Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

ja historie var det dårlig av.

 

 

Ventet egentlig at man skulle finne en "universal translator" slik at det samuraien sa ga mening, få en historie ut fra det elns.

 

Lenke til kommentar
Alle som ikke var medlem av andre organisasjoner (feks. Human-etisk forbund) ble automatisk meldt inn i statskirken for noen år siden, selv om de hadde meldt seg ut.

 

Jeg husker denne saken. De skulle gå over fra papirsystem til datasystem eller noe sånn, og i stedet for å gjøre ting "riktig" tok de like så godt og melde inn alle som ikke var meldt inn i andre organisasjoner. Så dermed var mange som tidligere hadde meldt seg ut, meldt inn igjen uten samtykke. Veldig interessant strategi - kanskje man kan bruke dette for politiske partier også (alle inn i Rødt)? :)

Lenke til kommentar

... og det stopper ikke her!

 

For HER er det nok en madman som ikke vil være med i heia klubben til den norske kirke..

 

Ikke så rart, da fyren er ravende sinnsvak gal! Bassere sin virkelighet på et eventyr, blir ikke dummere enn det!

 

Så dere er ikke alene om å være meldt inn i heia gjengen til jesus.... der prestene får lønn av våre skatte penger for å preke eventyr... proffesjonel eventyr forteller burde tittelen til prester vært syntes jeg.. :D

Lenke til kommentar

Man skulle startet et livssynsforbund, meldt inn hele folkeregisteret, krevd statsstøtte for samtlige, ikke sagt noe til de innmeldte i 11 år og så for pengene fra 11 års støtte skulle jeg klart å klart å sende ut et brev som inneholdt et kort for utmelding.

Endret av robertaas
Lenke til kommentar

Stor forskjell mellom Hard og Very Hard? Hadde føst på Medium men det ble alt for lett ettervært, spesielt når jeg fikk med meg Jericho så jeg satt opp på hard og synes egentlig ikke det er så vansklig. Men er det bare at fienden får Mere HP, eller blir de "smartere" mer nyaktige med skuddene osv?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Stor forskjell mellom Hard og Very Hard? Hadde føst på Medium men det ble alt for lett ettervært, spesielt når jeg fikk med meg Jericho så jeg satt opp på hard og synes egentlig ikke det er så vansklig. Men er det bare at fienden får Mere HP, eller blir de "smartere" mer nyaktige med skuddene osv?

 

tror det er:

Bullet damage:

very easy 200%

easy 150%

normal 100%

hard 75%

very hard 50%

 

Og tilsvarende med egen damage taken (men da omvendt)

 

Ikke 100% sikker

Lenke til kommentar

Synes dette er den beste dlc sålangt og jeg er ikke ferdig engang. Har ikke sliti med bugs eller glicthes i det hele tatt. Kule våpen, kul setting, fet grafikk.

Samuraidrakt..

Storyn overlater jeg til fantasien. At aliens prater uforståelig er helt naturlig, synes de lagde en artig nok vri på det.

Lenke til kommentar

Fallout kræsjer rett etter load. Dette er etter jeg installerte FOOK og level cap 100. Kan noen se gjennom denne? Hva er best øverst og nederst osv?

 

CALIBR.esm

FOOK.esm

Mart's Mutant Mod.esm

Enhanced Weather - Rain and Snow.esm

ThePitt.esm

PointLookout.esm

BrokenSteel.esm

Zeta.esm

Fallout3.esm

WeaponModKits.esp

WeaponModKits - FOOK.esp

Mart's Mutant Mod - FOOK.esp

UsableCigarettes.esp

dD-Larger Blood.esp

Project Beauty.esp

FillBottle.esp

UPP - Pack 1.esp

Sprint Mod.esp

SimpleNeeds.esp

blanket.esp

Unique Dogmeat.esp

Fellout-BrokenSteel.esp

Fellout-SOTD.esp

Fellout-pipboylight.esp

Fellout-Full.esp

SniperZooming.esp

VDSP-01.esp

Long Range Warhead.esp

SN_Depth_Of_Field.esp

Accurate Sniper Rifles.esp

Enhanced Weather - Rainbows.esp

Enhanced Weather - Radioactive Rain and Snow Plugin.esp

Slower Degradation (-50%).esp

Dree Perks.esp

MaxLevel100.esp

Enhanced Weather - Weather Sounds in Interiors.esp

Enhanced Weather - Sneak Bonus during Storms.esp

Enhanced Weather - Rain and Snow in Fallout.esp

Mart's Mutant Mod - Feral Ghoul Rampage.esp

Mart's Mutant Mod - Hunting & Looting.esp

Mart's Mutant Mod - Natural Selection.esp

FOOK.esp

Mart's Mutant Mod.esp

 

Total active plugins: 43

Total plugins: 49

 

 

----

 

Kan tilføye at det skjer med den siste savegame. Jeg har bare 1 av det nyeste.. Ikke faen om jeg gjør alt på nytt. :(!

Endret av Prometherion
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

skittlei fallout 3 omgivelsene, Zeta ga nytt liv til spillet. Har også de andre DLCene men de var ikke like vanskelige. Liker spesielt humoren i Zeta, det er typisk 50 talls aliens osv. Zeta er best er min mening og som nr 2 The Pitt/Point lookout.

 

Zeta historien er ikke usannsynlig, de aliensa kom nok tilfeldigvis over jorda. Minte meg om filmen Mars Attacks :)

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...