Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.

Anbefalte innlegg

Noen som har lyst på en uåpnet versjon av Fallout 3 til PS3 for en hundrelapp?

hva er haken?

Du må bo i trondheim, eller betale frakt. Ellers ingenting. Kjøpte collectors edition, men bare pga bubbleheaden og matboksen, siden jeg har spillet fra før til pc. Jeg har ingen PS3 så har egentlig ingen nytte av det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Point Lookout er et must, kjøp Broken Steel om du vil levle opp mer (selv om det ikke trengs med tanke på at man fint kan nå 100 i alle skills på level 20 med skill books og de ekstra perkene man får er ganske ubrukelige). The Pitt er ganske greit det og, etter min mening den nest beste (bare bak Point Lookout), men Operation: Anchorage og Mothership Zeta er ikke verdt pengene mener jeg. Jeg angrer hvertfall sterkt på kjøpene, mange fine arcade-spill jeg kunne kjøpt istedet.

Lenke til kommentar

Reglementet på forumet er klart, salg forekommer ikke her og skal foregå i bruktmarkedet. Da sier det seg selv at lange diskusjoner i tråden rundt et salg ikke er ønskelig.

Selv en "Har en uåpnet PS3 utgave, kontakt meg på pm" ville vært brudd på reglementet, men alikevel vesentlig mer akseptert enn at salgets diskusjon også forekommer i tråden.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Point Lookout er et must, kjøp Broken Steel om du vil levle opp mer (selv om det ikke trengs med tanke på at man fint kan nå 100 i alle skills på level 20 med skill books og de ekstra perkene man får er ganske ubrukelige). The Pitt er ganske greit det og, etter min mening den nest beste (bare bak Point Lookout), men Operation: Anchorage og Mothership Zeta er ikke verdt pengene mener jeg. Jeg angrer hvertfall sterkt på kjøpene, mange fine arcade-spill jeg kunne kjøpt istedet.

Skal kjøpe alle pakkene jeg. Gleder meg til jeg får ny pc så jeg kan spille det!

Lenke til kommentar
Hey, skal skifte fra vista til windows 7 og vil gjerne ha med meg F3 saven min sånn at jeg ikke mister alt. Men hvordan gjør jeg det? Hvilke filer er det jeg må ha med for å ikke miste noe?

Noen som har svar på dette? Vil helst få innstallert W7 så fort som mulig, men vil ikke gjøre det før jeg får ordnet dette.

Endret av sureup
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...