raid2 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Jeg har ikke hatt et eneste random encounter enda etter 60 timer med spilling... Eeehh. Med mindre du har stått stille rett utenfor 101 i 60 timer, så tviler jeg på at det stemmer. Husk at flesteparten av de encounterene er smågreier som f.eks at 4-5 radroaches angriper deg, eller at du møter en merchant. Fallout 3 random encounters Lenke til kommentar
Halky Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Ehm man har jo også disse fra Talon Company som plutselig kan dukke opp og angripe deg etter at du har kommet ut av en bygning eller tunnel eller noe lignende. Har jo også disse raiderene som dukker opp sånn overalt som også vil angripe deg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Ehm man har jo også disse fra Talon Company som plutselig kan dukke opp og angripe deg etter at du har kommet ut av en bygning eller tunnel eller noe lignende. Har jo også disse raiderene som dukker opp sånn overalt som også vil angripe deg. Har lurt litt på dette, er det ikke mulig å ta ut Talon Company ? De kommer fortsatt etter meg etter at jeg har drept Mr. Burke. Men kan Moira i Megaton ha noe med dette å gjøre ? Hun sier jo hele tiden :"Good Hunting!" og det sto det på mange av lappene til Talon Company også. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Rart... Jericho har vært død veldig lenge, plutselig fikk jeg opp: Jericho has returned to Megaton. Jeg dro dit, men der var det ingen.. Bug! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Nei! Talon company kan ikke 'fjernes' for godt. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Og godt er det, de er en stabil kilde av gode varer. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Enig. Selvom jeg har alt av våpen nå. Er ganske uovervinnelig. Så når Mothership zeta kommer, så blir det det nye hjemmet til min LW. Jeg er uansett i besitelse av et romskip. Så jeg kan erklære meg selv som verdenspresident. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Jeg har installert Weather mod (anbefales btw) Men nå av en eller annen grunn står radiasjonen stille. Uansett hva. Hvordan kan jeg fikse dette mon tro? Jeg er ikke kjent med Gamebryo motoren så jeg kan ikke finne det ut selv.. Men jeg må ha på weather mod! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Sikker på at alle filene er plassert korrekt! Hvis ja, så kan det være en bug. Lenke til kommentar
sunde1990 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Finnes det noen muligheter for å laste ned til PCen og laste opp til Xboxen og bruke det der? Mods etc.. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Finnes det noen muligheter for å laste ned til PCen og laste opp til Xboxen og bruke det der? Mods etc.. Bare om du er utrolig god til å porte og cracke. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Mothership Zeta i dag! Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Da er det jo GRISEtypisk at Xboxen min skal på service og ikke kommer tilbake før om en måned. Hveteaks! So please, no spoilers Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Nvm Endret 3. august 2009 av Prometherion Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Men nå skal jeg straks spille mothership zeta! Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 I Broken Steel, når jeg våkner opp står ikke Elder Lyons forran meg. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 WTF??? jeg var på marketplace for ca. 30 min. siden og så ikke en døyt av Mothership Zeta dlc'n Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Mothership Zeta downloading Tomtruck, vet ikke om du gjorde det, men du må gå inn på Fallout 3 via "all game add ons" for å finne det. Havner ikke på noen av førstesidene før noen manuelt putter det der Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 I Broken Steel, når jeg våkner opp står ikke Elder Lyons forran meg. Hva skal jeg gjøre? Har du prøvd å letet etter han ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå