Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+89234341

De folka kan bare besvime, ikke dø, fordi de er viktige for historien. Samme som med dritunger du desverre ikke kan skyte

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er i Rivet City så vidt jeg husker Flak&Shrapnel og Harkness bare som dette gjelder.

Ellers er det andre karakterer rundt omkring du ikke kan drepe på enkelte punkt men kan drepe på andre punkt i historien, skal ikke røpe hvem ;)

Han doktoren der kan du heller ikke drepe ettersom han spiller en LITEN rolle i androidequestet... Tror ikke du kan drepe han etter man er ferdig heller, uansett hvor mye man prøver :(

Lenke til kommentar

Jeg er egentlig imot essentials i rollespill... det blir liksom ikke det samme om visse karakterer er udødelige. Hadde det vært opp til meg kunne ALLE dødd, også barn (det går som kjent an i Fallout 1 og 2, du får til og med reputationtitle "Childkiller" om du dreper 2 eller flere barn)

Lenke til kommentar

Jeg anbefaler FOOK på det sterkeste

:: Features

[+] 120+ NEW(!) Weapons (and many additional ammo types)

[+] 80+ new Apparell items

[+] 40+ Weapon Retextures

[+] 20+ Apparel Retextures

[+] 25+ Clutter Retextures

[+] ALL new items are fully integrated into the game

=> NPC's will make use of the new Weapons

[+] Increased weapon and armor/outfit diversity throughout the game

=> All factions use now a lot more weapons as well as outfits

[+]

All vendors offer the new items though most vendors sell only certain

items, some are specialiased on assault rifles while others offer rare

pistols or other gear

[+] Repair lists were totaly reworked, a lot more cross repair options and the ability to repair your gear with various clutter

[+] Full rebalance of ALL (new and vanilla) weapons based on T3T's weapon overhaul mod

=> guns are going to hurt a lot more now, the wasteland is going to be a tougher place

[+] Full armor rebalance giving many abilities to all apparell and many other changes to their stats giving all items a real use

[+] Completly reworked the leveled lists for NPC factions resulting in a much better mix of weapon use

[+] Weapon/armor condition of NPC's increases with the PC lvl making the game more challenging at higher lvl's

=>

you won't met enclave soldiers at lvl 17 that have in average just an

armor and weapon condition of 40% (Enclave for example tops now at 95%!)

[+]

Weapon and armor condition is now faction specific ie BoS NPC's use

feature gear with a better condition than for example mutants

[+] Strength of NPC's has been increased in order to get their level and skills closer to the PC

[+]

Items, especially weapons and ammo, are now more expensive, this goes

in line with increased ammo spawns (due to stronger enemies your ammo

use is gonna be higher than in vanilla)

[+] Big weapon sound overhaul of new and vanilla weapons

[+] A new house item that shreds items into spare parts

[+] Full support for the Enclave Commander Mod by J3X

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg har ikke fått noe stemmeseddel fra kirken men jeg har en mistanke om at det betyr at jeg står oppfør i en eller annen menighet. Dette på tross av at det begynner å bli endel år siden jeg hadde noe som helst å gjøre med religion å gjøre.

Hvordan melder en seg utav andre religiøse organisasjonen enn kirken? Må jeg selv gå rundt til alle de menighetene jeg har vært involvert i og høre om jeg fortsatt står på medlemslisten deres?

Lenke til kommentar

Finnes det en mod som lar meg:

Se XP når jeg dreper skurker selv om jeg er level 30 men jeg slipper å få fler skillpoints og perks osv?

Edit:

Har runnet spillet 3 ganger nå, og har blitt lei med engang jeg slutter å levle(med unntak fra første gangen da det var så mye å utforske! =D). Er på 28 nå og skal til å begynne med Point Lookout og så Mothership Zeta :) Spiller forøvrigt på "very hard".

Og hva er det beste melee/unarmed våpenet? Klarer ikke helt å bestemme meg mellom Deathclaw gauntlet og shiskebab. Syntes gauntleten degrader veldig fort, og på very hard er melee angrepene litt for ineffektive uten at man tar Sneak Critical på hvert angrep.

Endret av gsn
Lenke til kommentar

Se XP når jeg dreper skurker selv om jeg er level 30 men jeg slipper å få fler skillpoints og perks osv?

Edit:

Har runnet spillet 3 ganger nå, og har blitt lei med engang jeg slutter å levle(med unntak fra første gangen da det var så mye å utforske! =D). Er på 28 nå og skal til å begynne med Point Lookout og så Mothership Zeta :) Spiller forøvrigt på "very hard".

Og hva er det beste melee/unarmed våpenet? Klarer ikke helt å bestemme meg mellom Deathclaw gauntlet og shiskebab. Syntes gauntleten degrader veldig fort, og på very hard er melee angrepene litt for ineffektive uten at man tar Sneak Critical på hvert angrep.

Jeg har level cap på 100, så når jeg går opp i level kan jeg velge perks :) Use google!

Det beste unarmed våpenet IMO er Man Opener.

Lenke til kommentar

Edit:

Jeg har level cap på 100, så når jeg går opp i level kan jeg velge perks :) Use google!

Det beste unarmed våpenet IMO er Man Opener.

http://www.fallout3nexus.com/downloads/file.php?id=165 den?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...