Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+89234341

that sucks... mangler noen av de sable abducted note greiene. Skjønner ikke hvor i huleste de er, finkjemmet alle rommene >.<

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Blargh, de tre dørene i midten er stengt ja >.>

Huff noe så ekstremt idiotisk og unødvendig! Så achievementen om å samle alle notatene før jeg startet og lette spesifikt gjennom alle rom etter dem, mangler fortsatt 5(!). Får vente til det kommer en guide og bruke saven jeg tok på starten for å gå gjennom en gang til...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Hallo, vi er kapteinen nå på skipet, det ble vårt. Men vi får ikke lov og utforske.

Jeg vet ikke med deg, men jeg syns dette var en ganske stor spoiler, nå vet jeg jo at jeg får skipet eller omså kaprer det. Ikkesant ?

Lenke til kommentar
Hallo, vi er kapteinen nå på skipet, det ble vårt. Men vi får ikke lov og utforske.

Jeg vet ikke med deg, men jeg syns dette var en ganske stor spoiler, nå vet jeg jo at jeg får skipet eller omså kaprer det. Ikkesant ?

Og nå vet du at du burde samle alle unike items, osv. Så tidlig som mulig! Desutten sa bethesda i intervjuer at du får skipet, etter og ha greid ut zeta:-)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Tenkte jeg skulle dele denne linken med dere:

Fallout 3 hacking

Instruksjoner:

# Inside the FallOut computer terminal: Click on any word.

# Enter the word in first field below

# Enter the number of correct letters (as returned by fallout) in the 'score' field

# Enter the other words from the FallOut computer screen, leaving 'score' field blank

# Click 'Calculate'

This page will then return all possible matches (valid solutions).

If theres more than one solution, click on one of them inside FallOut, enter its score below and then click calculate again.

Tip: If youre lazy, it might not be nesseary to enter ALL the words from the screen.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar

Men jeg sier her som jeg sa på bethesda forumet. OBS! Kan inne holde spoilere. (Skrev innlegget fra mobilen)

My post dissepeared on the last site. So i say it again:

I agree. They didn't gave us what they promissed. I paid 800 points for a couple of hours with shooting. I will never do this DLC again. If i knew mz was just shooting and nothing else. I would saved the money for another game. Yes i bought all the dlc's for pc and fallout 3 for pc. And fallout 3 collector's editon + broken steel and o:a for xbox. I'm a fan. But since this is the last DLC. And we were promised so much. But wasn't really given anything. I ask. Why? This adlc had so much potensial. like that spacewalk, it was like walking on earth. But mz was turned into a 3-hour shooting dlc. So i'm quite sad to say that i think i speak on behalf of everyone here when i say: i am dissapointed over 'you' bethesda.

Lenke til kommentar

Jeg fant en snedig mod i går (vet ikke om den er postet før), men den heter Barskog's Goodies, og legger til den norske stridsvesten/GRU'en i spillet, komplett med flagg og alt, og i 5-6 fargevarianter (woodland, digital woodland, desert, urban, urban digital og et par til tror jeg). I tillegg norsk beret (olivengrønn), svart balaklava, feltlue (woodland og desert) og stridshjelm (woodland og desert). Perfekt for oss patriotiske nordmenn og løpe rundt i Capital Wasteland med norsk uniform og den vanlige assaultriflen (som jo er kjære H&K G3)

(edit; Skriveleifer)

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Ettter å ha meldt meg ut av "Den Norske Kirke" for mange år siden kom det idag et valgkort for "kirkevalget" hvor det står at jeg er medlem av kulten. Jeg regner med at det har vært økonomiske motiver bak å melde meg inn.

Er det flere som er rammet? Jeg vurderer å anmelde svindelen, men vil antegelig få problemer med å finne bekreftelsen på utmeldelsen.

Lenke til kommentar

Valgkortene sendes kun ut til personer som står i den norske kirkes medlemsregister, de som mottar kirkevalgkort er derfor oppførte i DNKs medlemsliste.

Nytt i år er en liten rubrikk nederst i høyre hjørne på valgkortet, som dem som er blitt innmeldt uten å ha gitt sitt samtykke må fylle ut og sende tilbake. Pass godt på at du får tilsendt en utmeldingsattest, slik at du ved en evt. senere anledning kan bevise at du virkelig er utmeldt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...