Skjelvgråt Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Ikke unikt våpen, men general chase sin kåpe eller coath. Desutten hadde ikke MZ noen historie som de sa den skulle ha, vi fikk ikke vite hvorfor de er her osv. Endret 5. august 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 ja historie var det dårlig av. Ventet egentlig at man skulle finne en "universal translator" slik at det samuraien sa ga mening, få en historie ut fra det elns. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Ja. Også alienene burde hatt en oversetter. Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Er medlem av Human-Etisk forbund jeg også, var visst ingen hindring i å melde meg inn det. Lenke til kommentar
kenneho Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Alle som ikke var medlem av andre organisasjoner (feks. Human-etisk forbund) ble automatisk meldt inn i statskirken for noen år siden, selv om de hadde meldt seg ut. Jeg husker denne saken. De skulle gå over fra papirsystem til datasystem eller noe sånn, og i stedet for å gjøre ting "riktig" tok de like så godt og melde inn alle som ikke var meldt inn i andre organisasjoner. Så dermed var mange som tidligere hadde meldt seg ut, meldt inn igjen uten samtykke. Veldig interessant strategi - kanskje man kan bruke dette for politiske partier også (alle inn i Rødt)? Lenke til kommentar
RWS Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 ... og det stopper ikke her! For HER er det nok en madman som ikke vil være med i heia klubben til den norske kirke.. Ikke så rart, da fyren er ravende sinnsvak gal! Bassere sin virkelighet på et eventyr, blir ikke dummere enn det! Så dere er ikke alene om å være meldt inn i heia gjengen til jesus.... der prestene får lønn av våre skatte penger for å preke eventyr... proffesjonel eventyr forteller burde tittelen til prester vært syntes jeg.. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Shit, han bor på majorstua, jeg som trodde det var trygt å bo her, jeg får kjøpe meg en flaske antihelligvann jeg kan splashe på han om jeg ser han Lenke til kommentar
RWS Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Har en støvel, som med det rette trykket bak, vil passe glimrende oppi rektum på den fyren... Premietosk... Men til og med en sånn forvaklet sjel klager på at han er med i hallelulja klubben, da MÅ det være noe galt, hæ? hæ? HÆ? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Kan man melde seg ut av statskirken og få bekreftelse til en annen adresse enn den som står i folkeregisteret? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Man skulle startet et livssynsforbund, meldt inn hele folkeregisteret, krevd statsstøtte for samtlige, ikke sagt noe til de innmeldte i 11 år og så for pengene fra 11 års støtte skulle jeg klart å klart å sende ut et brev som inneholdt et kort for utmelding. Endret 6. august 2009 av robertaas Lenke til kommentar
RWS Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Bare synd at det er forbeholdt kirken, åpenbart, å copy&paste fra folkeregisteret... Ikke noe for hvermansen der, kun for geistelige sniker som lengter etter å ha en stor fanklubb men ikke tørr å melde seg inn i manU united... Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Stor forskjell mellom Hard og Very Hard? Hadde føst på Medium men det ble alt for lett ettervært, spesielt når jeg fikk med meg Jericho så jeg satt opp på hard og synes egentlig ikke det er så vansklig. Men er det bare at fienden får Mere HP, eller blir de "smartere" mer nyaktige med skuddene osv? Lenke til kommentar
Lange Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Gidder ikke bruke så mye stealth og andre ting i Zeta, er vel mer run and gun stil. Det kan være grunnen til det økte stimpack forbruket Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Stor forskjell mellom Hard og Very Hard? Hadde føst på Medium men det ble alt for lett ettervært, spesielt når jeg fikk med meg Jericho så jeg satt opp på hard og synes egentlig ikke det er så vansklig. Men er det bare at fienden får Mere HP, eller blir de "smartere" mer nyaktige med skuddene osv? tror det er: Bullet damage: very easy 200% easy 150% normal 100% hard 75% very hard 50% Og tilsvarende med egen damage taken (men da omvendt) Ikke 100% sikker Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Ja. Også alienene burde hatt en oversetter. Lore messig finnes det oversettere Lenke til kommentar
Dopegame Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Synes dette er den beste dlc sålangt og jeg er ikke ferdig engang. Har ikke sliti med bugs eller glicthes i det hele tatt. Kule våpen, kul setting, fet grafikk. Samuraidrakt.. Storyn overlater jeg til fantasien. At aliens prater uforståelig er helt naturlig, synes de lagde en artig nok vri på det. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Fallout kræsjer rett etter load. Dette er etter jeg installerte FOOK og level cap 100. Kan noen se gjennom denne? Hva er best øverst og nederst osv? CALIBR.esm FOOK.esm Mart's Mutant Mod.esm Enhanced Weather - Rain and Snow.esm ThePitt.esm PointLookout.esm BrokenSteel.esm Zeta.esm Fallout3.esm WeaponModKits.esp WeaponModKits - FOOK.esp Mart's Mutant Mod - FOOK.esp UsableCigarettes.esp dD-Larger Blood.esp Project Beauty.esp FillBottle.esp UPP - Pack 1.esp Sprint Mod.esp SimpleNeeds.esp blanket.esp Unique Dogmeat.esp Fellout-BrokenSteel.esp Fellout-SOTD.esp Fellout-pipboylight.esp Fellout-Full.esp SniperZooming.esp VDSP-01.esp Long Range Warhead.esp SN_Depth_Of_Field.esp Accurate Sniper Rifles.esp Enhanced Weather - Rainbows.esp Enhanced Weather - Radioactive Rain and Snow Plugin.esp Slower Degradation (-50%).esp Dree Perks.esp MaxLevel100.esp Enhanced Weather - Weather Sounds in Interiors.esp Enhanced Weather - Sneak Bonus during Storms.esp Enhanced Weather - Rain and Snow in Fallout.esp Mart's Mutant Mod - Feral Ghoul Rampage.esp Mart's Mutant Mod - Hunting & Looting.esp Mart's Mutant Mod - Natural Selection.esp FOOK.esp Mart's Mutant Mod.esp Total active plugins: 43 Total plugins: 49 ---- Kan tilføye at det skjer med den siste savegame. Jeg har bare 1 av det nyeste.. Ikke faen om jeg gjør alt på nytt. ! Endret 7. august 2009 av Prometherion Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) skittlei fallout 3 omgivelsene, Zeta ga nytt liv til spillet. Har også de andre DLCene men de var ikke like vanskelige. Liker spesielt humoren i Zeta, det er typisk 50 talls aliens osv. Zeta er best er min mening og som nr 2 The Pitt/Point lookout. Zeta historien er ikke usannsynlig, de aliensa kom nok tilfeldigvis over jorda. Minte meg om filmen Mars Attacks Endret 7. august 2009 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Anbefaler dere og installere "Cube Experimental" beste modden jeg har prøvd. De er jævlig profesjonelle de som har laga den. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Sier bare 1 ting: FAEN TA KRÆSJ! Det kræsjer etter 3 sekunder med gameplay. PipBoy og Vats osv går fint men ikke 3 sekunder i wasteland. Faen faen faen! Alle mods jeg har og så langt jeg kom. Ikke F om jeg begynner på nytt igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå