iSimen Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Noen som har lyst på en uåpnet versjon av Fallout 3 til PS3 for en hundrelapp? hva er haken? Du må bo i trondheim, eller betale frakt. Ellers ingenting. Kjøpte collectors edition, men bare pga bubbleheaden og matboksen, siden jeg har spillet fra før til pc. Jeg har ingen PS3 så har egentlig ingen nytte av det. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 kanskje det ja! Men jeg har ikke sånn nettbank, så kanke overføre penger til deg;/ må isåfall sende pengene fysisk. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 http://www.posten.no/Produkter+og+tjeneste...merker/1076.cms Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Så jeg gir posten penger og de gir dem til deg? Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 (endret) Basically. Men hvis du vil ha må du betale frakt. Allikevel blir det billigere enn i butikk/nett. Endret 17. august 2009 av LanSi Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Har spilt litt Fallout 3, men ikke last ned noe av DLC pakkan, lure hva jeg burde last ned først? osv vidre.. Er det samme, viss du er nærme level 20 burde du kanskje ta broken steel for å få level cap til 30 Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Vi er allerede i snakk på PM. Vi hadde forlatt tråden lenge før du kom med det innlegget. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Det ville jeg da virkelig håpe og den diskusjonen dere hadde her var totalt unødvendig. Noe jeg komenterer. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Jeg synes ikke den var unødvendig! Lenke til kommentar
Patney Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Point Lookout er et must, kjøp Broken Steel om du vil levle opp mer (selv om det ikke trengs med tanke på at man fint kan nå 100 i alle skills på level 20 med skill books og de ekstra perkene man får er ganske ubrukelige). The Pitt er ganske greit det og, etter min mening den nest beste (bare bak Point Lookout), men Operation: Anchorage og Mothership Zeta er ikke verdt pengene mener jeg. Jeg angrer hvertfall sterkt på kjøpene, mange fine arcade-spill jeg kunne kjøpt istedet. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Reglementet på forumet er klart, salg forekommer ikke her og skal foregå i bruktmarkedet. Da sier det seg selv at lange diskusjoner i tråden rundt et salg ikke er ønskelig. Selv en "Har en uåpnet PS3 utgave, kontakt meg på pm" ville vært brudd på reglementet, men alikevel vesentlig mer akseptert enn at salgets diskusjon også forekommer i tråden. Endret 22. august 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Point Lookout er et must, kjøp Broken Steel om du vil levle opp mer (selv om det ikke trengs med tanke på at man fint kan nå 100 i alle skills på level 20 med skill books og de ekstra perkene man får er ganske ubrukelige). The Pitt er ganske greit det og, etter min mening den nest beste (bare bak Point Lookout), men Operation: Anchorage og Mothership Zeta er ikke verdt pengene mener jeg. Jeg angrer hvertfall sterkt på kjøpene, mange fine arcade-spill jeg kunne kjøpt istedet. Skal kjøpe alle pakkene jeg. Gleder meg til jeg får ny pc så jeg kan spille det! Lenke til kommentar
sureup Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Hey, skal skifte fra vista til windows 7 og vil gjerne ha med meg F3 saven min sånn at jeg ikke mister alt. Men hvordan gjør jeg det? Hvilke filer er det jeg må ha med for å ikke miste noe? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Kjøp og slag foregår på Bruktmarkedet.no, ikke her Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 (endret) Deilig å gå fra 640x480, windowed, low, til 1920x1080, full screen, ultra high, null lagg. Endret 22. august 2009 av LanSi Lenke til kommentar
sureup Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 (endret) Hey, skal skifte fra vista til windows 7 og vil gjerne ha med meg F3 saven min sånn at jeg ikke mister alt. Men hvordan gjør jeg det? Hvilke filer er det jeg må ha med for å ikke miste noe? Noen som har svar på dette? Vil helst få innstallert W7 så fort som mulig, men vil ikke gjøre det før jeg får ordnet dette. Endret 22. august 2009 av sureup Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Ta fallout 3 mappa fra "my games" i mine dokumenter? Lenke til kommentar
hypnotize7 Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Noen som har noe tips om noe gøy som går an å gjøre, når man har fått dette kortet i postkassa? Skrible på et pentagram og legge det i stemmekassa, eller får man besøk av menn i hvite frakker i ulebil da? Lenke til kommentar
S!m1 Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Hei! Har et problem her, hver gang jeg prøver å starte Fallout 3 etter jeg instalerte patchen 1.7 kommer det opp en feil melding (vist på bildet). HJELP fdsfds.bmp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå