, har noen merket noe lignende at folk bare forsvinner ? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Dem ble sikkert slakta av super-mutantene. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 I dag når eg skulle reise til big town så merket eg at det ikkje var noen der, har noen merket noe lignende at folk bare forsvinner ? Ja, nesten hver gang jeg drar til en by så er nesten alle døde når jeg drar... Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Hver gang jeg reiser til Rivet City klikker spillet etter et par sekunder. Lenge siden jeg har spilt. Skal nok utforske litt etterpå! Noen hemligheter etc. på Point Lookout btw? Har tatt sidequesten hvor man skal sprenge ubåten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Hver gang jeg reiser til Rivet City klikker spillet etter et par sekunder. Lenge siden jeg har spilt. Skal nok utforske litt etterpå! Noen hemligheter etc. på Point Lookout btw? Har tatt sidequesten hvor man skal sprenge ubåten. Om du har broken steel installert er rivet city veldig buggy og prossessorkrevende, iallefall på xbox (hakker, mye ekstra som er loadet ved spawnen der). Vet ikke om det har noe med det å gjøre Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Det er nok det ja. Bare jeg snakker med Fawkes (Enda han ikke er rekruttert) Kan jeg bare si til han: You have to start the purifier!. Det samme gjelder Clover, og alle companions. Når jeg ikke har de med meg engang. Det suger for da får jeg ikke spilt gjennom broken steel. Fordi jeg står bare stille og kan ikke røre meg hvis jeg går i rommet med purifier. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 I dag når eg skulle reise til big town så merket eg at det ikkje var noen der, har noen merket noe lignende at folk bare forsvinner ? Ja, nesten hver gang jeg drar til en by så er nesten alle døde når jeg drar... Heheh Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 I dag når eg skulle reise til big town så merket eg at det ikkje var noen der, har noen merket noe lignende at folk bare forsvinner ? Hvis du drar fra byen før quest-historien der er 100% fullført (noe som faktisk er ETTER du fullfører questen) blir de slakta av super mutanter som du ikke var der for å stoppe Lenke til kommentar
Patney Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Jeg kjøpte en pakke med tre spill i her om dagen (F1, F2 og F:Tactics), og startet på eneren i går. Etter å spilt det en del kan jeg forstå meg på de som er "sinte" på treeren, fantastisk spill! Bortsett fra en glitch som hindrer meg fra å fortsette med main quest, da. Jeg elsker Fallout 3, men originalene har noe eget treeren ikke har klart å få til i det hele tatt. Jeg synes egentlig at F3 burde vært en "spin-off", liksom at det bare burde hete noe annet. Men da hadde det kanskje blitt litt mer assosiert med Fallout: Brotherhood of Steel, og kanskje fått litt lavere salgstall. Lenke til kommentar
modtheresa Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Tross to forsøk på utmelding er jeg fortsatt medlem. meldte meg ut i bergen i 1979 men er nok ennå innmeldt like grotesk som tvangsdøping eh doping? av små barn Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Det er jo de som ønsker å være med som skulle sendt inn brevet og ikke de som var med ved en feiltagelse. Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Jeg fikk brev om dette jeg også, selv om jeg meldte meg ut senest i vår. Det kunne vært interessant å gå til en advokat med bekreftelsen på utmelding, som jeg enda har, og gå til sak mot kirken for å krenke min religionsfrihet. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Fikk et slikt kort selv. Sendte det en tur gjennom makuleringsmaskinen vi har på jobb, men tror du ikke skiten overlevde! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Fikk et slikt kort selv. Sendte det en tur gjennom makuleringsmaskinen vi har på jobb, men tror du ikke skiten overlevde! AH Det endelige beviset for gud!!!!! Brev fra statskirken er udødlige, dette må være et tegn fra gud Lenke til kommentar
O3K Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Fikk et slikt kort selv. Sendte det en tur gjennom makuleringsmaskinen vi har på jobb, men tror du ikke skiten overlevde! De har sikkert blandet vievann i blekket. De er slue, det skal de ha. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Ett kjapt spørsmål. Når man har brukt den maskinen og sluttfilmen kommer, er det mulig å spille videre etter det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå