Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349

Broken Steel er en artig liten pakke, fant mange artige og nye quests.

Hvor finner dere Zeta ? (Tenker lovlig)

Lenke til kommentar

Til spørsmålet om Talon Company på forrige side;

Nei, Talon Company kan ikke fjernes helt. Det er to grunner til at du kan få dem etter deg, nemlig...

Mr. Burke kan sende dem etter deg, og de kommer også etter deg dersom du har god karma, som en slags bounty hunters. Tilsvarende får du Regulators etter deg om du har dårlig karma. Talon Company vil til og med følge etter deg om du utsletter lederen deres og alle i hovedkvarteret... (Fort Bannister)

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar
Mothership Zeta downloading :)

Tomtruck, vet ikke om du gjorde det, men du må gå inn på Fallout 3 via "all game add ons" for å finne det. Havner ikke på noen av førstesidene før noen manuelt putter det der

Takk takk:) Lastet ned og spilt 1 time og so far so good, verry goodd :D

Lenke til kommentar

Takk skal begynne på begynnelsen da ! er på pc, så det er inne i spillet man kan laste de ned liksom?

EDIT: ÆSJ oppdaterte til 1.7 og fikk "ordenstallet 5360 ble ikke funnet i biblioteket for dynamiske koblinger xlive.dll" Må vel reinstallere spillet da .(

Endret av Cri
Lenke til kommentar

Men jeg må kanskje ha alle om jeg skal bruke samme character til å spille gjennom expansion?

EDIT: Games for Windows ja.. pokker ta. Avinstallerte og reinstallerte.. oppdaterte også samme dritt feilen. Har ikke peiling på vha ordenstallet i xlive.dll er for noe en gang :(

Blir vel til å laste den en "gangster versjon" fra internett for å kunne spille spillet... lol

Endret av Cri
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Forsiktig med antakelsene nå. Satt konstant fra jeg kom hjem til jeg ble ferdig, tok meg veldig god tid med alt jeg kom over.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Er ikke å "nyte spill" om du dauer for hver femte meter og dermed bruker 10 ganger lengre tid enn normalt. Noen særlig annen måte er det ikke om du skal bruke lenger tid.

Lenke til kommentar

Ok, du mener de som ikke kan ignorere alt av plikter, husarbeid, matlaging og unger når de kommer hjem :) Neida, altså dette går på hvor fort man er vandt til å spille. Se hvor hyperaktive en proff FPSer er i spill vs. en casual familiefar.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Hehe der er jeg nok skyldig. Går vel litt på hvor god du er i spillet óg - etter lv 30 og "almost perfect" perken er det ikke mye i spillet som gir noe motstand.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...