The Norwegian Drone Pilot Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Noen som vet om det er en command man kan forandre på i FalloutPrefs.ini / Fallout.ini filen til PC versjonen for å få characteren din til å springe fortere enn det man gjør normalt?. Og er det ikke mulig å få Anti-Aliasing på PC versjonen av Fallout 3 heller?. Endret 30. oktober 2008 av Terminator 3 Lenke til kommentar
Flexi Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Fallout 3 to have Securom "The installer has a fluid-running version of SecuROM as disc access protection. It doesn't install it." + en moderator som bekrefter dette. Får bare håpe moderator ikke lyver. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Ahh tok mine første super mutant brutes nå med hunting rifle >.< Sto på en bro og tok noen headshots dem hadde ikke sjanse til å treffe meg men det kom en med minigun opp broen bak meg å knerta meg >.< Lenke til kommentar
MrL Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Noen som har tips om ... hvor jeg kan lete etter faren? Står at jeg skal lete i by utenfor megaton, men hvor? Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) spilt litt nå er level 3.. noen som vet hvor det er mange brotherhood outcasts? angrep og drepte noen men en robot tok headshot på meg å drepte meg >.< De har en base ved Fort Independence (som ligger like ved ruinene av Fairfax, et stykke øst for Tenpenny Tower), du kan tjene en del cash ved å selge dem diverse våpen og teknologiske duppeditter. Endret 30. oktober 2008 av Totenkopf Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Noen som har tips om ... hvor jeg kan lete etter faren? Står at jeg skal lete i by utenfor megaton, men hvor? Se på kartet ditt... Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Driver og leter etter min kjære far jeg også. =) Lenke til kommentar
jvik Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 http://reclaimyourgame.com/ Bruker SecuROM, men kan bypasses ved å bruke .exe fila i spille mappa, i stedet for launcher. Om noen installeres på PCen er jeg usikker på da jeg ikke har kjøpt spillet selv. Blir SecuROM installert, havner Fallout på lista over spill jeg ikke gidder å kjøpe. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Ohh, selvsagt kastet jeg enn et lærbelte som jeg plutselig trenger for å lage noe kult >.< Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Lærbelter er utrolig lett å finne, bare stikk til en hule eller en liten base også finner du 3-4 stykker. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 uff.. jeg må slutte å gå inn i alle dungeons.. Er nå Lvl 9 og har ikke væært i andre byer enn megaton.. har heller ikke komt bort der radiostasjonen er.. SYKT med dungeons.. ps: For guds skyld ikke spreng Megaton før dere har gjort alle questene der.. Hun dama som vil ha hjelp til å skrive bok gir haugevis med rewards, pers, og masse locations til deg.. for ikke å snakke om XP.. Har vel gjort 15-20 quests bare i tilknytning til megaton nå.. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Makan til artig spill skal man lete lenge etter, spilt store deler av dagen og tiden har bare flydd. Er bare lvl 5(tror jeg?), men gøy er det. Lite med ammo for tiden, og disse scorpion dyra tåler jammen en god del syns jeg, kasta bort alt for mye ammo på de. Har ikke gjort mye av main questen enda, har fortsatt ikke prata med Colin i Megaton, har egentlig bare flydd rundt og utforska litt, gjort litt sidequests osv... Minefield: Minefield delene av wastlaste guide quest chaninen var litt morsom, jeg hadde ikke helt lest hva questen gikk ut på, og når jeg kom inn i Minefield så sprang det jo bomber overalt, jeg skjønte ikke bæret av hva som skjedde, trodde jeg ble bombardert eller noe. Så tok jeg en litt nærmere kikk på bakken, og der var det jammen mange landmines å finne Edit: Og til dere som sliter med SecuROM, kanskje dette kan hjelpe? http://www.securom.com/message.asp?m=emu&c=2500 Endret 30. oktober 2008 av Nitrius Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Granaten var elsk fy så effektiv den er, skam digg viss du har flere fiender mot deg!!! Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Btw sprenger dere megaton vil dere få mulighet til å gjøre alle quests av andre personer senere, så du misser ingenting:) men greit å vente da Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Noen her som vet om man kan starte spillet på nytt med den samme karakteren man bruke til å runde det første gang? Alà Mass Effekt. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Er det mulig å respecce s.p.e.c.i.a.l points? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Granaten var elsk fy så effektiv den er, skam digg viss du har flere fiender mot deg!!! Har du testa mininuke? Da skal jeg love deg at fiendene dauer Har tatt selvmord ufrivillig flere ganger med nuken også Endret 30. oktober 2008 av Nizzen Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 uff.. jeg må slutte å gå inn i alle dungeons.. Er nå Lvl 9 og har ikke væært i andre byer enn megaton.. har heller ikke komt bort der radiostasjonen er.. SYKT med dungeons.. ps: For guds skyld ikke spreng Megaton før dere har gjort alle questene der.. Hun dama som vil ha hjelp til å skrive bok gir haugevis med rewards, pers, og masse locations til deg.. for ikke å snakke om XP.. Har vel gjort 15-20 quests bare i tilknytning til megaton nå.. Såpass vet jeg att jeg ikke burde sprenge Megaton Vil gjøre mest mulig quest der inne, og få meg til level ihvertfall 10 før jeg sprenger byen, men kan jo og disarme atombomben, men jeg føler jeg vil veldig sprenge Megaton Lenke til kommentar
KinG^KaoZ Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Henretta alle og stjal alt de hadde i megaton jeg, før jeg sprengte den til helvete Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå