Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.

Anbefalte innlegg

Sier bare 1 ting: FAEN TA KRÆSJ! Det kræsjer etter 3 sekunder med gameplay. PipBoy og Vats osv går fint men ikke 3 sekunder i wasteland. Faen faen faen! Alle mods jeg har og så langt jeg kom. Ikke F om jeg begynner på nytt igjen

Kan du ikke ta vare på saven og reinstallere?

Det samme skjedde med meg i Oblivion, som har samme spillmotor.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dropp texture pack også da. Man vet aldri hva som har skjedd med savegamet ditt. Hvis det er som Morrowind (før oblivion) blir alt mulig fra moddene lagra i savegamet, så hvis du ikke har moddene lengre får du 10000000 feilmeldinger om missing files mens savegamet laster inn..

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Anbefaler dere og installere "Cube Experimental" beste modden jeg har prøvd. De er jævlig profesjonelle de som har laga den.

Laster ned modden nå, så helt sykt spennende ut!

Lenke til kommentar

Det er ikke den eneste buggen. Hvis jeg snakker med Charon sier han: Cycle the airlock so i can start the purifier. Den questen er jeg ferdig med for lengs.. Det er bare en oppgave jeg må gjøre for å bli ferdig med den. Og det er: infect the purifier.. or not.Eller noe sånt. Jeg har prøvd å ta completequest på det meste og teleportere men det kræsjer fortsatt.. Ah jeg kan bare ikke begynne på nytt... Andre savegames funker helt fint! Men det er flere timer bak.

Lenke til kommentar

har de siste dagene spillt en del fallout, og gått igjennom point lookout og mothership zeta.

jeg må si...point lookout var veldig bra, beste DLC til nå. MZ derimot, det var noe kjedelig dritt. har kanskje litt å si at jeg starta på MZ så fort jeg var ferdig med PL, så det ble en stor overgang.

jeg kommer til å spille igjennom PL en gang til med mitt evil savegame, men MZ skal få ligge å støve ned. kanskje jeg stikker opp i skipet en gang til for å snoke etter hemmligheter dersom jeg kjeder meg, men da blir det på det savegamet jeg allerede har drept alle aliene.

Lenke til kommentar
Anbefaler dere og installere "Cube Experimental" beste modden jeg har prøvd. De er jævlig profesjonelle de som har laga den.

Det så sinnsykt kult ut egentlig. Lurer på om jeg skal teste den ut etter MZ.

Har renska stort sett hele spillet nå, så..

Ser ut til at den er basert på "The Cube"-filmene, så kanskje jeg skal se de :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Ser ut til at den er basert på "The Cube"-filmene, så kanskje jeg skal se de :)

The Cube Experimental er basert på filmen Cube i allefall.

Er det noen her som har noen gode quest mods å anbefale ?

Lenke til kommentar
Kan jeg kjøpe sprit på Tax Free på flyplassen i Amsterdam og ta med hjem til Norge? Isåfall, maksgrensen er da 1 liter? Hvis jeg kjøper en flaske sprit kan jeg ta den med på flyet ettersom bagasjen sendes direkte fra USA til Norge?

Du kan dersom du er fylt 20 år, ta med deg 1 liter med brennevin med en alkoholstyrke mellom 22 og 60 %. Du kan ta med deg flytende ting på flyet ettersom Tax free butikken ligger etter sikkerhetskontrollene, og dermed er alt "safe".

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

spilte gjennom MZ på nytt fra en save jeg tok på starten. Var en del rom som ikke var nødvendig for historien jeg haddde misset i hovedrommet der. Nå har jeg alt det kjekke unique griene og achievementen for å samle alle 25 recordings :D

Lenke til kommentar

i fallout 3 er jeg very evil og må jo selvfølgelig leve opp til det ryktet, så jeg velger som oftest den onde metoden for å skaffe meg penger og xp.

Jeg var i Rivet City og planta en mine i lomma på en fyr i markedet. Han sprengte og jeg tok pengene hans, og drepte alle rundt meg, men så kom det en fyr (husker ikke navnet) som jeg skjøt og skjøt, men helsa hans blei plutselig full igjen, og så besvimte han selvom jeg sprengte han med aldri så mange granater.

Han er retten og sletten udødelig, det samme var doktoren i Rivet City. Hvorfor kan jeg ikke drepe de? Jeg vil jo ha pengene :new_woot:

Endret av Spinexel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...