Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.


Anbefalte innlegg

Alle som ikke var medlem av andre organisasjoner (feks. Human-etisk forbund) ble automatisk meldt inn i statskirken for noen år siden, selv om de hadde meldt seg ut.

 

Og jeg som meldte meg ut av kirken i fjor, flyttet og meldte flytting til folkeregisteret var magisk medlem av statskirken på det nye stedet.

 

Det er for jævelig at de skal få lov til å holde på sånn år etter år. Uansett setter jeg pris på at de denne gangen har tatt til vettet, men skulle ønske de gjorde det litt tydeligere at det er DE som er problemet, og ikke JEG fordi jeg ikke vil være medlem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det gjør jeg også og kalles "Offline DLC", så man slipper å være tilkoblet GFWL i det hele tatt for å spille med DLCer.

 

Dog måtte jeg finne ut av dette selv når jeg kjøpte BS, det fordi GFWL bare lastet ned BS men ikke installerte den på noen som helst måte og ingen her kunne svare meg på hvordan man installerte det.

 

Live knappen inne i FO3 har heller aldri fungert for meg, og jeg har aldri fått brukt GFWL nøkkelen som er i coveret til FO3, så det hele virker merkelig for meg.

 

Jeg måtte laste ned GFWL fra microsoft, installere det, opprette en profil, kjøpe poeng, kjøpe BS, laste den ned, og så stopp.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Litt skuffende! Du skulle bare sett forumene til Bethesda, største klagestormen jeg har sett noen sinne, og jeg er en av de som klager!

 

Link?

Lenke til kommentar

Hvorfor slår dere dere ikke sammen og går samlet til rettssak mot DNK? :evil:

Si at dere oppfatter det som en enorm krenkelse av dere som mennesker, det at de melder dere inn gang på gang.

At det er en enorm krenkelse at de prøver, uten rett, å melde dere inn i deres trossamfunn og i teorien prøver å underkaste dere deres gud.

 

 

(Hvis dere gjør det, er dere heltene mine. :love: )

Endret av Norvegisk
Lenke til kommentar

Er du klar over hva en sånn rettsak ville kostet? Dessuten har nok denne fanklubben skaffet seg en eller annen lov fra tidligere som gir de rett til omtrent hva som helst. Husk at kirken ALLTID har stått brask og bram med de som har hatt makten og kjenner jeg de glatte snikene av noen geistelige i heiaklubben til'n jesus rett så har de sikker fått til en eller annen abskur lov som gir dem rett til dette... og mer til!.

 

For hvorfor får de fremdeles holde på slik når alle vet at dette er grovt medlems juks? Dette er jo fy fy for alle andre, bortsett fra denne heiaklubben... Skjønner ikke dette jeg. Hadde jeg sendt inn medlems lister som var copy&paste fra listene på lignings kontoret var det nok ikke så lenge jeg hadde fått holde på før jeg havnet bak lås og slå tenker jeg.....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

begynte på den dlc'en i går og synes alle de like gangene og dårlig kart gjorde alt forvirrende. men kan man bruke flyet som kjøretøy nede på jorda igjen når man er ferdig? savner et kjøretøy rundt i wasteland. har noen modet en warthog inn i spillet?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Buggete, et unikt item var buggete, vi ble lurt av bethesda osv. Gå på den hovedsiden til fallout 3, klikk på forum og du vil få vite.

 

 

Hvilket unikt våpen var buggete?

 

Spilte på super easy elns, er ikke noen vits i å stresse når man er lv 30 uansett og ikke kan gå opp. Slipper man å bruke opp så mye ammo og skit, enklere å utforske.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...